• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 36!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Nors staar ik naar mijn broodje. Stiekem wil ik weten wat er van het plan van Saph en Fayan geworden is, maar dat laat ik niet merken. Het heeft me eerlijk gezegd best wel gekwetst. Blijkbaar ben ik dus nog maar gewoon een klein kind.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    'Jij gaat mij níet vertellen wat ik moet doen.' Met die woorden duwde ze hem ruw van zich af, en bevrijdde zichzelf uit zijn armen. Haar ogen schoten nog altijd vuur, ze schoten van de twee vrouwen naar Daiyh.


    -

    Saph
    'ik ben kalm1' zeg ik, stress duidelijk in mijn stem. 'Echt, ik ben kalm,' vervolg ik op een rsutigere toon. Zo goed en kwaad als het ging. Zouden Fayan's ouders hem neit liever met iemand van eht Capitool zien, in plaats van mij?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lughnasadh
    Ze kon een brede grijns niet verbergen. Geweldig vond ze dit. Hongerig schoot haar blik heen en weer tussen het meisje en de man, zich afvragend wie van de twee er het eerst zou exploderen van woede.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik schoot in de lach bij het horen van zijn bijna paniekerige stem.
    "Zullen we maar gaan dan, voor je gillend wegrent?" grijnsde ik.
    Saph was echt schattig als hij zo stressed out was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Liadan
    Het meisje duwde Daiyh weg, wat maar goed was ook. Ze was veel te simpel voor hem.
    'Oh my, Daiyh, ik denk dat je haar gevoelentjes heb gekwetst,' zeg ik in een zachte, medelevende stem. Die snel verranderd naar bedacht zaam. 'oh that's right, je hebt geen gevoelens, dus het is jou schuld niet.'

    Daiyh
    'Chiara, laat me dit nou maar gewoon afhandelen!' snauw ik. Ik kon dit neit tegelijk aan,. zeker niet met Liadan in de buurt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'Hoe word onze familie eigenlijk opgehaalt?'Vroeg ik. Want ik weet zeker dat het capitool zou zorgen dat we onze familie niet terug zouden krijgen.Ik ademde rustig en probeerde mijn woede binnen te houden zodat ik niet daarijk weer iemand met een vork steek of een kom naar iemand hoofd gooi.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassie - District 9
    Ik heb geen zin meer in mijn broodje, dus leg ik het voor me neer, sla mijn armen over elkaar heen en kijk met een chagrijnig gezicht naar de kale, lege muur voor me. Het valt waarschijnlijk toch niemand op.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Als je stopt met me uit te lachen,' mompel ik nerveus. ik pak zijn hand stevig vast. ik heb minder dan de helft van mijn ontbijt naar binnen kunnen krijgen. 'ja, laten we maar gaan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    De neiging om hem voor de tweede keer een schop tussen zijn benen geven kon ze nog onderdrukken, maar de gekmakende stem van de onbekende vrouw ging haar toch net iets te ver. Het was enkel zo jammer dat ze geen messen bij zich had, dus moest ze het maar anders doen.
    Met twee stappen stond ze voor haar, haar vingers waren ondertussen al tot een vuist gekruld. In één keer haalde ze uit, haar vuist raakte de tere Capitoolhuid met een klap en dankzij een lichte beweging van haar vingers krasten haar nagels voor het leuke effect er ook nog overheen.

    [Ik kon het niet laten (cat)]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 15:27 ]


    -

    [Oeh, go Chiara!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik beet op mijn wangen om niet meer te lachen en kuste hem nog maar een keer, ook al leek dat hem echt niet te kalmeren.
    "Kom op dan."
    Ik sprong overeind en sleurde hem half mee naar de kamer waar mijn familie zat.
    De deur was dicht dus ik klopte eerst een paar keer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fae schreef:
    [Oeh, go Chiara!]

    [*O*]


    -

    Liadan
    een gil ontsnapte mijn keel. Dit mens was gek, gewoon weg barbaars.
    'waar slaat dat op1' gil ik. ik zet een paar stappen weg van haar, zodat ik tegen Daiyh aansta. Mijn blik zegt genoeg, Daiyh zal altijd van mij zijn.

    Saph
    ik kon neit stil staan, en de zenuwen werden alleen maar erger toen Fayan ope en deur klopte. Ik kneep zijn hand volgens mij half fijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bad, bád Liadan. Chiara, sla haar nog een keer(A)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.