• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo LovingMemory,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack




    Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

    De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby


    De deelnemers zijn:

    *McGinty
    *PHENOMENIALL
    *NeverEnough
    *Owles
    *Zaynius
    *Movember
    *YoungAndFree
    *Zaynatic
    *Dezaynber
    *Fabulouis

    De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2





    DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory










    ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 9:52 ]

    Ik heb het opgenomen maar ik krijg het vandaag niet meer geupload ik moet weg

    esquisito schreef:
    (...)

    euhm sorry ? wistikveel dat jij daar niet wilde zijn ?


    Heb ik toen héél vaak gezegd.

    Ik kan het vandaag écht niet meer doen, ik moet over 10 minuten weg.

    Jullie zien maar, als het écht niet lukt zal je om uitstelling moeten vragen of verzetten we de deadline.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    esquisito schreef:
    (...)

    euhm sorry ? wistikveel dat jij daar niet wilde zijn ?


    Probeer het rustig uit te praten, en als jullie geen zin meer hebben mag je je ook gewoon uitschrijven. Dat is heel jammer, maar als jullie het niet meer willen moeten jullie het niet blijven doen.

    Morgen lever ik mijne in I promise :)

    Fijn hoor, ik heb geen stem.

    Starkiller schreef:
    Fijn hoor, ik heb geen stem.


    Geen probleem. Zwijg 1 à 2 dagen en dan lever je maar in wanneer je kan. De deadline is verzet naar woensdag 7 december, dus je hebt nog wel even.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik ga niet de gemene jurylid uithangen, maar ik zou willen dat iedereen indient via pb, want als je overal je link ergens anders beginnen zetten graak ik er niet meer aan uit. Je stuur het via pb naar mij als ik het daar niet heb geef ik een nul, want ik ga niet heel mijn gastenboek of mijn email doorbladeren om je inzending te zoeken, dat is gewoon geen doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb al ingeleverd (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik stuur straks in via pb maar ik heb eerst hockeymatch

    Hij is aan het laden, & hij zal openbaar staan. Alhoewel ik me daar nooit echt helemaal oke bij voel & vooral omdat ik deze minder vind maaaaar ACHJA.

    NeverEnough schreef:
    Hij is aan het laden, & hij zal openbaar staan. Alhoewel ik me daar nooit echt helemaal oke bij voel & vooral omdat ik deze minder vind maaaaar ACHJA.
    Je kan ook altijd enkel de mensen met link laten kijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hij is naar de juryleden verstuurd.

    Mijn naam moet nog veranderd worden naar Dezaynber » ik was Latios


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'