• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 36!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'Hai!Het gaat maar ik mag nog geen eigen kamer.'Ik keek naar mijn pols band.Waar "gevaarlijk" en "Epilepsie"op staat. Ik zuchte.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Liadan
    Na een paar minuten vond ik hem. hij ahd een onbekend wijf tegen zich aangedrukt, en leek daar druk bezig mee te zijn.
    'Daiyh?' vroeg ik in mijn zoetste stem.

    Daiyh
    Ik was een het twijfelen of ik haar kl;eren hier maar van haar lijf moest schreuren, toen ik de stem hoorde. Een veel, veel te bekende stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik grinnik, pak een broodje met ham en plof naast haar neer. 'Ik heb mezelf net toestemming gegeven om mijn ziekenhuisbed uit te komen. Longontsteking.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Zoooo, maatschappijkutje af. :'D]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Een stem klonk, waardoor Daiyh meteen leek te verstijven. Met een ruk keek ze om, recht in het gezicht van een jonge vrouw. Haar vingers waren nog steeds ronds Daiyhs shirt gekruld, en twijfelend of ze die los moest laten streek ze met haar vrije hand haar lange, donkere lokken naar achteren.


    -

    [Goh, wat heb jij vandaag een perfecte timing *O*]


    -

    Saph
    Ik wacht een paar minuten. maar ga dan ook de badkamer in. Fayan staat, helaas, achter een douchegordijn, maar dat betekend wel dat ik mijn gezicht kan wassen aan de gootsteen. Ook gooi ik was shampoo in mijnh aar om dat snel te wassen. Daarna klede ik me aan, netjes omdat de kans groot was dat ik Fayan's familie vandaag zou ontmoete, en wachtte.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liadan
    De onschuldige grijns,w aarvan ik wist dat Daiyh hem nooit zo vergeten, verscheen op mijn lippen.
    'Dus je bent het toch, wat een tóeval,' kir ik.

    Daiyh
    Verstomd staar ik naar Liadan. Twee jaar had ik haar neit gezien, niets van haar gehoord. Hoewel Lughnasadh haar naar nog vaka had opgebracht. als Liadan hier was,w as zij er ook.
    'inderdaad,' zeg ik tussen opeengeklemde kaken door.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'ik mag vrij rond lopen om een bepaalde tijd, omdat ze denken dat ik Epilepsie heb en dat gecontroleerd moet worden.O en omdat ik de laatst keer een verpleegster neer stak met een vork.Niemand durft me eten te brengen.'Zei ik terug terwijl ik een hap nam.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fayan - Stylist
    Ik douchte me zo snel ik kon en maakte mezelf daarna fluitend klaar. Toen ik terug de kamer in liep, zag ik dat Saph al klaar was en er heel netjes en héél sexy uit zag.
    "Zo zo," grinnikte ik bewonderend. "Je bent er klaar voor om de meest vreselijke schoonouders die je je maar kunt wensen te ontmoeten, zie ik?" plaagde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik schiet in de lach. 'Een vórk?' schater ik. 'Dat moet ik onthouden!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Met een zucht liet ze zijn shirt los, haar zachtgroene ogen gleden geërgerd naar de onbekende vrouw. 'Krijg ik ook nog te horen wie dit is?' sneerde ze, en keek vanuit haar ooghoeken even naar Daiyh.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 14:56 ]


    -

    Saph
    'Bedankt, ik ben nog niet nerveus genoeg, je mag het echt erger maken,' antwoord ik met een nerveuze grijns. Ik sta op van eht bed en neem zijn hand vast.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'Ik had geen mes.'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    [ Liadan ^]

    Daiyh
    'dit is Liadan,' antwoord ik geïrriteerd. 'een collega.'

    Liadan
    Ik laat zijn prachtige ogen neit meer los met mijn blik, en hij kijkt ook niet weg.
    'Ik en Lughnasadh hebben overal naar je gezocht, schat. Het is neit erg lief om je van ons te verstoppen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.