• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo LovingMemory,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack




    Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

    De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby


    De deelnemers zijn:

    *McGinty
    *PHENOMENIALL
    *NeverEnough
    *Owles
    *Zaynius
    *Movember
    *YoungAndFree
    *Zaynatic
    *Dezaynber
    *Fabulouis

    De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2





    DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory










    ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 9:52 ]

    LovingMemory schreef:
    (...)

    Enkel de eerste ronde.
    De volgende gaan véél sneller doorgaan. Ik denk dat ik de deadline dan op 1.5 week zet, als dat voor iedereen haalbaar is?!


    Volgens mij moeten we de deadline inderdaad op 1,5 week zetten. We moeten een beetje strenger zijn, als je ziet hoe laat de mensen inzenden en dat sommigen maar niet begrijpen dat ze hun inzending naar alle juryleden moeten sturen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Edhelia heeft haar username veranderd naar Plutarch.

    Ik meld het maar voor het geval zij het zou vergeten :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)


    Je hebt nog 3 dagen. Je ziet maar.

    Je had eigenlijk veel eerder al moeten beginnen...


    Dat weet ik, maar mijn camera was kapot, en nu doet hij weer een beetje normaal.

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Volgens mij moeten we de deadline inderdaad op 1,5 week zetten. We moeten een beetje strenger zijn, als je ziet hoe laat de mensen inzenden en dat sommigen maar niet begrijpen dat ze hun inzending naar alle juryleden moeten sturen.
    Nouja de deelnemers zijn ook maar pas op het einde erbij gekomen, het verliep wat stroef in het begin. Logisch dat de eerste ronde dan wat langer duurt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Starkiller schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar mijn camera was kapot, en nu doet hij weer een beetje normaal.



    Oh, daarom! Je mocht gerust ook zonder webcam inzenden, hoor. Maar ja, beterschap!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    mogen starkiller en ik samen doen ?


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    Equisito & ik hebben het like 20x overnieuw gedaan, we moesten elke keer lachen hahaha.

    DSTYLES goes Fabulouis !

    samen vind ik eerlijk gezegd wel niet eerlijk want de ene ondersteunt de andere das mijn mening

    vezz schreef:
    samen vind ik eerlijk gezegd wel niet eerlijk want de ene ondersteunt de andere das mijn mening
    Tgohja x Factor kan uiteindelijk ook met twee zijn. Tis niet omdat je met twee zingt, dat het daarom automatisch beter is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    esquisito schreef:
    mogen starkiller en ik samen doen ?


    Ik denk dat dat niet verboden is (vraag het eens aan LovingMemory?), maar er zijn nadelen aan verbonden!
    Als de juryleden jullie dan ook samen punten moeten geven, zal de 2de de gevolgen van een iets minder goede zang bij de 1ste ook voelen.
    Als de juryleden jullie dan apart punten moeten geven, maakt het toch geen verschil of je nu samen zingt of niet, alhoewel het, als het niet goed samen klinkt, ook invloed kan hebben op jullie beoordeling.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat niet verboden is (vraag het eens aan LovingMemory?), maar er zijn nadelen aan verbonden!
    Als de juryleden jullie dan ook samen punten moeten geven, zal de 2de de gevolgen van een iets minder goede zang bij de 1ste ook voelen.
    Als de juryleden jullie dan apart punten moeten geven, maakt het toch geen verschil of je nu samen zingt of niet, alhoewel het, als het niet goed samen klinkt, ook invloed kan hebben op jullie beoordeling.
    Ik denk dat ze in het begin eens heeft gezegd dat het mocht, but not sure


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik denk dat ze in het begin eens heeft gezegd dat het mocht, but not sure



    Dacht ik ook, maar ja, voor de zekerheid het nog eens navragen kan geen kwaad :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb btw "Someone Like You" ingezonden (:


    Not all those who wander are lost.

    OHMYSTYLES schreef:
    Ik heb btw "Someone Like You" ingezonden (:


    Moet je nog inzenden, of heb je al ingezonden? Indien dat laatste, ben jij Tessalondonn op YouTube?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein