• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 36!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Nu is er helemaal niets meer aan te doen. Ik heb compleet de slappe lach.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Fffff, internet begaf het weer eens. Dus Lughnasadh is met die Liadan mee?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Ja, maar ze meot nog naar ze toelopen ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Hmm.' Het was meer dan duidelijk dat het niet "gewoon" een collega was. Ze leek ook niet van plan zijn blik los te laten, wat haar ergens meer dan irriteert.


    -

    [Mensjes misschien is het handig als we rollen aanmaken binnen districtt 13?]
    Reachell
    Ze had de slappe lach gekregen .het was ook best grappig maar de mensen hier namen het serieus.
    'Weetje ik kreeg niet eens een mes bij het eten omdat ze bang zijn dat ik het naar iemand gooi!'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lughnasadh
    Een kreun kwam over haar lippen toen haar kapsel voor de derde keer deze dag al losschoot uit zijn normale, opgestoken staat. Vlak voor een deur, die blijkbaar naar een soort eetzaal leidde, want er zaten twee bakvissige tributen te eten, stak ze het vluchtig weer op en vervolgde toen haar pad. "Liadan!" brulde ze, weinig subtiel, want ze was rázend. "Heb je hem nou al gevonden?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Liadan
    Een zucht gleed over mijn lippen.
    'Ja,' riep ik terug zonder mijn ogen van Daiyh af te halen. Hij was net zo knap als vroeger.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    De manier waarop de vrouw naar Daiyh keek, zorgde ervoor dat ze had gewild dat ze een mes bij zich had. Haar vingers krulden zich buiten Liadans gezichtsveld weer om zijn shirt, maar niet bepaald uit lust.


    -

    Cassie - District 9
    Nog nagrinnikend richt ik me weer op mijn broodje. 'Da's gek, ik heb zelfs mijn messen uit de Arena nog. Weet jij eigenlijk wie de vier doden zijn?' Ik heb Saverio, mijn districtgenootje, nog niet gezien sinds we hier zijn en ik begin me een beetje zorgen te maken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik grinnikte en kuste hem op zijn lippen.
    "En waarom ben je zo nerveus dan? Geloof mij als ik zeg dat daar geen enkele reden toe is."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Lughnasadh was er dus ook. Geweldig. Ze hadden verrotte timing, allebei. Maar vooral Liadan, die van mijn part weg had kunnen blijven.
    'wat doen jullie hier? Als de District 13 bewakers jullie zien maken ze jullie af.'
    Het klonk niet alsof ik er iets om gaf, ik wilde ze weg hebben.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'Ik heb geen idee.Iemand van district 8 is dood dat weet ik, maar ik herinner de spelen bijna niet meer.'Zei ik. En dat was waar de spelen leken een paar punten te onderbraken.Ik weet niet of ik gewond ben geweest of niet en Wie mijn bondgenoten waren.Het enige wat ik wis is dat ik naar iemand aan het zoeken was en eten en drinken.
    'ik herinner me niet eens wie mijn bondgenoten waren.'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Liadan
    'Ik reken er op dat jij me beschermd, schat,' antwoord ik met een zoete stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lughnasadh
    Ze volgde de richting waaruit Liadan's stem kwam en vond ze algauw.
    Een walgende uitdrukking verscheen op haar gezicht toen ze Daiyh en zijn zwangere liefje zag. Hun haren en kleding zagen er enigszins verward uit, en blijkbaar waren ze druk bezig geweest met iets tot Liadan eraan kwam.
    "Nou, een warm welkom naar jullie allemaal," gromde ze. "Hoe gaat 't met de zwangerschap? Heb je 't hartje al horen kloppen?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Slechte ervaringen emt families in eht algemeen, denk ik stilletjes. En zeker uit het Capitool. Met Fayan's hand in de mijnen lopen we naar de eetzaal.
    'Gewoon, nerveus.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.