• Jury:
    1. Asmodeus
    2. Imlove
    3. Superficial

    1. Glucio
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,4
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,6
    Opdracht 3: Uitgeschreven
    Gemiddelde: 8

    2. CrazyChicken
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,1
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Opdracht 3
    Cijfer 3: 7,7
    Gemiddelde: 8,3


    3. iPotter
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 8,3
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 6,8
    Gemddelde: 7,6


    4. Snitched
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,5
    Gemiddelde: 7,3


    5. Parachutes
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,3
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 7,8
    Opdracht 3
    Cijfer 3: 8,5
    Gemiddelde: 7,9


    6. ILOVENIKKI
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,7
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 9
    Opdracht 3
    Cijfer 3: 8,7
    Opdracht 4
    Cijfer 4: 9
    Gemiddelde: 8,8


    7. Negligible
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,9
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,5
    Gemiddelde: 8,2


    8. Eurydice
    Opdracht 1
    Cijfer 1: 7,8
    Opdracht 2
    Cijfer 2: 8,7
    Gemiddelde: 8,3


    Opdracht 4:
    De opdracht: Aangezien ik graag jullie schrijfkwaliteiten wil zien, mogen jullie bij deze opdracht zelf het onderwerp en de schrijfwijze bepalen. Er zijn dus geen regels waar jullie je aan moeten vasthouden. Natuurlijk moet het verhaal wel speciaal voor deze wedstrijd geschreven zijn!
    Let er wel op dat je een verhaaltje moet schrijven en geen boek. Heel veel succes allebei!
    Inleverdatum: 18 december.



    Sta je niet meer in deze lijst, dan ben je helaas afvallen. Wil je toch nog je cijfer zien, klik dan hier

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 20:28 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik had mijn abo verwijderd maar ga deze toch even terugnemen om het minder snel te vergeten. (x


    Felix

    Het spijt me echt verschrikkelijk, maar ik zal me moeten uitschrijven. Normaal was het altijd mijn principe dat niet te doen, voor de wedstrijdstarter, want dat is zeker niet leuk. Maar ik kan echt niet anders. Ik kom nu al in tijdnood voor de examens in januari, dat ik helemaal niet weet hoe ik al mijn vakken volledig ga geleerd krijgen. En ik heb dan nog eens taken ook, dus het spijt me verschrikkelijk.
    Verder nog succes aan de 3 overblijvende kandidaten! (:
    (university really kills my social life D: )


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Het spijt me echt verschrikkelijk, maar ik zal me moeten uitschrijven. Normaal was het altijd mijn principe dat niet te doen, voor de wedstrijdstarter, want dat is zeker niet leuk. Maar ik kan echt niet anders. Ik kom nu al in tijdnood voor de examens in januari, dat ik helemaal niet weet hoe ik al mijn vakken volledig ga geleerd krijgen. En ik heb dan nog eens taken ook, dus het spijt me verschrikkelijk.
    Verder nog succes aan de 3 overblijvende kandidaten! (:
    (university really kills my social life D: )

    Jammer, maarja niks aan te doen.
    Veel succes met de examens!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Negligible schreef:
    Het spijt me echt verschrikkelijk, maar ik zal me moeten uitschrijven. Normaal was het altijd mijn principe dat niet te doen, voor de wedstrijdstarter, want dat is zeker niet leuk. Maar ik kan echt niet anders. Ik kom nu al in tijdnood voor de examens in januari, dat ik helemaal niet weet hoe ik al mijn vakken volledig ga geleerd krijgen. En ik heb dan nog eens taken ook, dus het spijt me verschrikkelijk.
    Verder nog succes aan de 3 overblijvende kandidaten! (:
    (university really kills my social life D: )

    Jammer, je was een goede kandidaat!
    Voor de anderen, ik ben nu bezig met het lezen van de verhalen. Morgen ergens krijgen jullie een reactie!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    (...)
    Voor de anderen, ik ben nu bezig met het lezen van de verhalen. Morgen ergens krijgen jullie een reactie!

    Yes, ik ben benieuwd ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jammer, maar begrijpelijk. Moeten we nu nog twee rondes met z'n drieën doen? Ik neem aan dat er dan deze ronde weer niemand afvalt, want dan houden we niets meer over.
    Oh, ik vind het echt jammer dat er zoveel hebben uitgeschreven of niets ingeleverd. ):


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Jammer, maar begrijpelijk. Moeten we nu nog twee rondes met z'n drieën doen? Ik neem aan dat er dan deze ronde weer niemand afvalt, want dan houden we niets meer over.
    Oh, ik vind het echt jammer dat er zoveel hebben uitgeschreven of niets ingeleverd. ):

    Het spijt me echt. Normaal doe ik dat nooit, maar ik weet anders niet meer hoe alles voor school en privé te doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wanneer worden de opdrachten na gekeken?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb lang nagedacht over wat ik nu verder moet met de schrijfwedstrijd. Ik laat zo snel mogelijk weten wie deze ronde afvalt, dat is maar één persoon. Hierna wordt de finale gespeeld, aangezien we gebrek aan kandidaten hebben.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Ik heb lang nagedacht over wat ik nu verder moet met de schrijfwedstrijd. Ik laat zo snel mogelijk weten wie deze ronde afvalt, dat is maar één persoon. Hierna wordt de finale gespeeld, aangezien we gebrek aan kandidaten hebben.

    Oke is goed, ik ben benieuwd ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Krijgen we nog wel een cijfer voor deze opdracht?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Krijgen we nog wel een cijfer voor deze opdracht?

    Dat vroeg ik me ook af.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat vroeg ik me ook af.

    Ik moest mijn cijfers voor woensdag geven. Gisteravond heb ik ze al doorgegeven, ik weet niet of Superficial dat ook al heeft gedaan. Ik denk dat jullie ze morgen krijgen, aangezien ze wou dat we het voor woensdag doorgaven.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    (...)
    Ik moest mijn cijfers voor woensdag geven. Gisteravond heb ik ze al doorgegeven, ik weet niet of Superficial dat ook al heeft gedaan. Ik denk dat jullie ze morgen krijgen, aangezien ze wou dat we het voor woensdag doorgaven.

    Okeeeey, mooi ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    imlove schreef:
    (...)
    Ik moest mijn cijfers voor woensdag geven. Gisteravond heb ik ze al doorgegeven, ik weet niet of Superficial dat ook al heeft gedaan. Ik denk dat jullie ze morgen krijgen, aangezien ze wou dat we het voor woensdag doorgaven.


    Okidoki, hoop dat ze snel komen, want ik wil wel weten hoe ik het gedaan heb. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)