• Hoera yay! De film komt uit de film komt uit.
    Ik ga waarschijnlijk zaterdag heen. Weet iemand waar ze merchandise verkopen? En dan niet online.
    Wie gaat er nog meer?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    make cake, not war

    Ik heb de film vandaag gezien. Ik vond de film echt wel leuk! Er zit een heel erg schattig stuk van Harry en Hermelien tussen. (krul)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ga ook deze zaterdag de film zien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik ga vrijdagxD


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik ga zondag (krul)


    -

    Ik ga morgen :9~:9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Vrijdag............ Harry lieverd!!! Ik kom vrijdag!!! Nog heel even wachten!!! (haha ik ben Harry verslaafd wil net een nieuwe story beginnen)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga zeker met m'n BF maar we moeten er nog een datum op plakken. Damn, ik wou hem NU al zien ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik ga vrijdag <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Zaterdag!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga zaterdag, of wel volgende week woensdag. :9~


    it's ok to be gay!

    Zondagavond =)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Seel schreef:
    ik ga vrijdag <3

    zaterdag : )

    Maar mn zus ging vandaag, jaloeeers.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    In de kerstvakantie pas, als het een beetje rustig is. Aan het begin wil iedereen hem zien en dan is het zo druk in de bios en gaat iedereen lachen, praten en er doorheen eten xD En daar kan ik niet tegen, ik moet me helemaal kunnen concentreren op de film, zonder gestoord te worden of afgeleid. Dus wacht ik tot de ergste drukte zo voorbij is. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Apocalyps schreef:
    Ik heb de film vandaag gezien. Ik vond de film echt wel leuk! Er zit een heel erg schattig stuk van Harry en Hermelien tussen. (krul)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.