• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25
    - Topic 26
    - Topic 27
    - Topic 28

    Rollen:
    Tributen: (rood & doorstreept = dood)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Bryant (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)
    Leyla (Amycus)
    Dawn (Leave)

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:54 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik wil me tussen hen instorten en Saph meeslepen, weg van die freak, maar opeens gebeurd er iets waardoor ik doods- en doodsbang blijf staan, helemaal in shock en even niet meer weet wat ik moet doen.
    Sylvano trok een pistool uit zijn broekband. En daar kon hij akelig goed mee overweg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy
    'Van welk District kom je?' vroeg ik na een stilte. Ze zag er uitgeput, wild uit. Ze zat onder het bloed. Ik had wenig zin om de dolk te pakken en haar te vechten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nee, die was weg gegaan :'P]


    -

    [Lol i know, maar dat ding gaf net aan dat ze on-line is maar nu niet meer]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Nog een paar tellen van stilte volgden, waarna ze haar rugzak nutteloos over haar schouder liet hangen. Haar laatste vragen waren verdwenen, hij was zeer zeker niet op een gevecht uit. Toch bleef ze staan waar ze stond.
    'District 10.' Even keek ze naar zijn gezicht. 'Hoe heet je?'


    -

    [ Oh my god, wtf, Layan i love you o.o you're a genius]

    Saph
    Kwaad weet ik op mijn voeten te staan, klaar om de volgende klap te geven, maar ik zie Fayan in angst naar Sylvano kijken. waar was hij zo bang voor? Het duurd even, maar dan pas identificeer ik het wapen in zijn hand. Een pistool. Ik durf me niet meer te verroeren. Dat was een wapen waar weinig tegen te doen viel.
    'Dat is laf.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy
    Ik meoet even heel hard nadenken, dus zeg neits terug.
    'Chiara, toch?' vraag ik, hopend dat ik eht goed heb. 'Ik ben Percy.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Bijna onopmerkzaam knikte ze, waarna ze hem bedachtzaam aankeek. Zijn naam deed ergens een belletje rinkelen, maar meer was er ook niet. Het was niet vreemd voor haar, ze had zich met opzet niet met de andere tributen bezig gehouden.
    'Je zoekt water,' concludeerde ze. Hij likte regelmatig met zijn tong langs zijn lippen, die droog leken.


    -

    Percy
    Ik knik. Het is overduidelijk, ik en elaine zijn uitgedroogd.
    'enig idee waar we vers water kunnen vinden?'
    Ik verwacht geen antwoord, maar ik kan eht proberen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Het moet wel dramatisch blijven of course (cat)]

    Fayan - Stylist
    "Kan me niet schelen." Hij trilde niet en zijn stem klonk sterk. "Ik wil mijn vriend terug."
    Ik wilde tegen hem ingaan, zeggen dat ik zijn vriend niet meer was, dat ik van Saph was en dat hij helemaal geen kans meer maakte, maar bracht ik Saph daarmee in gevaar?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Je wilt je bezit terug,' sis ik. Het is stom, ik moet mijn kop houden, maar hij maakt me kwaad. 'Fayan's geluk betekend helemaal niets voor je!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    De knal was oorverdovend en verschrikt sloeg ik mijn handen tegen mijn gezicht, maar zag wel dat de kogel zich in Saph's dijbeen boorde.
    "SAPH!" gilde ik doodsbang en ik rende naar hem toe.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [onee! maarmaarmaar

















    0.0







    slaap lekker liefiess (flower)]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Saph
    De pijn was niet zo erg eigenlijk, ik had erger mee gemaakt. Maar toch kon ik niet meer op mijn benen staan, zakte neer op mijn knieëen. Er kwam een hoop bloed uit de wond merkte ik.Zouden er belangrijke aders daar zitten? Ik voelde me wel heel duizelig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar hand schoot de rugzak binnen, even zag ze hem schrikken. Maar in plaats van het mes, wierp ze het flesje water naar hem.


    -