• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25
    - Topic 26
    - Topic 27
    - Topic 28

    Rollen:
    Tributen: (rood & doorstreept = dood)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Bryant (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)
    Leyla (Amycus)
    Dawn (Leave)

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:54 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ik lust geen soep (cat)]


    -

    Fayan - Stylist
    "Goddank," zucht ik opgelucht, hoewel de tranen nog steeds stromen.
    "Hij moet verzorgd worden, we moeten hem hier weghalen." snik ik.
    Saph. Blijf leven. Hou vol, alles komt goed, ik laat je niet gaan. Nooit meer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy
    'Ben je altijd zo koppig?' vraag ik grijnzend. ik vermaak me prima, ik had emt niemand dan elaine conversaties gehad sinds we de arena in waren gegooid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Breng hem naar de ziekenzaal, dan haal ik vast iemand.' Met die woorden stond ze op en liep het dak af, het lijk van die zak kwam later wel.
    De zusters waren om de één of andere reden altijd te vinden in de eetzaal, en toen ze de deur opende zaten ze daar ook met zijn drieën over hun geweldige levens in het Capitool te kleppen.
    'Saph is gewond, meekomen,' zei ze kortaf, en draaide zich om. Twee zusters volgden haar stilletjes naar de ziekenzaal.


    -

    Amycus schreef:
    [Ik lust geen soep (cat)]




    [Je bent niet de enigste]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    'Ja, meestal wel.' Toen ze dat zei, voelde ze zich voor de zoveelste keer misselijk worden. Vloekend sprong ze achter een boom, om hetzelfde verhaaltje te herhalen.
    Vergiftigd of vies, ze ging het eerstvolgende meer in dat ze zag. Automatisch wreef ze met haar hand over haar buik toen ze weer naar de rugzak liep, haar gezicht betrok toen ze voorover boog.
    'Kutzooi,' mompelde ze, en raapte de rugzak op.


    -

    CrispsPink schreef:
    (...)



    [Je bent niet de enigste]

    [Zeldzaam :'D

    Normaal moet ik het eerst aan vijftig mensen vragen voor ik eindelijk iemand vind (cat)]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik tilde Saph van de grond en bracht hem een paar verdiepingen omlaag naar de ziekenzaal.
    Nooit gedacht dat ik dat zou kunnen, maar zodra mensen van wie je houdt in levensgevaar zijn, schijn je ineens tot weer meer in staat te zijn en dat dacht ik nu.
    In de ziekenzaal legde ik Saph neer op één van de bedden terwijl Amycus met drie zusters binnenkwam.
    Ik liet zijn hand niet los.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus schreef:
    [Ik lust geen soep (cat)]




    [Moest even. (cat)]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 23:05 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy
    Ze moest opnieuw overgeven, ik fronste.
    'Zo lang zijn we nog neit ind e arena, hoe kun je nu al zo ziek zijn?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus schreef:
    (...)
    [Zeldzaam :'D

    Normaal moet ik het eerst aan vijftig mensen vragen voor ik eindelijk iemand vind (cat)]



    [Laatst op een feest hadden ze allleen maar soep en gekookte ei. Dus ik at ongeveer 5 gekookte eieren met zout, en iedereen vroeg waarom ik geen soep at. Ik snap eerlijk gezegd niet wat er lekker aan is]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amycus Calcia
    Terwijl de zusters meteen aan het onderzoek begonnen, de kogels eruit haalden, verband aanlegden, ging ze op het andere bed zitten. De veren kraakten toen ze haar benen over elkaar sloeg, en zwijgend keek ze toe hoe de zusters hun werk verrichtten en Fayan zijn hand niet los wilde laten.
    Ze had zich nog niet bedacht hoe de man zich de dag ervoor tegenover zijn verloofde had gedragen. Was het bij alle relatie's maar zo makkelijk, dat alles binnen een dag weer goed kwam.
    Een brok verscheen in haar keel, en ze sloeg haar blik neer.


    -

    [@Lizz
    Whaha, die is geweldig :'D]


    -

    [@Lizz
    xD]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Calcia
    'Ik ben niet ziek, ik ben -' Meteen kapte ze de zin af, en zwaaide de rugzak over haar schouder. In haar irritatie had ze het er bijna uitgegooid, maar noch zij noch Daiyh zou het waarschijnlijk waarderen als iedereen ervan op de hoogte was.
    Daarbij, als Percy zou weten dat ze zwanger was propte hij het eten ter plekke bij haar naar binnen.


    -