• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo LovingMemory,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack




    Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

    De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby


    De deelnemers zijn:

    *McGinty
    *PHENOMENIALL
    *NeverEnough
    *Owles
    *Zaynius
    *Movember
    *YoungAndFree
    *Zaynatic
    *Dezaynber
    *Fabulouis

    De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2





    DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory










    ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 9:52 ]

    Passerby schreef:
    (...)Waarom zou dat erg zijn. Jij let mss op meer dingen dan wij. We vullen elkaar tenslotte aan.


    Helemaal mee akkoord! (:

    ik las mijn beoordeling nadat ik ronde 2 had voltooid.
    Dus, ik wist niet waar ik rekening mee moest houden..
    Kan ik een nieuwe cover inzenden?

    x

    Fabulouis schreef:
    ik las mijn beoordeling nadat ik ronde 2 had voltooid.
    Dus, ik wist niet waar ik rekening mee moest houden..
    Kan ik een nieuwe cover inzenden?

    x


    Ik had precies hetzelfde, had het al ingestuurd voordat ik commentaar kreeg. ):


    The sun will rise and we will try again.

    Kan het dat Equisito en ik weer uit elkaar gaan? Want ze zocht het niet meer.

    Starkiller schreef:
    Kan het dat Equisito en ik weer uit elkaar gaan? Want ze zocht het niet meer.


    Hoe bedoel je?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?


    We waren vandaag nog even langs de c1000, en daarna zouden we het filmpje gaan opnemen, en ik had eigenlijk helemaal geen zin om daar zo lang te blijven, dus ik bleef alleen voor haar, en ze wilde niet weg omdat er ook nog andere mensen waren, toen stond ik daar heel lang, en toen vertelde ze me dat ze er geen zin in had elke week zoiets op te nemen, en toen ben ik naar huis gegaan. Nu ben ik bestwel chagarijnig omdat ik de hele tijd daar voor haar bleef terwijl ik niet wilde (cat)

    Wanneer komt de tweede opdracht? (:


    Not all those who wander are lost.

    PHENOMENIALL schreef:
    Wanneer komt de tweede opdracht? (:


    Die is er al, check de story. Hij moet morgen al ingeleverd worden.

    Ik zit wel een beetje in tijd nood vanwege een toets & mn werk, maar wanneer is de uiterste inlevertijd? want ik zou hem eventueel nog vrijdagavond na 21.30 kunnen sturen maar dat is wss te laat of niet?

    Ik heb ook examens ik zal opnemen wanneer ik kan :s

    NeverEnough schreef:
    Ik zit wel een beetje in tijd nood vanwege een toets & mn werk, maar wanneer is de uiterste inlevertijd? want ik zou hem eventueel nog vrijdagavond na 21.30 kunnen sturen maar dat is wss te laat of niet?


    Ik zou als ik jou was voor uitstel een berichtje in LovingMemory haar gastenboek plaatsen. Dit zal ze eerder zien dan een bericht in het topic.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Even een berichtje aan LovingMemory. Aangezien opdracht 2 al geplaatst was voor de commentaren, vind ik het een beetje oneerlijk. De deelnemers hebben moeten wachten op hun commentaren tot 25 of 26 november en moeten 2 december opdracht 2 inzenden. Dit maakt dat ze als ze wilden weten waar ze op moesten letten, ze maar enkele dagen hadden om in te zenden.
    Misschien de deadline verzetten?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb mijn username van Latios naar Dezaynber verandert! (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Da's wel heel weinig tijd. Ik kan alleen in het weekend een filmpje uploaden, met de laptop van m'n zus. M'n computer is daar te traag voor. Dus ik zal morgen proberen in te dienen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Starkiller schreef:
    (...)

    We waren vandaag nog even langs de c1000, en daarna zouden we het filmpje gaan opnemen, en ik had eigenlijk helemaal geen zin om daar zo lang te blijven, dus ik bleef alleen voor haar, en ze wilde niet weg omdat er ook nog andere mensen waren, toen stond ik daar heel lang, en toen vertelde ze me dat ze er geen zin in had elke week zoiets op te nemen, en toen ben ik naar huis gegaan. Nu ben ik bestwel chagarijnig omdat ik de hele tijd daar voor haar bleef terwijl ik niet wilde (cat)


    euhm sorry ? wistikveel dat jij daar niet wilde zijn ?


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.