• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25
    - Topic 26
    - Topic 27
    - Topic 28

    Rollen:
    Tributen: (rood & doorstreept = dood)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Bryant (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)
    Leyla (Amycus)
    Dawn (Leave)

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:54 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    O god, Saph bloedde. Hij bloedde heftig. Ik trok meteen mijn shirt uit en drukte die op de wond, in de hoop het bloeden zo te stelpen.
    "Idioot!" schreeuwde ik naar Sylvano. "Wat denk je hiermee te bereiken, behalve dat ik je hartgrondig ga haten!" Zijn pistool was nog steeds gericht, nu op ons allebei en zijn blik leek nog even koud.
    "Eigen schuld." antwoordde hij simpelweg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy
    Verstomd staarde ik naar het flesje. Ik had vanalles verwacht, maar dat niet.
    'Uh, bedankt,' mompel ik beduusd. Daarna neem ik een slokje. Ik haate water, maar op dit moment smaakte eht geweldig.
    ik haalde een veldfles uit mijn zak, gemaakt van gras en boomschors, en goot een slok er in. De rest gaf ik terug, het flesje was nog halfvol.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik leunde inmiddels tegen Fayan, het bloeden werd half gesteld door Fayan's shirt. ik ben zo duizelig...
    uiteindelijhk merk ik eht op, het pistool dat nog steeds op mijn geright is. En op Fayan
    Zakjes duw ik tegen hem aan.
    'L-Laat hem je niet raken.'

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 2:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Uit haar houding sprak enkel nog achterdocht, en de bittere kilheid. Maar ze kon iemand toch niet laten uitdrogen? Ze ving het flesje op, en liet die weer in de rugzak glijden.
    Opeens welde de misselijkheid weer op, de rugzak viel op de grond toen ze voorover boog en haar hand op haar buik legde. Op haar kaken bijtend hield ze het zuur tegen, weigerde het omhoog te laten komen.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik merk dat Saph me zwakjes weg duwt, maar ik trek hem stevig me aan en hou mijn armen stevig om hem heen, terwijl ik wanhopig probeer de wond dicht te drukken, alsof ik het bloed terug de aderen in kon krijgen.
    Het feit dat ik zo bij Saph zat viel niet erg goed bij Sylvano.
    Het tweede schot klonk bijna nog harder en doorboorde zijn schouder.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy
    Okay, ze was neit erg aardig. Maar toch voelde ik dankbaarheid.
    'Gaat het?' vroeg ik, toen ze zich vooroverboog. Ze zag echt lijkbleek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zal ik Amycus laten inspringen? (wbw)]


    -

    Saph
    Een kleine kreet van pijn ontsnapt mijn lippen. De tweede kogel doorboorde mijn schouder, en bleef daar zitten. Ook uit die wond begon het bloed te stromen, en een paar zwarte vlekken begonnen voor mijn ogen te dansen. Fayan zat nog steeds naast me.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 22:23 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Ja, ik -' begon ze, maar daarna kwam ze met twee stappen bij de bosjes en kwam het weer omhoog. Met haar hand leunend op de boom bleef ze even zo staan, om vervolgens weer rechtop te komen. Al het bloed leek te zijn weg getrokken uit haar gezicht.
    'Gadverdamme,' mompelde ze, en streek onwillekeurig door haar lange lokken. Gelukkig was er niks op haar gekomen, anders had ze - zo zonder al te veel schoon water - een probleem gehad.


    -

    [ *O* I say, go ahead]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy
    'Heb je iets verkeerds gegeten misschien?' vraag ik als ze klaar is emt overgeven. 'Er zijn behoorlijk veel bessen en planten hier die niet veilig zijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    De tv had ze uitgezet, het voelde verschrikkelijk. In de stilte die ze had gecreërd, kon ze de voetstappen op het dak horen. Opeens klonk een schot, en met een ruk stond ze op en liep de kamer uit.
    Wat was er in hemelsnaam aan de hand? Onderweg tastte haar hand de trainingsruimte in, waar ze een boog en twee pijlen vond. Het was hetgeen waar ze het beste mee overweg kon, en toen het tweede schot ook klonk was ze er bijna van overtuigd dat het noodzakelijk zou zijn.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik wist niet wat ik moest doen. Ik wilde Sylvano aanvallen, hem verscheuren. De mutant in me gromde, zoals hij wel vaker spontaan deed, maar ik kon Saph nu niet alleen laten met die twee open wonden.
    Mijn ene hand drukte nog steeds op zijn been en de andere tegen zijn schouder, maar het bloed stroomde tussen mijn vingers door.
    "Hou vol, Saph, alsjeblieft, niet doodgaan," fluisterde ik. Met moeite hield ik mijn tranen in.
    "Klaar voor het laatste schot, lieverd?" sneerde Sylvano en hij richtte het pistool opnieuw, op Saph's hart.

    [Als Amycus binnen wil komen, is dit een heel goed moment (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Ik heb -' Ze brak haar zin af, zette haar kaken op elkaar, maar het vloeide alweer weg. Onwillekeurig hield ze haar hand op haar buik, maar toen ze het doorkreeg liet ze die langzaam zakken. 'Ik heb nog niks gegeten sinds we hier zijn gekomen.'
    Jagen kon ze, en niet slecht ook. Maar ze had geen idee hoe ze het vlees klaar zou kunnen maken zonder op te vallen, en aangezien ze nog geen bekende vruchten tegen was gekomen had ze daar ook niet voor kunnen kiezen.


    -

    Saph
    Ik greep mezelf vast aan Fayan, te bang om hem los te laten. ik voelde het bloed uit mijn lichaam stromen, mijn hart langzamer kloppen nu er minder bleod was om te pompen.
    'Val dood,' mompel ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.