• Als mensen op facebook/twitter/msn/school gaan zitten zeuren dat ze zó ongelooflijk dik zijn, alleen maar om aandacht te krijgen.
    Ik heb namelijk van die mensen op facebook die heel veel 'vrienden' hebben, en die moeten constant bevestiging krijgen dat ze er fantastisch uitzien en zo.
    En op school ook. Een superpopulair meisje zit altijd tegen iedereen te mekkeren dat ze zo vadsig is, en dat ze nodig moet afvallen, terwijl ze echt het minste van ons allen weegt.
    Ik kan daar zó boos om worden! Er zat ook een meisje bij mij in de klas die over de honderd kilo weegt, en zij doet echt keihard haar best om af te vallen. Komt dat stomme populaire kind de hele tijd bij dat meisje rondhuppelen en pronken omdat ze vijf kilo is afgevallen, terwijl dat arme meisje dankzij haar trage schildklier maar weinig kan afvallen.
    En dan denk ik echt: Jezus, wat ben jíj een bitch!

    Sorry als sommige mensen zich hierdoor beledigd voelen, maar ik vind het gewoon sneu als er sommige aandachttrekkers andere mensen zo de grond in boren.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 16:49 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dashing schreef:
    (...)

    Dude, zoveel wegen mensen die anorexia hebben..

    Ja toen heb ik ook gezegd van Je hebt Anorexia omdat ik zo boos was dat ze zich te dik vond.Ik probeer om een klein beetje af te vallen ga zij zeggen dat ze te dik is.En toen was ze boos op mij omdat ik zij dat ze Anorexia had.Maar eigenlijk had ik het zo niet bedoelt.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Oké, tegen mijn ouders zeur ik ook altijd over dingen waar ik onzeker over ben, maar om het nou te verspreiden over heel het internet? Tja, dat doe ik zelf liever niet...

    Ik zou gewoon zeggen: "Inderdaad, zie al dat vet nou? Als ik jou was zou ik maar snel mijn vinger in mijn keel gaan steken, ik bedoel serieus! Je bent zo vreselijk dik!"
    En ja, ik weet dat dat enorm grof is, maar ik druk me zo gewoon uit als ik gek word van dingen. Ik zeg dit trouwens ook alleen tegen mensen die al perfect zijn en overdrijven, niet tegen mensen die gewoon willen afvallen om zich beter te voelen of problemen hebben.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:02 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Je hebt helemaal gelijk.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb daar zóóóóó haat aan!!!


    26 - 02 - '16