• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 39!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ *O* ]

    Chiara Cinxi
    Met een zucht streek ze haar lange, donkere lokken uit haar gezicht. 'Nee, ik bedoel ja. Ik weet het niet.'
    Ze was zulke mensen niet gewend, mensen die een heel verhaal begonnen tegen iemand die ze niet kenden. Eigenlijk was ze het sowieso niet gewend als er een heel verhaal bij iemand uitkwam.


    -

    Hayden
    'Bedoel je nu ja, of bedoel je nu nee? Ik denk nee, ik bedoel, je ziet er uit alsof je gehuilt heb, heb je gehuild? waarom, is er iets met je gebeurd?'
    Ze was neit erg spraakzaam, maar er kwamen meer woorden uit dan bij de meeste saaie mensen in dit district. en ze zag er ook niet Capitools uit, dus ze was misschien wel aardig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Omygod, als ik Haydan is het echt tegen zou komen zou ik echt gek worden :'D]

    Chiara Cinxi
    'Er is de afgelopen tijd veel te veel gebeurd,' mompelde ze, waarna haar zachtgroene ogen opeens een bordje vonden. De heldergele pijl wees naar een andere gang, en iemand had er met een slordig handschrift "Eetzaal" opgeschreven.
    Voordat de jongen een nieuwe salvo van woorden op haar los kon laten, wees ze naar de gang. 'De eetzaal is daar.'


    -

    [Ben ik weer, ging even soep halen ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Me too :'D Now do you see why Saph hates family?]

    Hayden
    'Oh geweldig, dan kunnen we gaan eten,' ik trok haar zonder pardon de gang door en glimlachte naar haar. 'Ik bedoel, als er zoveel gebeurt is, is het neit goed om alleen te zijn. Dus waar zijn je vriendinnen? Of vrienden, of vriendje, of weet ik veel, ik bedoel, iemand moet je toch troosten?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [A little bit :'3]

    Chiara Cinxi
    Met een lichte frons trok ze zichzelf van hem los, en trok de deur naar de eetzaal open.
    'Ik heb geen vrienden,' zei ze simpelweg, het onderwerp "vriendje" bewust vermijdend. Jezus, ze wist niet eens of wat ze met Daiyh had gehad wel een relatie genoemd had kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 16:12 ]


    -

    Hayden
    'Waarom niet? Denk je trouwens dat ze iets anders te eten hebben dan deze.. wel, prut, bij gebrek aan een beter woord? Ik bedoel, die soep is net afwaswater.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen liet ze even over het eten glijden. 'Nee, ze staan hier niet echt in directe verbindig met de buitenwereld.'
    Toen ze de geur rook, besloot ze dan ook heel erg snel dat ze allesbehalve honger had. Haar maag draaide zich om, alsof ze weer zwanger was. Maar het was gewoon de andere leegte, ze miste Daiyh nu al, omdat ze wist dat hij niet meer terug zou komen.


    -

    Hayden
    'Toch, dit eten ziet er belachelijk uit.' ik nam een bord met soep en draaide me weer naar het meisje. 'wat is je naam eigenlijk? Ik ben eht compleet vergeten vragen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig wachtte ze tot hij zijn bord vol had geschept, waarna ze een flesje water greep en naar één van de tafels liep. Langzaam ging ze zitten, streek haar lokken naar achteren.
    'Chiara,' antwoordde ze. Even keek ze op, moest ze het wel vragen? Zou hij haar niet meteen doodgooien met nutteloze informatie? Ach, wat maakte het uit.
    'En jij?'


    -

    [Heeft er iemand een probleem mee als Cassie in de ziekenzaal gaat werken als assistente? Dat ze wel toestemming moet vragen voor ze iemand medicijnen geeft enzo. Want ik verveel me x,x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hayden
    ik ging tegenover eht meisje, Chiara zitten en keek bedenkelijk naar de soep. Zelfs de vissen zouden hiervan wegdraaien.
    'Ik ben Hayden amero, mijn oudere broer loopt hier ook ergens rond, ik ben hier vanochtend aan gekomen met onze vader, maar we hebben geen idee waarom ze ons uit district 4 gehaald hebben en Saoh wilde ook neit veel kwijt, dus ja.'

    [ what? (cat) You expected it.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lijkt me geen probleem :'3]


    -

    Chiara Cinxi
    Haar blik bleef eerst op het water gericht, tot hij klaar was met zijn verhaal. Meteen keek ze op, haar wenkbrauwen gingen behoedzaam omhoog.
    'Saph heeft jullie niks verteld? Weet je überhaupt wel waar je bent?' vroeg ze ongeloofwaardig.
    Dacht Saph dat hij zijn familie zo kon beschermen, door alles te verzwijgen?


    -

    Cassie - District 9
    Met Aurora op mijn nek loop ik naar de ziekenzaal. Daar spreek ik de eerste dokter aan die ik tegenkom. Ik vertel hem dat ik in mijn district een soort dokter was, dat ik graag in de ziekenzaal wil helpen. Hij geeft toestemming, maar ik ben dus geen echte dokter. Ik mag niet opereren - alsof ik dat wil - en voordat ik iemand medicijnen geef moet ik toestemming vragen. Daar kan ik mee leven.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.