• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo LovingMemory,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack




    Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

    De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby


    De deelnemers zijn:

    *McGinty
    *PHENOMENIALL
    *NeverEnough
    *Owles
    *Zaynius
    *Movember
    *YoungAndFree
    *Zaynatic
    *Dezaynber
    *Fabulouis

    De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2





    DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory










    ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 9:52 ]

    Zaynius schreef:
    Ik ben van Harrytastic naar Zaynius gegaan. (: xx


    Goed dat je het laat weten!

    LovingMemory schreef:
    (...)
    Dat ken ik niet, maar als je de link kunt sturen en wij kunnen hem zien, is het goed voor mij (:

    Is goed! (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Zorg allemaal dat jullie de link naar alle juryleden sturen! Als wij ze niet krijgen kunnen we geen beoordeling geven en dat betekend dus ook geen tips en geen punten. Denk daar aan!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Zorg allemaal dat jullie de link naar alle juryleden sturen! Als wij ze niet krijgen kunnen we geen beoordeling geven en dat betekend dus ook geen tips en geen punten. Denk daar aan!

    Ik heb wat keel pijn xD ik ga proberen vandaag wat in te zingen, met keelpijn, want anders komt het er niet van xD

    aaaah, jammer. Ik wou meedoen 8D

    DSTYLES schreef:
    aaaah, jammer. Ik wou meedoen 8D


    Volgens mij kan je nog meedoen hoor! (:


    The sun will rise and we will try again.

    DSTYLES schreef:
    aaaah, jammer. Ik wou meedoen 8D


    Als je wilt, mag je nog meedoen. Zet ik je naam op de lijst?

    Passerby schreef:
    Ik weet niet hoeveel mensen al hebben ingedient, maar ik heb nog maar 1 inzending gekregen. Let er wel op dat je het naar alle juryleden stuurt!



    Someone Like You - Adele
    Tattoo - Jordin Sparks
    Riverside - Agnes Obel


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)


    Someone Like You - Adele
    Tattoo - Jordin Sparks
    Riverside - Agnes Obel

    phaha de laatste is het slechtste xD

    vezz schreef:
    (...)
    phaha de laatste is het slechtste xD


    Maar nee! Jullie hebben allemaal jullie best gedaan, jullie mogen allemaal trots zijn op jullie zelf!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Maar nee! Jullie hebben allemaal jullie best gedaan, jullie mogen allemaal trots zijn op jullie zelf!

    dat is waar, maar of het dan goed is xD

    vezz schreef:
    (...)
    dat is waar, maar of het dan goed is xD


    Haha, dat lees je wel in de commentaren :') We kraken jullie sowieso niet af, we geven jullie enkel tips en wijzen jullie op dingen waarop jullie zouden moeten letten. We zullen dus nooit zeggen (hoe slecht het ook was): "Het trok nergens op" ofzo.
    Geen zorgen! :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Meow, ik heb net hét perfecte liedje gevonden wat ik wil zingen :3

    Starkiller schreef:
    Meow, ik heb net hét perfecte liedje gevonden wat ik wil zingen :3



    Geweldig! :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    WOOHOO, ik moet nog kiezen tussen 2 filmpjes. Effe kyken welk liedje leuker is! Moet k via PB sturen? ;x


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'