• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25
    - Topic 26
    - Topic 27
    - Topic 28

    Rollen:
    Tributen: (rood & doorstreept = dood)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Bryant (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)
    Leyla (Amycus)
    Dawn (Leave)

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:54 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [@Lizz
    Thank you *O*]

    Amycus Calcia
    'Felan misschien wel,' mompelde ze, en sloeg met een hardere blik in haar ogen haar blik weg. 'Ik zag het op tv, vanmiddag. Hij leek jaloers..'

    Chiara Cinxi
    Het duurde niet lang voor het vlees gaar was, en het bladerdak waar ze onder had gezeten had veel van de rook gestopt die anders toch niet erg zichtbaar was geweest in het donker.
    Met een zucht pakte ze het enige schone mes dat ze nog had, en begon het te snijden.


    -

    Fayan - Stylist
    "Felan? Waarom zou hij nu midden in de arena vreemdgaan? Terwijl Primrose met Lucas is? Nee, daar zie ik hem niet voor aan." Ik vond het sowieso al moeilijk voor te stellen dat Felan van iemand kon houden, maar om dan nu in de arena wanhopig met iemand anders te gaan, in het volle zicht van de camera's? Nee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Stilletjes keek ik toe. er was weinig actie in de arena. Grote kans dat het niet lang zou duren. ik gaapte.

    Saph
    Ik weet niet of eht een paar minuten of uren was. Maar uiteindelijk dwong ik mijn ogen open. ik voelde me zwak en moe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    In stilte keek ze naar het raam, met een zucht liet ze haar benen van elkaar afglijden en trok ze daarna beiden op het bed.
    Missschien moest ze het maar gewoon opgeven, en als non ergens in een klooster wonen. Dat zou wel zo makkelijk zijn.


    -

    Fayan - Stylist
    Opeens opende Saph zijn ogen en vergat ik alles om me heen, ook dat ik met Amycus in gesprek was.
    Alleen Saph telde nu even.
    Ik sprong recht overeind, streelde het haar weg van zijn voorhoofd en ik kon een lach van opluchting niet tegenhouden.
    "Oh, goddank, je bent wakker," fluisterde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ga maar eens een poging doen om te slapen. Morgen is de dag dat we ze gaan redden :'D
    's Avonds neem ik aan, als bijna iedereen er is?]


    -

    [Ik ben er de hele dag wel *lang leve weekend!* Maar het beste is inderdaad 's avonds (:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Ze voelde zich meer dan ongemakkelijk bij het eeuwig-gelukkige stel - zo niet: doodongelukkig en erg alleen -, en stond langzaam op. 'Ik ga maar,' mompelde ze, hoewel ze niet echt een reactie verwachtte.
    Daarna liep ze de ziekenzaal uit, naar haar kamer.


    -

    [ *Has no life, will be here all day* I'm okay with it ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haha, we zien wel =D

    Nou tot morgen, lieverds <3]


    -

    [Tot morgen en slaap lekker! <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jill

    Uitgeput zakte ik neer. Ik pakte wat eten uit de rugzak en ik at het snel op. Ik was hopeloos verdwaald, waar was die verdomde grot nou. Ze zou James nooit meer vinden. Waarom was hij weggegaan? Was ons bondgenootschap nou verbroken? Ik wou dat ik wist waar de grot was, ik had er de hele dag naar lopen zoeken. Het was al erg laat, en ze was verschikkelijk moe. Ik klom hoog in een boom, hopend dat niemand me daar zou vinden. Ze keek in haar rugzak, ze had nog genoeg voedsel voor de volgende ochtend, en daarna moest ze op jacht. Ze probeerde een comfortabel plekje te vinden, en viel toen onrustig in slaap.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Ik ben er weer!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Slaperig kijk ik naar Fayan. Mijn lieve, mooie Fayan. ik glimlach zwakjes, wil iets zeggen maar het lukt niet. Dus kijk ik hem vragend aan. ik blijk nu in een warm bed te liggen, terwijl het latste wat ik me heriner, het dak is. en de schoten. Het bloed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik druk heel voorzichtig en snel een kusje op zijn lippen.
    "Niet praten," fluister ik. Hij leek nog zo zwak. "Je ligt op de ziekenzaal. Sylvano heeft je neergeschoten," Woede komt weer omhoog, maar ik negeer het. "Amycus heeft met hem afgerekend, dus hij kan je nooit meer wat aandoen."
    Ik streel vederlicht over zijn wang, terwijl ik zijn blik vast blijf houden, bang dat hij weer wegvalt.
    "Alles komt goed met je."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen