• Toestemming zangwedstrijd

Hallo LovingMemory,

Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

Groetjes, Applejack

Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby

De deelnemers zijn:

*McGinty
    *PHENOMENIALL
    *NeverEnough
    *Owles
    *Zaynius
    *Movember
    *YoungAndFree
    *Zaynatic
    *Dezaynber
    *Fabulouis

De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2

DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory

ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

[ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 9:52 ]

Ik ben PHENOMENIALL geworden (:

Not all those who wander are lost.

Philyra schreef:
    (...)

Voor het geval dat je hem nog steeds niet had :

http://www.youtube.com/watch?v=dW68PROhwgU

Bedankt, ik had hem nog niet ontvangen :')

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

xlufjoetoexx schreef:
    (...)

Euh, ik heb nog niets ontvangen van hen. Link please? xx

Wij hadden hem wel gestuurd :Y) Misschien hadden we het verkeerd getypt dan (bloos)

mweh... heb ik eindelijk mijn filmpje kan ik hem niet openen. Er staat de hele tijd als ik erop klik windows cannot open this file. zoooo irri. Kan ik misschien een paar dagen uitstel krijgen???

~Live your life!~

YoungAndFree schreef:
    mweh... heb ik eindelijk mijn filmpje kan ik hem niet openen. Er staat de hele tijd als ik erop klik windows cannot open this file. zoooo irri. Kan ik misschien een paar dagen uitstel krijgen???

Omdat je zo laat bent, is de kans groot dat dat niet mag. Met een beetje geluk is LovingMemory in een goede bui en krijg je dus wel uitstel :')

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

YoungAndFree schreef:

Ik ben in een goede bui! Je krijgt uitstel tot en met 25 november.
    Veel succes!

[ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:09 ]

xlufjoetoexx schreef:
    (...)

Omdat je zo laat bent, is de kans groot dat dat niet mag. Met een beetje geluk is LovingMemory in een goede bui en krijg je dus wel uitstel :')
    Ze kan er uiteindelijk ook niet aan doen dat haar programma niet opent.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Philyra schreef:
    Ik heb er ook 7 beoordeelt (volgens mijn outbox dan toch...) Als die 6 personen niet vanavond inleveren vrees ik dat we ze moeten uitschrijven... wat denk jij Jana?x

Ik denk idd dat ik ze dan beter uitschrijf. Ze mogen van mij nog tot 24u00 inleveren, daarna liggen ze uit de wedstrijd tenzij een grondige reden.

Hou je er rekening mee dat Starkiller en esquisito samen een video hebben opgenomen.
    Ook Youngandfree heeft uitstel.

Passerby schreef:
    (...)
    Ze kan er uiteindelijk ook niet aan doen dat haar programma niet opent.

Tuurlijk niet, maar als ze haar video eerder had opgenomen, was ze daar ook eerder achtergekomen, dus had ze eerder uitstel kunnen vragen. Vergeet het maar gewoon, ze heeft uitstel gekregen dus whatever.

Dankje!

~Live your life!~

Jana, misschien kan je achter de namen van de deelnemers zetten of ze het al ingeleverd hebben? Zo heeft iedereen een beter overzicht (:

het is maar een ideetje natuurlijk!<3

Even the smallest can change the course of the future

Ik heb al enkele filmpjes gequoteerd. Morgen werk ik het af en stuur ik het door. :)
    En anders is het overmorgen. :)

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Philyra schreef:
    Jana, misschien kan je achter de namen van de deelnemers zetten of ze het al ingeleverd hebben? Zo heeft iedereen een beter overzicht (:

het is maar een ideetje natuurlijk!<3

Een goed ideetje! Ik heb ook een beetje problemen met onthouden wie er uitstel had en wie 'al' ingeleverd had.

De mensen die niet hebben ingeleverd, die ook geen uitstel hadden, liggen die er sowieso uit?

Ik kan er echt niet meer aan uit... Wie heb ik beoordeelt, wie niet? Wie heeft nog niet ingeleverd?
    Jana, de juryleden smeken het je, maak een samenvatting of weet ik veel want volgens mij zijn er nog altijd een paar filmpjes die ik moet beoordelen (:
    Ik heb net geprobeerd via mijn outbox te zien wie ik al heb beoordeelt maar daar klopt ook al helemaal niets van! Sooo...
    Zet anders alle beoordelingen van de juryleden in 1 word-document ofzo, en maak een overzicht van wie wat al gedaan heeft. Daarna kun je die ook in dit topic zetten want serieus, ik snap er niets meer van

Er moet ook gewerkt worden aan de opdracht van de 2e ronde, zodat de zangers/zangeressen al kunnen beginnen hiermee.
    Veel geluk alvast!

Even the smallest can change the course of the future

Ik heb mn username verandert van Latias naar Owles. (bloos)

I never finish anyth