• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 34!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga eten, tot zo <3]

    Chiara Cinxi
    Een zucht ontsnapte haar, vanuit haar ooghoeken keek ze even naar hem. Die grijns op zijn gezicht, de grijns waar ze voor was gevallen.
    'Het spijt me voor dit,' zei ze, en wees met een hand op hoe hij in het bed lag. Gewond, niet zichzelf. Bij lange na niet zichzelf.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik knik, want ik snapte wat hij bedoelde. District 13 hoorde helemaal niet te bestaan en toch waren we hier.
    "Hoe lang zullen we hier moeten blijven?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Eet smakelijk <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    De blik in haar ogen irriteerde me. Ik was neit zwak, en ik hoefde haar medelijden niet.
    'Dit? dit is niets.' Om eht te bewijzing ging ik recht op zitten, de steken in mijn borst negerend.

    Saph
    'Niet lang, denk ik,' zeg ik zachtjes. 'Heb je eht nieuws al gezien of niet?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Verward keek ik hem aan.
    "Het nieuws? Nee, sorry, heb het een beetje druk gehad net." antwoord ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Oh, natuurlijk.' Stomme vraag ook. Ik deed mijn ogen dicht. 'Ik vroeg me af wat de volgende zet van het capitool is. zouden ze het hebben uitgezonden? een tegen aanval plannen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik denk bij de eerste van niet. Want dan laten ze hun zwakke kanten zien. Misschien doen ze wel gewoon alsof er een storing is en er daarom even geen Spelen meer op tv zijn, maar ze gaan niet bekend maken dat alle tributen gejat zijn." Ik woonde lang genoeg in het Capitool om dat weten.
    "En of ze een tegenaanval plannen? Ik vrees het wel, Saph." zucht ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Quizlet, doe normaal.]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:01 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik denk een paar minuten stilletjes na.
    'Dus ze plannen een tegen aanval, vermoorden ons, en gaan volgend jaar door met de spelen. Dat was alles voor niets.'
    Want hoe zouden ze in godsnaam van eht Capitool kunnen winnen? Stilletjes bijt ik op mijn lip.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Quizlet doet heel irritant vandaag, inderdaad (cat)]

    Fayan - Stylist
    "Waarom zouden ze ons vermoorden? We hebben toch al bewezen dat we slimmer zijn dan hen." Stel ik hem gerust. Nee, het Capitool mocht dan wel sterk en machtig zijn, ze hadden ook zeker wel zwakke punten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Tot President Snow dood is, maken we geen kans om de spelen voor goed stop te zetten,' antwoord ik zachtjes. ik weet niet waarom ik zo negatief denk, misschien is het deze plaats. We zijn opgesloten, onder de grond. Voor eht eerst sinds een lange tijd verlang ik naar de kust, de frisse lucht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik sla mijn arm om hem heen.
    "Nou, dan moet dat toch niet zo heel moeilijk zijn? Een heel District tegen één persoon?"
    We moesten dit gewoon halen. Want dán pas kwam alles goed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Je bent altijd zo zeker van jezelf,' zeg ik met een klein glimlachje. Het was enorm gerust stellend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Saph, kijk eens om je heen. Kijk eens wat we vandaag bereikt hebben. We hebben de grootste wapens van het Capitool, de Spelen, uit hun handen genomen. Als we er nu een einde aan kunnen maken, dan kunnen we dat voor altijd."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Ja, je hebt gelijk,' zeg ik glimlachend. 'je hebt trouwens erg goed geholpen vandaag.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.