• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 36!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Je bent hopeloos irritant,' mompel ik. Toch trek ik haar weer tegen me aan, wat een pijnschuit door mijn lichaam stuurt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Van hetzelfde,' zei ze, en streek met haar vingers langs de zijkant van zijn gezicht. Haar mondhoeken krulden omhoog in een uitdagende glimlach.


    -

    Amycus Calcia
    'Die bestaan niet, behalve Saph en Fayan,' mompelde ze.


    -

    Daiyh
    Ik grijnsde en begon met antwoorden, maar mijn telefoon ging weer af. Ik wierp er een snelle blik op. Amyra. Plus 20 gemiste oproepen van haar en Lughnasadh. Geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Ik begin te lachen en kan er niet mee stoppen.
    "Fayan had Saph anders bijna vermoord," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig schoot haar blik ook naar de telefoon toen die begon te trillen, haar wenkbrauwen krulden in een frons toen ze twee vrouwennamen voorbij zag gaan. 'Capitool?' vroeg ze echter enkel.


    -

    Reachell
    Ik mocht nog geen eigen kamer hebben.Ik moest in het ziekenhuis blijven tot ik weer "normaal" was.Op mijn bandje stond 2 dingen. Namelijk "Epilepsie", omdat ze denken at ik dat heb, terwijl ik denk dat het iets anders is.Ik moet elke dag in de ochtend medicijnen slikken na het ontbijt. En "gevaarlijk", omdat ik een verpleegster is een keer had gestoken met een vork toen ik een keer kwaad was.Ik liep nu richting de eetzaal voor het middag eten.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daiyh
    'Ja,' antwoorde ik enkel. Ik drukte op het rode knopje. Ik had geen zin om met haar te praten. Ik wist niet wat ik moest doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Ja, maar dan is hij zichzelf niet. Ik kon Felan gisteravond ook wel vermoorden, maar ik ben niet gemutileerd,' mompelde ze.


    -

    Primrose
    "Hoe zou je je gedragen als je Felan wél had vermoord?" vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Haar vingers streken over zijn hals, waarna ze besloot het over een andere boeg te gooien. Ze had geen zin in een chagrijnige Daiyh.
    'En, zijn die ook al voor je gevallen?' Haar stem klonk zoet, uitdagend.


    -

    Amycus Calcia
    'Jezus, Primrose. Ik bedoelde het niet letterlijk.' Met een zucht sloeg ze haar armen over elkaar, haar blik schoot weg.
    'Zou natuurlijk niet vreemd zijn voor iemand hier, als ik iemand wilde vermoorden,' mompelde ze er bitter achteraan.


    -

    Daiyh
    'Amyra wel,' zeg ik met een kleine grijns en naar waarheid. 'Lughnasadh ziet me volgens mij het liefst dood,' voeg ik daar bedachtzaam aan toe. En dat was zeker neit overdreven, zei en ik hadden het nooit goed kunnen vinden.
    'Die gevoelens zijn trouwens geheel wederzijds.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar armen krulden rond zijn hals, ze moest bijna op haar tenen gaan staan om hem een vluchtige kus op zijn lippen te geven.
    'Goh, dat had ik nou nooit van jou verwacht,' antwoordde ze met een plagende glimlach.


    -

    Primrose
    "Ik ga weg," mompel ik.
    Ik loop van Amycus weg en loop naar mijn eigen kamer. In de Arena ben ik niet ernstig gewond geraakt, dus heb ik gewoon een eigen kamer. Ik heb geen zin in ruzie, ik heb geen zin in het leven dus eh waarom leef ik nu nog?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.