• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 36!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ My love! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Had Saph nog iets gepost voor ik wegging waar ik nog niet op gereageerd heb? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ach, als ze Daiyh en Chiara samen gaan betrappen moeten ze toch nog even.. in de sfeer komen (cat)
    Tot zo <3]

    Chiara Cinxi
    In eerste instantie protesteerde ze niet, zoende hem terug en liet haar vingers door zijn haar glijden. Pas toen besefte ze iets, en verbrak de kus.
    'Daiyh, misschien moeten we ergens anders heen..' grinnikte ze, en wierp een blik op één van de zieken, die niet wist waar hij moest kijken.


    [Nou, jij bent wel goed in 't spelen van mean-Capitool-mensjes :'3]


    -

    Saph
    Het was al weer een paar dagen geleden dat Fayan zo enthousiast, zo stuiterig was geweest. ik hoopte dat niets of niemand dat zou verpesten. Ik wilde gewoon weer een gelukkige dag met Fayan.
    'Lekker geslapen?' vroeg ik met een kusje tegen zijn wang.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lauraa <3]


    -

    Cassie - District 9
    Ik sla de dekens terug en kijk verbaasd naar de witte jurk die ik aan heb. Hij valt tot halverwege mijn onderbenen en is best mooi, maar waar zijn míjn kleren? Oh, wacht. Ik zie ze al, hangend over de rugleuning van een stoel. Ik neem de moeite niet om me om te kleden, maar pak mijn messen voor ik de zaal uitloop. Kijken of er iemand zin heeft om met me te praten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Then I shall be her. 9wbw)]

    Daiyh
    Ik keek om me heen. Een ziekenzaal.
    'Ja, goed idee,' antwoord ik grijnzend, waarna ik haar de zaal uit trek.

    Liadan
    Verveeld liep ik door de onbekende gangen. Lughnasadh was de andere kant opgegaan. Daiyh moest hier ergens zijn, de idioot.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik knikte heftig. "Ik heb héérlijk geslapen. En jij? En doen je schouder en been het alweer?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [(wbw)]

    Chiara Cinxi
    Een onwillekeurige lach ontsnapte haar toen hij haar mee naar buiten trok, maar voor hij de kans kreeg een andere gang in te slaan duwde hem met zijn rug tegen de muur en drukte haar lippen op de zijne.
    Het moest geen kwaad kunnen om niet meteen naar een kamer te rennen.


    -

    Saph
    Ik maar een testende beweging met mijn been, en daarna mijn schouder.
    'Wat stijf en pijnlijk, maar ze doen het weer,' antwoord ik grijnzend. 'Dus, wat dacht je van ontbijt?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik verveel me D:. mensjes kom naar eetzaal :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daiyh
    Grijnzend trok ik haar tegen me aan. Een hand onder haar shirt, rustend tegen het onderste deel van haar rug, en een andere hand verwikkeld in haar donkere lokken. Ik zoende haar vol ruw verlangen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Hmm. Ontbijten dan maar, ik heb best honger. Dus ik ren een paar trappen af en duw de deuren van wat ik aanneem de eetzaal is open. 'Hé Raechell! Alles goed?'

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 14:43 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Een hoog, verlangend geluid ontsnapte aan haar, ze liet haar vingers om zijn shirt krullen om hem maar dichter naar zich toe te kunnen trekken. Het maakte niet uit hoevaak ze het deden, elkaar keer wilde ze hem weer net zo erg.


    -

    Fayan - Stylist
    "Ja, want ik sterf van de honger." Ik ging rechtop zitten, boog me naar Saph toe voor een lange kus en gooide mezelf toen uit bed.
    "Maar ik spring eerst onder de douche." zei ik nog en huppelde toen naar het hele kleine strakke badkamertje naast de slaapkamer, voor een warme douche.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen