• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 37!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liadan
    'Oh, deed het pijn om te horen dat Daiyh niets geeft om dat ding in je buik?' ga ik verder. Ze probeerd oh zo rustig te blijven, maar dit mens is als een open boek. Geen wodner dat Daiyh haar zo makkelijk om zijn vinger wond.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Mhm, that sounds good! *O*
    So, lose the kids now, then get pregnant again? *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Allright *O*]

    Chiara Cinxi
    Haar vingers bewogen even, een harde glans verscheen in haar zachtgroene ogen terwijl haar mondhoeken omhoog krulden tot een bittere glimlach.
    'Doet het jou geen pijn dat Daiyh je niet meer zou willen, zelfs niet als je je verbouwde, naakte lichaam aan hem aan zou bieden?' sneerde haar ijskoude stem door de ruimte.

    [She's from the Capitol, so I asume she had plastic surgery (cat)]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 16:07 ]


    -

    Reachell
    Daar lag ik weer in het ziekenhuis.Ik moest blijven liggen zodat ik niet flauw val en met een papiertje voor mijn bloed neus.Ik had vandaag toch mijn medicijnen in genomen .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Liadan
    'Oh lieverd,' lachte ik na een korte stilte. 'Daiyh zal mijn altijd willen. Hij is van mij.'
    Inmiddels wist ik elk wapen te staan in deze ruimte, door een korte blik. Binnen twee seconden kon ik een speer of zwaard vast hebben.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik wil Daiyh er wel bij hebben, als die Liadan haar buik raakt :'3

    *ziet ondertussen een heel leuk beeld voor zich van een Liadan die wordt afgewezen door Daiyh*]

    Chiara Cinxi
    'Denk jij dat?' Een schampere lach rolde over haar lippen, waarna ze haar blik hoofdschuddend af liet dwalen.


    -

    Liadan
    'Ik ben de eerste vrouw die in zijn bed lag,' sis ik haar gemeen toe. 'De eerste die zijn hart had en hem met plezier brak. Daiyh zal altijd van mij zijn.'
    Zonder op antwoord te wachten greep ik de speer en drukte hem tegen haar borst aan, dwong haar tegen de muur. Met één beweging was ze er geweest.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Lughnasadh ahd ik inmiddels afgeschud. ik moest Chiara vinden. Ik begon elke deur die ik zag open te gooien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lughnasadh
    "Godverdomme, laat me hier niet staan!" schreeuwde ze, en boos zette ze de achtervolging in.

    [Meh, ik raak echt veeeeeel te snel afgeleid, right?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Het mes hield ze nog in haar hand, de punt wijzend op de middel van de vrouw. Aangezien ze sowieso zou sterven als ze nu tegen begon te sputteren, stond ze stil, maar liet haar ogen fel in de hare boren.
    'Dan mag ik je feliciteren: je kan je sletterige lichaam weer bovenop hem storten, want ik ben er klaar mee,' snauwde ze.


    -

    [ yup :'D]

    Daiyh
    'Laat me dan gewoon met rust! ik heb genoeg aan mn kop zonder dat jij me ook nog eens stalkt!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liadan
    'Mooi zo,' antwoorde ik met een tevrede glimlach. 'dan is er nog een ding waar ik mee moet afrekenen.'
    De speer punt dwaald af naar haar buik.
    'Dan hoeft mijn Daiyh niets meer met je te maken hebben.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Als antwoord op de punt die naar beneden dwaalde, duwde ze het begin van het mes tegen haar zij. 'Ik zou het niet proberen,' siste ze.


    -

    Lughnasadh
    "Heb je dan liever Liadan achter je aan? Ík probeer je in elk geval niet in mijn bed te krijgen," snauwde ze, en knalde bijna tegen een halve muur aan in haar poging naast hem te gaan lopen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    Met Lughnasadh achter me, ook al negeerde ik haar, ging ik verder emt zoeken. uiteindelijk gooide ik de juiste deur open.

    Liadan
    Als antwoord stak ik de speer door haar buik heen, waarna ik haar opzij duwde. een snee verscheen op mijn zij, maar het was absoluut niets.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 16:23 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.