• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 36!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik hoorde mijn moeder 'binnen' zeggen en ik opende de deur. De bloedtoevoer in mijn handen werd echt behoorlijk afgesloten door Saph, maar dat maakte me niet uit.
    Binnen zaten alleen mijn ouders, mijn broertje en zus kwamen later wel, dus ik hoopte dat dat Saph iets zou kalmeren. Maar ik vreesde van niet.
    "Pap, mam, ik wil jullie voorstellen aan mijn verloofde, Saph," zei ik toen met een stralende lach.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Mijn ogen keken naar letterlijk alles behalve Fayan's ouders.
    'Uhm, hallo,' mompel ik nerveus.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Mijn vader was de eerste die opstond en naar Saph liet, met uitgestoken hand. Hij zag wel dat Saph niet uit het Capitool kwam en hield zich daarom in met zijn enthousiasme, om Saph niet doodsbang te maken.
    Hij schudde Saph's hand kort, stelde zich rustig voor en ging toen weer zitten. Mijn moeder was helaas iets minder subtiel. Ze veerde overeind, huppelde half naar hem toe en omhelsde hem toen.
    "Welkom in de familie, Saph," zei ze zangerig.
    Arme, arme Saph.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    In plaats van iets te zeggen, wierp ze nog een laatste, ijskoude blik op Daiyh. Met een hand streek ze haar lange, donkere lokken uit haar gezicht, en draaide zich om. Het was de druppel geweest, de laatste gebeurtenis die haar bij hem weg had laten gaan.
    Maar dat geeft toch niet, want Daiyh heeft me zelf verteld dat "een goede trap in de buik" veel oplost, hè Daiyh?
    Had hij het serieus op die manier willen "oplossen"? En hoe dan, door haar te overvallen in haar slaap? Zonder de drie achter haar nog een blik waardig te gunnen liep ze weg, gewoon het gebouw in. Daiyh zou haar toch niet achterna gaan, het maakte hem toch niet uit. Zolang er maar een vrouw was die haar benen wijd voor hem hield, dan was hij tevreden.
    Ergens was er een kamer voor haar, dat was haar verteld. Maar in haar woede en onderdrukte verdriet had ze geen tijd om die te zoeken, en sloeg een willekeurige kamer in. Een trainingskamer. Onwillekeurig zuchtte ze opgelucht toen ze de rijen werpmessen zag. Er was dus tenminste een manier om haar frustratie kwijt te kunnen, bedacht ze zich terwijl ze haar blik over de oefenpoppen liet glijden.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 15:41 ]


    -

    Reachell
    Ik voelde iets warm stromen uit mijn neus.Met mijn hand raakte ik de onder kant van mijn neus aan. Ik had een bloed neus.'Ik ga ff naar de dokter'Zei ik.
    Ik liep eerst normaal maar later kreeg ik weer die hoofdpijn weer en begon ik te rennen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daiyh
    'Wat doen jullie hier in godsnaam,' snauw ik Lughnasadh en Liadan toe. Chiara was weggelopen, en dit was niet iets dat ik zo snel kon oplossen.
    'jou komen halen, lieverd. We dáchten dat de verzets mensjes je gevangen hadden genomen,' zegt Luiadan ine en zoet stemmetje. 'Maar zo te zien is niets minder waar.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Is Val er btw ook nog? :'3]


    -

    Saph
    ik kon er weinig aan doen, maar een deel van mijn brein begond e vrouw, Fayan's moeder, zich voor te stellen als mutilant. ik had dit bij iedere vrouw die kinderen had. Het was irritant, maakte me doods benauwd. Maar dit knuffel was erger.
    'Uhm, dank u,' mompel ik nerveus. Ik knijp Fayan's hand half fijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zo niet kan ik
    A) Liadan even aan jou geven, dat we haar beiden spelen
    B) Liadan achter Chiara aan laten gaan terwijl Daiyh en Lughnasadh praten buiten de RPG]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 15:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Uit de rekken greep ze zes werpmessen, aan één lopende band liet ze die door de lucht vliegen en dezelfde pop doorboren. Uiteindelijk viel hij als een hoopje ellende uit elkaar, messen op elke plek die voor een mens zwak waren geweest, kwetsbaar.
    Haar wenkbrauwen krulden tot een frons. Zwak, kwetsbaar. Was dat hoe ze werd gezien door Daiyh, en door die twee vrouwen? Dan was er sowieso iets dat ze verkeerd hadden ingeschat. Je kon haar uitmaken voor veel dingen, maar wat ze níet was, was zwak of kwetsbaar.
    En zelfs bij Daiyh waren er grenzen. Ze liet zich niet zo behandelen, ze liet niet toe hoe hij geen ene zak uitvoerde terwijl dat Capitoolwijf hem met zijn ogen uit stond te kleden.


    -

    [Ik denk dat als Liadan achter Chiara aangaat ze een tiental messen naar zich gegooid krijgt, en jij kan haar veel beter spelen dan ik :'3

    Vraag anders even aan Val in privé-bericht ofseu?]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 15:46 ]


    -

    Liadan
    Lughnasadh en Daiyh begonnen tegen elkaar te roepen en te schelden, en daar had ik dus echt geen zin in. met een zucht wachtte ik tot ze klaar waren. maar toen kreeg ik een ander ideetje. Met een grijns liep ik de gangen door. Ze was deze kant uit gelopen, dus probeerde ik alle deuren tot ik haar vold. Het meisje dat bij Daiyh was geweest. Zwanger was van hem, ban míjn Daiyh.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik was de kat eten gaan geven en toen was internet weer uitgevallen. D':
    Maar goed, wat is er allemaal gebeurd?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ uh, Lughnasadh staat bij Daiyh, Chiara is weggerend en ik heb net Liadane r achetr aan gestuurd. Daiyh vraagd aan Lugh wat ze heir in godsnaam doet.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wil je haar dood hebben, Lizz? (wbw)

    @Val
    Chiara werd boos, heeft Liadan geslagen en liep weg :3]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -