• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25
    - Topic 26
    - Topic 27
    - Topic 28

Rollen:
    Tributen: (rood & doorstreept = dood)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Bryant (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)
    Leyla (Amycus)
    Dawn (Leave)

Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:54 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Percy
    ik keek haar even bedenkelijk aan. dan gooi ik haar de zak met eten toe. Ze ziet er uit alsof ze eht nodig hebt, en ik en elaine hebben meer dan genoeg.
    'Veel succes.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Amycus Calcia
    Het bloed liep uit zijn pols, ze had zijn slagader geraakt. Onwillekeurig vroeg ze zich af hoe lang het nog zou duren voor hij zou sterven aan bloedverlies, waarschijnlijk niet erg lang. Hij lag als een vis op het droge naar adem te happen.
    Ze boog voorover, in zijn richting zonder echt dichterbij te komen. 'En, moet ik je uit je lijden verlossen of sterf je liever zo?'

-

Chiara Cinxi
    Uit een reflex ving ze de zak, maar ze wist niet echt wat ze ermee moest. Ergens voelde ze zich zelfs gekwetst, alsof iemand anders nu opeens voor haar moest zorgen omdat ze toevallig in een levensbedreigende arena zwanger zat te zijn.
    Even schudde ze met haar hoofd, en gooide het terug. 'Ik red het wel.'

-

[KILL HIM. PAINFULLY.]

Sylvano
    "Ik sterf niet," siste hij. Maar het bloed en de zwarte vlekken zeiden anders.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Percy
    'Ik heb meer dan genoeg, en geef het liever aan jou, dan dat ik eht weg gooi.' De zak blijft op de grond liggen, ze ziet zelf maar of ze het opraapt.
    'Ik ga het Capitool geen monster van me laten maken.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Fayan - Stylist
    Ik legde Saph neer, oefende zoveel mogelijk druk op de schotwonden, maar Saph reageerde niet meer en hij werd steeds bleker.
    "Saph, alsjeblieft, hoor je me? Ik hou van je, ga alsjeblieft niet dood," smeekte ik. De eerste traan begon al te rollen.

Amycus Calcia
    Een schamper lachje ontsnapte haar, en ze haalde de tweede pijl tevoorschijn. 'Je denkt rustig verder te kunnen leven, zonder bloed?'
    De punt van de pijl maakte een oppervlakkige kras over zijn voorhoofd, waarna ze het terug trok. Ergens zag ze die engerd er voor aan om het hout gewoon af te bijten, waarna ze er niks meer aan zou hebben.
    'Blijken Capitoolinwoners toch maar weer niet bijzonder slim te zijn.'

-

[Ik verwacht nu btw wel een sorry van Fayan, haha :'D]

-

[Je krijgt straks een heel, heel uitgebreid excuses en heel veel dankjewel's en zo van Fayan, don't worry (cat)]

Saph
    De grond is hard, nat en plakkerig. Iets drukt op mijn wonden, en een kreetje van pijn komt over mijn lippen. god wat doet het zeer. Met moeite weet ik mij ogen op te trekken.
    Fayan
    Maar zwarte vlekjes dansen door mijn gezichtsveld heen. Mijn ademhaling is zwak. Een traan rolt over Fayan's wang. Ik wil hem zeggen, dat hij niet moet huilen, troosten. Maar ik kan mijn mond niet open doen.

Chiara Cinxi
    Koppig bleef ze staan, zonder zich te verroeren. 'En ik weiger het Capitool me hulpeloos te laten maken.'

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 22:47 ]

-

Sylvano
    Ik probeerde spottend te lachen en vertrok geen spiertje toen de pijl mijn voorhoofd schampte.
    "Doe het dan." Ze zou het toch niet doen. Ze was vrouw, en vrouwen waren zwak.

Percy
    'Dat zijn we allemaal al, Chiara.' Ze verroerd zich niet, en ik zucht. 'zou je je er beter bij voelen als we er om vechten, zoals het Capitool zo graag wilt?'
    ik ga boeten voor deze woorden, dat weet ik. i don't care.

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 22:49 ]

Amycus Calcia
    'Zoals je wenst,' mompelde ze, en legde de pijl klaar. De punt liet ze bedenkelijk over de volle lengte van zijn romp glijden, terwijl ze de onzekerheid in zijn ogen zag toenemen.
    Uiteindelijk liet ze de punt mikken op zijn borst, waar zijn long zat. Bij elkaar opgeteld had hij - nadat ze zijn long zou doorboren - nog twee seconden te leven.
    Met een simpele beweging schoot ze.

-

Fayan - Stylist
    Saph's ogen gingen een heel klein stukje open, maar het kostte hem heel veel moeite.
    "Saph! Je moet bij me blijven, hoor je me? Blijf ademhalen, blijf wakker, alles komt goed, dat beloof ik je," snikte ik. De wonden stopten niet met bloeden, mijn shirt en handen waren ermee overgoten.