• Jury:
    1. Asmodeus
    2. Imlove
    3. Superficial

    1. Glucio
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,4
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,6
    Opdracht 3: Uitgeschreven
    Gemiddelde: 8

    2. CrazyChicken
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,1
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Opdracht 3
    Cijfer 3: 7,7
    Gemiddelde: 8,3


    3. iPotter
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,3
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 6,8
    Gemddelde: 7,6


    4. Snitched
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,5
    Gemiddelde: 7,3


    5. Parachutes
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,3
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,8
    Opdracht 3
    Cijfer 3: 8,5
    Gemiddelde: 7,9


    6. ILOVENIKKI
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Opdracht 3
    Cijfer 3: 8,7
    Opdracht 4
    Cijfer 4: 9
    Gemiddelde: 8,8


    7. Negligible
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,9
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,5
    Gemiddelde: 8,2


    8. Eurydice
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,7
    Gemiddelde: 8,3


    Opdracht 4:
    De opdracht: Aangezien ik graag jullie schrijfkwaliteiten wil zien, mogen jullie bij deze opdracht zelf het onderwerp en de schrijfwijze bepalen. Er zijn dus geen regels waar jullie je aan moeten vasthouden. Natuurlijk moet het verhaal wel speciaal voor deze wedstrijd geschreven zijn!
    Let er wel op dat je een verhaaltje moet schrijven en geen boek. Heel veel succes allebei!
    Inleverdatum: 18 december.



    Sta je niet meer in deze lijst, dan ben je helaas afvallen. Wil je toch nog je cijfer zien, klik dan hier

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 20:28 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Abo! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Yaay, gevonden!
    *abo*


    Felix

    oooh... Hij was vol (A) komt vast door al mijn stomme reacties... (A) sorry hoor, mijn fout... Bij opdracht 2 snapte ik eigenlijk niet zo goed wat je bedoelde met: Voor de duidelijkheid, met een liefde bedoel ik die persé en relatie (vriend en vriendin). Het kan ook tussen ouders/familie/vrienden gaan.

    Want eerst zeg je dat het vriend en vriendin moét zijn, en dan zeg je dat het ook tussen familie en vrienden kan gaan... Nu ja, hij is toch al klaar van mij en ik heb het wat neutraal gehouden, ik wilde eigenlijk gewoon vragen of je de volgende keer iéts duidelijker wilt zijn (niet dat dat niet duidelijk was, maar ik ben weer bezig met zagen dus ik hou maar op :X)

    Hoe kun je trouwens een abo op een topic nemen??? Dat vind ik dus echt nergens...


    help

    Annabeth schreef:
    oooh... Hij was vol (A) komt vast door al mijn stomme reacties... (A) sorry hoor, mijn fout... Bij opdracht 2 snapte ik eigenlijk niet zo goed wat je bedoelde met: Voor de duidelijkheid, met een liefde bedoel ik die persé en relatie (vriend en vriendin). Het kan ook tussen ouders/familie/vrienden gaan.

    Want eerst zeg je dat het vriend en vriendin moét zijn, en dan zeg je dat het ook tussen familie en vrienden kan gaan... Nu ja, hij is toch al klaar van mij en ik heb het wat neutraal gehouden, ik wilde eigenlijk gewoon vragen of je de volgende keer iéts duidelijker wilt zijn (niet dat dat niet duidelijk was, maar ik ben weer bezig met zagen dus ik hou maar op :X)

    Hoe kun je trouwens een abo op een topic nemen??? Dat vind ik dus echt nergens...

    Ik denk dat ze bedoelde dat het niet over een relatie moest gaan.
    En een abo neem je door hier onder 'notificaties bij elke reactie na mijn bericht' aan te duiden. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jeej, iets zeggen waardoor hij in m'n history staat :'D


    Carry me away, I hope that you don't break.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze bedoelde dat het niet over een relatie moest gaan.
    En een abo neem je door hier onder 'notificaties bij elke reactie na mijn bericht' aan te duiden. (:
    okey, thanks! Ik vroeg me al altijd af wat dat was... ^^


    help

    -abo-


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    En dan moet ik hem ook wel nemen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hoeveel mensen vallen deze keer af?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    -abo-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shit vergeet ik de abo -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Shit vergeet ik de abo -.-


    XDD


    help

    -danst- Dankjewel voor je leuke reactie op mijn verhaal *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    http://www.quizlet.nl/chapters/598272/opdracht-2-een-moment-van-razernij/?message=12#reacties
    Voor de mensen die geïnteresseerd zijn (: Ik hou van commentaar, positief of negatief, zodat ik eruit kan leren.

    Ohja, zijn de andere juryleden er mee gestopt misschien?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 18:43 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ohja, zijn de andere juryleden er mee gestopt misschien?

    Daar dacht ik ookal aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.