• Als mensen op facebook/twitter/msn/school gaan zitten zeuren dat ze zó ongelooflijk dik zijn, alleen maar om aandacht te krijgen.
    Ik heb namelijk van die mensen op facebook die heel veel 'vrienden' hebben, en die moeten constant bevestiging krijgen dat ze er fantastisch uitzien en zo.
    En op school ook. Een superpopulair meisje zit altijd tegen iedereen te mekkeren dat ze zo vadsig is, en dat ze nodig moet afvallen, terwijl ze echt het minste van ons allen weegt.
    Ik kan daar zó boos om worden! Er zat ook een meisje bij mij in de klas die over de honderd kilo weegt, en zij doet echt keihard haar best om af te vallen. Komt dat stomme populaire kind de hele tijd bij dat meisje rondhuppelen en pronken omdat ze vijf kilo is afgevallen, terwijl dat arme meisje dankzij haar trage schildklier maar weinig kan afvallen.
    En dan denk ik echt: Jezus, wat ben jíj een bitch!

    Sorry als sommige mensen zich hierdoor beledigd voelen, maar ik vind het gewoon sneu als er sommige aandachttrekkers andere mensen zo de grond in boren.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 16:49 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als je op Facebook zet dat je zo ontzettend dik bent, vis je gewoon complimentjes. Dat getuigd van veel onzekerheid.


    ars moriendi

    Je hebt echt helemaal gelijk! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben het helemaal met je eens.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Kuyt schreef:
    Als je op Facebook zet dat je zo ontzettend dik bent, vis je gewoon complimentjes. Dat getuigd van veel onzekerheid.

    O, maar deze meisjes weten donders goed dat ze er mooi uitzien. En daar kan ik gewoon niet tegen, dat likken van elkaars hielen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ken het. Een meisje die bij mij in mijn oude klas zat die weegt 45 kilo ofzo. Die is mager niet normaal.
    Zit ze daar: 'Ja ik ben zo dik.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het belachelijk dat ze zo'n dingen op fb gaan zetten. Net als die mensen met hun verschrikkelijk depressieve statussen en relatiestatussen van 'ingewikkelde relatie' en dergelijke. Moet iedereen echt weten dat het slecht met je gaat? Moet je steeds mensen vragen om bevestiging dat het goed gaat komen of dergelijke? Dat je daarom naar vrienden gaat, allemaal oke, maar zet dat toch niet op fb. Sorry, maar dat vind ik allemaal alleen maar aandachttrekkerij. En mijn excuses voor mensen die dat allemaal doen, maar dat is nu eenmaal mijn mening. Ik vind het allemaal het best dat je dat voor jezelf houdt. Niet heel de wereld moet weten hoe het met je relatie en jezelf en dergelijke gaat.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het sowieso belachelijk dat je in het openbaar klaagt over je uiterlijk. dat is gewoon zo ongemakkelijk voor anderen en je dwingt er complimenten mee af. En tegen dat soort mensen als in jouw klas, dat is ook zo vreselijk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    OMG dat je zoiets doet.
    Naja, sommige mensen komen nou eenmaal aandacht tekort. Deal with it.
    Ik zou er gwn niet op reageren.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Roux schreef:
    (...)
    O, maar deze meisjes weten donders goed dat ze er mooi uitzien. En daar kan ik gewoon niet tegen, dat likken van elkaars hielen.

    Oh en dan reageren die anderen waarschijnlijk met "Néééé meid hoe kóm je erbij?" Snap dat je daar ontiegelijk ziek van wordt, vooral als je daar zelf wél serieus mee struggelt.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Als je op Facebook zet dat je zo ontzettend dik bent, vis je gewoon complimentjes. Dat getuigd van veel onzekerheid.

    Ik vind het aandacht vragen, geen 'getuigenis' van onzekerheid..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ikzelf word er ook absoluut niet vrolijk van, maar je kunt er niets aan doen. Dit bericht gaat het niet minder maken, daarmee bedoel ik niet dat je het niet moest plaatsen hoor, maar het leven is zo verschrikkelijk wispelturig. Alles wat jij kunt doen is in gedachte zeggen: 'Ik heb geen complimentjes nodig om me goed te voelen of mezelf te zijn', want hier heb je enkel jezelf mee.


    Pas d'air

    I totally agree with you.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik vind het aandacht vragen, geen 'getuigenis' van onzekerheid..

    Dat je afhankelijk bent van de goedkeuring van anderen heeft wel degelijk met onzekerheid te maken.


    ars moriendi

    Ik vind het sowieso heel irritant als mensen dat constant roepen, ook al je heel dik bent want ik ken mensen die echt ontzettend zwaar zijn, de hele dag roepen dat ze veel te zwaar en lelijk zijn en dat terwijl ze bij de McDonalds zitten en zich helemaal volvreten met van alles. Dan heb ik ook zoiets van; zeik niet, je doet het zelf hoor :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kuyt schreef:
    (...)
    Oh en dan reageren die anderen waarschijnlijk met "Néééé meid hoe kóm je erbij?" Snap dat je daar ontiegelijk ziek van wordt, vooral als je daar zelf wél serieus mee struggelt.

    Nou ja, ik ben zelf heel veel gepest, omdat ik me heel snel op de kast laat jagen, en ik ben ontzettend onzeker over mezelf. En ik kan er dan niet tegen als er zulke berichten worden geplaatst.


    "Well, well. Look who we've got here!"