• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 36!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar vingernagels krasten ruw over zijn huid toen ze zijn shirt vastgreep, haar zachtgroene ogen vatten vlam toen ze ze in die van de onbekende vrouw liet boren. Bijtend op haar tanden deed ze een poging rustig te blijven.


    -

    Cassie - District 9
    'Ah. Ik vroeg me gewoon af of de andere tribuut van mijn district nog leefde,' leg ik uit. 'Maar we zijn tenminste uit die Arena! Nu nog wel onze families ophalen, en dan is alles wat mij betreft weer goed.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Liadan
    'Zwangerschap?' vroeg ik met een walgende blik op het meisje in Daiyh's armen. Oh no, this would not do. Maar in Daiyh's ogen zag je dat het waar was.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 15:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Hoeft niet. We gaan eerst eten dan stel ik je voor." Het liefst zou ik hem meteen voorstellen, maar ik wachtte nog even. Misschien zou hij wat kalmeren zo. Of juist niet.
    In de eetzaal waren we niet alleen en vrolijk zwaaide ik naar de aanwezigen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reachell
    'O ja die moeten ook natuurlijk komen.Ik denk dat het Capitool nu wel boos zou zijn!Het enige wat k hoef te doen is herinneren wat ze met me hebben gedaan en dan vind ik het wel goed.'Zei ik.
    Elke dag zit ik te graven in mijn hoofd maar helaas zonder resultaat.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saph
    Fayan zwaaide vrolijk naar de aanwezigen. Ik zag wat tributen zitten, dus knikte ik maar en plofte neer. Het voedsel zag er nog erger uit dan thuis, en mijn nervositeit nam met elke hap toe. Hoe zouden Fayan's ouders denken over de spelen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Is er een reden dat jullie hier zijn,' onderbrak ik ze, irritatie in mijn stem. Het liefst zou ik Chiara weg sturen, dit zelf oplossen, maar dat gaf Liadan vrij spel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Fayan en Saph komen binnen. Even werp ik een blik op ze, dan kijk ik weer naar mijn broodje. Maar de glimlach is van mijn gezicht verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor een norse trek. Grote mensen zaken, Cassie.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lughnasadh
    "Ach, nog geen response van de baby, dus?" Ze deed een poging tot iets dat waarschijnlijk meelevend glimlachen moest lijken. "Misschien wordt 'ie wel dood geboren, dan. Maar dat geeft toch niet, want Daiyh heeft me zelf verteld dat "een goede trap in de buik" veel oplost, hè Daiyh?"

    [Dun kill her... D:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Met een ruk schoten haar inmiddels vlijmscherpe ogen naar Daiyh, haar nagels deden geen moeite meer om voorzichtig met hem om te gaan en krasten door zijn huid heen.
    'Wat?' siste ze, haar stem had nog nooit zo scherp, zo kil op haar lippen gevoeld.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 15:18 ]


    -

    Fayan - Stylist
    We aten in stilte en stiekem genoot ik toch wel een beetje van Saph's gezichtsuitdrukking. Echt wel dat hij zenuwachtig was. Hoewel hij daar echt geen reden toe had.
    "Kalmeer nou," grinnikte ik en ik streelde over zijn vingers.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Daiyh might just ending up hating woman, if things keep going like this :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Er kwamen meer mensen zitten en dat was niet goed, want ik voelde weer woede op komen.Dat was ook een reden waarom ik geen eigen kamer mag.Woeden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Aw, poor guy :'3]


    -

    Daiyh
    ik stond tegen de muur gedrukt, Chiara's scherpe nagels krasten over mijn huid. ik voelde me een opgejaagd beest, ik kon nergens heen.
    'Bemoei ie er nu maar niet mee,' sis ik naar Chiara.
    'Oh gut, we willen best helpen als je het zelf neit kan doen hoor, schat,' hoor ik Liadan tegen me zeggen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.