• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo LovingMemory,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack




    Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

    De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby


    De deelnemers zijn:

    *McGinty
    *PHENOMENIALL
    *NeverEnough
    *Owles
    *Zaynius
    *Movember
    *YoungAndFree
    *Zaynatic
    *Dezaynber
    *Fabulouis

    De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2





    DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory










    ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 9:52 ]

    Philyra schreef:
    Ik heb er ook nog geen 5 gekregen! (alleen die van Latios, Vezz, en Zaynius) Als er staat ALLE juryleden, zijn dat ze alle 4! Iedereen zendt zijn inzendingen nogmaals naar alle juryleden.
    De volgende ronde wil ik ALLE inzendingen OP TIJD in mijn inbox zien.


    Chill Bes, ze hebben nog tijd eh! (:

    Ja maar als ze zo elke ronde gaan beginnen...
    Dit is geen manier van werken, Passerby en ik zijn de enigen die nog geen 5 inzendingen hebben gekregen en dat vind ik niet kunnen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Ja maar als ze zo elke ronde gaan beginnen...
    Dit is geen manier van werken, Passerby en ik zijn de enigen die nog geen 5 inzendingen hebben gekregen en dat vind ik niet kunnen.


    Ik zal u de 5 links in een PB sturen!

    Laten we dit nog 1 keer duidelijk maken: IEDEREEN STUURT ZIJN INZENDING NAAR ALLE JURYLEDEN! GEEN INZENDING = GEEN COMMENTAAR/PUNTEN!

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 15:30 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Laten we dit nog 1 keer duidelijk maken: IEDEREEN STUURT ZIJN INZENDING NAAR ALLE JURYLEDEN! GEEN INZENDING = GEEN COMMENTAAR/PUNTEN!


    Voila (: <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Latias, vezz, Zaynius & DSTYLES heel erg bedankt voor het inleveren!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Latias, vezz, Zaynius & DSTYLES heel erg bedankt voor het inleveren!



    Uitsluiter ;D xx


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)


    Uitsluiter ;D xx


    Er heeft nog iemand ingediend. Ze moet je enkel toevoegen zodat jullie haar prive video kunnen bekijken!

    LovingMemory schreef:
    (...)

    Er heeft nog iemand ingediend. Ze moet je enkel toevoegen zodat jullie haar prive video kunnen bekijken!



    Ik had het gezien en ik moet zeggen dat ik dat zéér irritant vind. Stel je nu voor dat ik geen YT-account had, wat dan? Ze heeft geluk dat ik dat wel heb, alhoewel ik niet zeker ben of Passerby en Philyra dat ook hebben...
    Ze kan toch ook net zoals anderen ervoor zorgen dat enkel mensen met de link de video kunnen zien? Dan zijn wij toch de enigen, want we geven de links niet door aan mensen ofzo.
    Nee, voor 1 keer is het oké, maar ik vind het écht vervelend!

    Ik wil trouwens niet bot overkomen, maar alsjeblieft, je moet niet overdrijven...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)


    Ik had het gezien en ik moet zeggen dat ik dat zéér irritant vind. Stel je nu voor dat ik geen YT-account had, wat dan? Ze heeft geluk dat ik dat wel heb, alhoewel ik niet zeker ben of Passerby en Philyra dat ook hebben...
    Ze kan toch ook net zoals anderen ervoor zorgen dat enkel mensen met de link de video kunnen zien? Dan zijn wij toch de enigen, want we geven de links niet door aan mensen ofzo.
    Nee, voor 1 keer is het oké, maar ik vind het écht vervelend!

    Ik wil trouwens niet bot overkomen, maar alsjeblieft, je moet niet overdrijven...


    Ze zal niet zeker zijn van haar video, maar geloof me ze is wel degelijk goed

    Die reactie zou ik wissen, niet leuk voor de andere deelnemers om te lezen ^^


    Ik wacht trouwens nog steeds tot ik die video kan zien...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Die reactie zou ik wissen, niet leuk voor de andere deelnemers om te lezen ^^


    Ik wacht trouwens nog steeds tot ik die video kan zien...


    Ik ben ook nog aan het wachten (: maar of het echt de moeite waard is -zoals Jana beweert- zullen we zelf wel zien, zeker? x


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    (...)

    Ik ben ook nog aan het wachten (: maar of het echt de moeite waard is -zoals Jana beweert- zullen we zelf wel zien, zeker? x



    I guess... xx


    @Jana Ik heb een hoofdstukje gemaakt bij de story. Daarin staat vrij uitgebreid uitgelegd hoe ze zich best kunnen inleven in een liedje (aangezien dat 1 van de punten is waarop ik beoordeel). Eventueel eens activeren? Wel misschien best na opdracht 1, anders heeft maar de helft van de deelnemers de kans gehad om aan zijn inleving te werken.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb het filmpje ingezongen en ik probeer vanavond in te dienen. Veel succes allemaal! x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb n vraagje; moet ik m nog steeds op YT zetten of is het wel goed zo? ;x


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'