• Als mensen op facebook/twitter/msn/school gaan zitten zeuren dat ze zó ongelooflijk dik zijn, alleen maar om aandacht te krijgen.
    Ik heb namelijk van die mensen op facebook die heel veel 'vrienden' hebben, en die moeten constant bevestiging krijgen dat ze er fantastisch uitzien en zo.
    En op school ook. Een superpopulair meisje zit altijd tegen iedereen te mekkeren dat ze zo vadsig is, en dat ze nodig moet afvallen, terwijl ze echt het minste van ons allen weegt.
    Ik kan daar zó boos om worden! Er zat ook een meisje bij mij in de klas die over de honderd kilo weegt, en zij doet echt keihard haar best om af te vallen. Komt dat stomme populaire kind de hele tijd bij dat meisje rondhuppelen en pronken omdat ze vijf kilo is afgevallen, terwijl dat arme meisje dankzij haar trage schildklier maar weinig kan afvallen.
    En dan denk ik echt: Jezus, wat ben jíj een bitch!

    Sorry als sommige mensen zich hierdoor beledigd voelen, maar ik vind het gewoon sneu als er sommige aandachttrekkers andere mensen zo de grond in boren.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 16:49 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mensen die altijd doen alsof ze hoger zijn dan anderen, zijn zélf volgens mij erg onzeker. ALs je zo geweldig bent, hoor je dat wel van anderen, niet van jezelf... En wat die bitch op school zegt tegen dat dikke meisje, kutwijf (cat) Als i dat dikke meisje was had ik wel iets te zeggen tegen haar. -Jaja, je moet mij niet boos maken-

    Kuyt schreef:
    Als je op Facebook zet dat je zo ontzettend dik bent, vis je gewoon complimentjes. Dat getuigd van veel onzekerheid.


    I love you Tim

    Ik vind dit niet echt lijken op onzekerheid eerlijk gezegd. Ze schreeuwt gewoon om aandacht . Ze is niet dik klaar en als ze het wel was werd ze toch niet dunner van alleen complimentjes. Ze moet gewoon keihard zweten. Dan pas verdien je een compliment. De enige die een compliment waard is is dat meisje die zo haar best doet.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 23:41 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    C18 schreef:
    Dan is 't ook verleidelijk om te zeggen: Hou dan op met zeiken en ga dan dieten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Schneider schreef:
    Ik ken het. Een meisje die bij mij in mijn oude klas zat die weegt 45 kilo ofzo. Die is mager niet normaal.
    Zit ze daar: 'Ja ik ben zo dik.'


    45 Kilo is niet ligt? Dat is precies mijn gewicht en ik ben niet dun, ik zie er gezond uit. Sorry maar dat moest ik ff kwijt. ^^

    OT: Ja, ik ken het... Ik haat het als mensen zeiken om hun uiterlijk puur om aandacht te trekken. Bij dat soort mensen praat ik altijd mee en bevestig ik hoe dik/slecht ze er uit zien. Lol. Het werkt echt.


    Numbers.

    Ik geef je 100% gelijk.


    Where words fail, music speaks

    Midna schreef:
    (...)


    of in de trans van; lelijk, is tijdelijk.
    Gatver -.- (en dan bijv paar maanden later hebben ze die foto alsnog)


    Hahaha, ja zo herkenbaar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Slaughterer schreef:
    (...)

    45 Kilo is niet licht? Dat is precies mijn gewicht en ik ben niet dun, ik zie er gezond uit. Sorry maar dat moest ik ff kwijt. ^^

    OT: Ja, ik ken het... Ik haat het als mensen zeiken om hun uiterlijk puur om aandacht te trekken. Bij dat soort mensen praat ik altijd mee en bevestig ik hoe dik/slecht ze er uit zien. Lol. Het werkt echt.

    Ja maar bij dat meisje kunnen de verhoudingen net wat anders zijn waardoor zij wel super mager is.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Helemaal mee eens! Ik had een jaar geleden een meisje in de klas die heel veel turnde, dus echt gewoon heel slank was. Wel spieren, maar nergens vet of wat dan ook te bekennen.
    En steeds maar zeggen, "Ja, ik ben veeeel te dik!" Maar ondertussen wel heel veel eten enzo.


    You treat me like a stranger and that feels so rough.

    Helemaal met je eens. En als ze een foto op fb zetten,zeggen ze altijd:Ugh,mijn kop, maar mijn poppeke/schatje telt. Ik heb daar echt zo een hekel aan. Iedereen doet hetzelfde tegenwoordig.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dilemma schreef:
    Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind het zo zielig als mensen onder hun foto's zetten dat ze te dik zijn en dat ze lelijk zijn. Euh, hallo, de meeste van die mensen wegen de helft van wat ik weeg, ongeveer. Ik vind dat ze niet moeten zeuren over hoeveel ze wegen en dat ze een keer in de spiegel moeten kijken. Ik lach sommige mensen zo hard uit dan.


    comfort in c h a o s

    Agreed.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Morsmordres schreef:
    Helemaal mee eens! Ik had een jaar geleden een meisje in de klas die heel veel turnde, dus echt gewoon heel slank was. Wel spieren, maar nergens vet of wat dan ook te bekennen.
    En steeds maar zeggen, "Ja, ik ben veeeel te dik!" Maar ondertussen wel heel veel eten enzo.

    wow, ik ken precies zo'n zelfde meisje

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 9:42 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben het helemaal met je eens.
    Een vriendin van mij zei vorig jaar dat ze dik was maar ze woog maar 36 kilo.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Pumba schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens.
    Een vriendin van mij zei vorig jaar dat ze dik was maar ze woog maar 36 kilo.


    Dude, zoveel wegen mensen die anorexia hebben..


    To infinity and beyond •