• Als mensen op facebook/twitter/msn/school gaan zitten zeuren dat ze zó ongelooflijk dik zijn, alleen maar om aandacht te krijgen.
    Ik heb namelijk van die mensen op facebook die heel veel 'vrienden' hebben, en die moeten constant bevestiging krijgen dat ze er fantastisch uitzien en zo.
    En op school ook. Een superpopulair meisje zit altijd tegen iedereen te mekkeren dat ze zo vadsig is, en dat ze nodig moet afvallen, terwijl ze echt het minste van ons allen weegt.
    Ik kan daar zó boos om worden! Er zat ook een meisje bij mij in de klas die over de honderd kilo weegt, en zij doet echt keihard haar best om af te vallen. Komt dat stomme populaire kind de hele tijd bij dat meisje rondhuppelen en pronken omdat ze vijf kilo is afgevallen, terwijl dat arme meisje dankzij haar trage schildklier maar weinig kan afvallen.
    En dan denk ik echt: Jezus, wat ben jíj een bitch!

    Sorry als sommige mensen zich hierdoor beledigd voelen, maar ik vind het gewoon sneu als er sommige aandachttrekkers andere mensen zo de grond in boren.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 16:49 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik voel me dan altijd koken hoe je zò respectloos kan zijn.


    Owl you need is love.

    Roux schreef:
    (...)
    Nou ja, ik ben zelf heel veel gepest, omdat ik me heel snel op de kast laat jagen, en ik ben ontzettend onzeker over mezelf. En ik kan er dan niet tegen als er zulke berichten worden geplaatst.

    *hug*
    Kun je die mensen anders niet gewoon verwijderen?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    *hug*
    Kun je die mensen anders niet gewoon verwijderen?

    Nee, want tegelijkertijd lach ik ze keihard uit, en ik heb af en toe ook wel eens overdreven berichten nodig om mijn dag op te fleuren. En het zijn klasgenoten, en ze vinden mij - om de een of andere onverklaarbare reden - aardig. o.o Dus ik zou ze hevig beledigen als ik ze zou verwijderen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    Nee, want tegelijkertijd lach ik ze keihard uit, en ik heb af en toe ook wel eens overdreven berichten nodig om mijn dag op te fleuren. En het zijn klasgenoten, en ze vinden mij - om de een of andere onverklaarbare reden - aardig. o.o Dus ik zou ze hevig beledigen als ik ze zou verwijderen. :')

    Goedzo, dat is de goede instelling. :Y)


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Goedzo, dat is de goede instelling. :Y)

    Ach ja, trieste mensen zullen er altijd blijven. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Negligible schreef:
    Ik vind het belachelijk dat ze zo'n dingen op fb gaan zetten. Net als die mensen met hun verschrikkelijk depressieve statussen en relatiestatussen van 'ingewikkelde relatie' en dergelijke. Moet iedereen echt weten dat het slecht met je gaat? Moet je steeds mensen vragen om bevestiging dat het goed gaat komen of dergelijke? Dat je daarom naar vrienden gaat, allemaal oke, maar zet dat toch niet op fb. Sorry, maar dat vind ik allemaal alleen maar aandachttrekkerij. En mijn excuses voor mensen die dat allemaal doen, maar dat is nu eenmaal mijn mening. Ik vind het allemaal het best dat je dat voor jezelf houdt. Niet heel de wereld moet weten hoe het met je relatie en jezelf en dergelijke gaat.


    Jij verwoord perfect wat ik denk (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Some people just need a high five. In the face. With a chair.


    Shoganai i ne~



    Ik haat zulke mensen. *Had ook zo'n vriendin*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha, daarom vind ik facebook dus stom :'D.
    Mensen zeggen daar dingen op die ze niet moeten zeggen en vragen om complimentjes.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Meestal krijg ik zin om te zeggen van; Ja inderdaad je bent zo dik als maar kan -.-

    Blergh, hekel aan -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Of bij de titel van foto's op hyves zetten 'dik, i know, niet op letten.' Really bitch. Really.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Of bij de titel van foto's op hyves zetten 'dik, i know, niet op letten.' Really bitch. Really.



    of in de trans van; lelijk, is tijdelijk.
    Gatver -.- (en dan bijv paar maanden later hebben ze die foto alsnog)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 17:38 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind het zo zielig als mensen onder hun foto's zetten dat ze te dik zijn en dat ze lelijk zijn. Euh, hallo, de meeste van die mensen wegen de helft van wat ik weeg, ongeveer. Ik vind dat ze niet moeten zeuren over hoeveel ze wegen en dat ze een keer in de spiegel moeten kijken. Ik lach sommige mensen zo hard uit dan.


    Destroy what destroys you.

    Dan is 't ook verleidelijk om te zeggen: Hou dan op met zeiken en ga dan dieten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Schneider schreef:
    Ik ken het. Een meisje die bij mij in mijn oude klas zat die weegt 45 kilo ofzo. Die is mager niet normaal.
    Zit ze daar: 'Ja ik ben zo dik.'


    Dat valt nog best mee.. Mijn zus van bijna 17 is 40 kilo.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.