• Jury:
    1. Asmodeus
    2. Imlove
    3. Superficial

    1. Glucio
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,4
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,6
    Opdracht 3: Uitgeschreven
    Gemiddelde: 8

    2. CrazyChicken
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,1
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Opdracht 3
    Cijfer 3: 7,7
    Gemiddelde: 8,3


    3. iPotter
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,3
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 6,8
    Gemddelde: 7,6


    4. Snitched
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,5
    Gemiddelde: 7,3


    5. Parachutes
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,3
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,8
    Opdracht 3
    Cijfer 3: 8,5
    Gemiddelde: 7,9


    6. ILOVENIKKI
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Opdracht 3
    Cijfer 3: 8,7
    Opdracht 4
    Cijfer 4: 9
    Gemiddelde: 8,8


    7. Negligible
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,9
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,5
    Gemiddelde: 8,2


    8. Eurydice
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,7
    Gemiddelde: 8,3


    Opdracht 4:
    De opdracht: Aangezien ik graag jullie schrijfkwaliteiten wil zien, mogen jullie bij deze opdracht zelf het onderwerp en de schrijfwijze bepalen. Er zijn dus geen regels waar jullie je aan moeten vasthouden. Natuurlijk moet het verhaal wel speciaal voor deze wedstrijd geschreven zijn!
    Let er wel op dat je een verhaaltje moet schrijven en geen boek. Heel veel succes allebei!
    Inleverdatum: 18 december.



    Sta je niet meer in deze lijst, dan ben je helaas afvallen. Wil je toch nog je cijfer zien, klik dan hier

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 20:28 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Beetje zwaar overdreven jou fantasie maar oke xd. Maarja, het is aan Asmodeus om dat idee goed te keuren. Dus je zult alsnog op haar moeten wachten, wat ik ook zeg

    "jouw fantasie"
    Maar ja, ik moest het wel overdrijven om het uit te leggen. Ik wacht ook op haar. Waarom reageer jij überhaupt?
    :P


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    "jouw fantasie"
    Maar ja, ik moest het wel overdrijven om het uit te leggen. Ik wacht ook op haar. Waarom reageer jij überhaupt?
    :P

    -zucht diep- GRAMMATICAAAA D:
    Ghehehehe, ik snap wel wat je bedoelt hoor.
    En ik reageer gewoon, heb ik zin in.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 18:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm ik zie net dat mijn verhaal niet is beoordeeld door Superficial, tenminste er is door haar geen reactie geplaatst. Jammer


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CrazyChicken schreef:
    Trouwens, ik heb nu iets geschreven, maar ik vroeg me af of er per se vuurspuwende draken in voor moeten komen, of dat het ook zoiets als mag zijn als één keer op straat muziek maken, meteen ontdekt worden en twee weken later voor een uitverkochte arena staan?

    Nou, zolang het fantasie is vind ik alles prima! Ik zit een beetje twijfelen, want het is vrij realistisch. Met fantasie bedoel ik echt magische wezens of misschien ondenkbare krachten.. Zoiets als zielen van Stephanie Meyer kan ook!


    Ik ben gemeen xoxo

    CrazyChicken schreef:
    Je zegt dat we twee weken de tijd krijgen, maar twee weken vanaf nu is 20 november, en niet de 14e. (:

    Danku dat je zo scherp bent. Ik voel me de laatste tijd gewoon een stuk stront, vooral dat ik 24/7 hoofdpijn hebt werkt daar lekker aan mee. Mijn excuses en ik heb het veranderd!

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 14:36 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Danku dat je zo scherp bent. Ik voel me de laatste tijd gewoon een stuk strond, vooral dat ik 24/7 hoofdpijn hebt werkt daar lekker aan mee. Mijn excuses en ik heb het veranderd!

    Echt heel vervelend, sterkte daar nog mee! :c En ik weet niet waarom je je verder zo slecht voelt, maar ik, en de andere mensen hier vast ook, hebben echt veel respect voor je (: Misschien moet je gewoon even diep ademhalen en wat tijd voor jezelf nemen?
    Trouwens ook bedankt voor de tip van zielen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ah, sterkte!
    Kijk, ik ben niet zo handig met magische wezens en zo. Harry Potter is het verste into fantasy dat ik ooit gekomen ben. En 'Zielen' van S.M. heb ik dus ook niet gelezen.
    Maar als je twijfelt ga ik toch nog iets proberen. (:


    Felix

    Oeh ik heb eindelijk inspiratie! *gaat schrijven*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aaah fuck ik heb 300 woorden teveel --'
    Dat wordt weer schrappen!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben bijna op de helft, heb alleen geen zin meer om te schrijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben even vergeten of ik nu moest inleveren in dit topic of met een pb... Can anybody tell me? ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    PB volgens mij, weet het ook niet meer zeker.
    Doe gewoon beide, weet je zeker dat het goed gaat *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    PB volgens mij, weet het ook niet meer zeker.
    Doe gewoon beide, weet je zeker dat het goed gaat *O*


    Haha da's waar ^^
    Okeeeee hier is dus mijn opdracht 3!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    In mijn outbox staat geen pb naar Asmodeus dus volgensmij doe ik het zo goed ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het spijt me echt zo erg, maar door school heb ik echt geen tijd meer. Ik ga tijdelijk helemaal stoppen met schrijven op Q, want anders gaat het me echt niet lukken om cum laude te blijven staan. Ik moet me dus ook helaas voor alle schrijfwedstrijden uitschrijven. Nogmaals mijn excuses.


    Happy Birthday my Potter!