• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25
    - Topic 26
    - Topic 27
    - Topic 28

    Rollen:
    Tributen: (rood & doorstreept = dood)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Bryant (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)
    Leyla (Amycus)
    Dawn (Leave)

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:54 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amycus Calcia
    Eenmaal op het dak, moest ze de greep op de boog versterken door de harde wind. Saph en Fayan stonden niet ver van haar vandaan, tegenover een man die ze niet kende. En gezien de uitdrukking - woede, vermaak, jaloezie - op zijn gezicht, en het pistool in zijn hand wilde ze het ook niet.
    De loop was genadeloos op Saphs borst gericht, die hulpeloos lag te bloeden in Fayans armen. Meteen spande ze een boog aan, en schoot. De pijl zoefde door de lucht, en doorboorde de pols van de hand waarmee hij het pistool vast had. Het wapen viel nutteloos op de grond.


    -

    Percy
    'Had dat dan meteen gezegd,' zeg ik met een glimlach.
    Uit de zak van gras die over mijn schouder hang, pak ik wat bessen en gedroogde repen vlees. Elaine was een expert met overleven. Ik gaf Chiara het eten.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 22:30 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ben er weer]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Fayan - Stylist
    "Saph, blijf bij me, blijf wakker, alsjeblieft, kijk me aan," smeekte ik. Hij was zo bleek, zo lijkbleek en het bloeden stopte maar niet.
    Sylvano's pols was doorboord met een pijl en hij brulde van frustratie, pijn en woede, richtte zich met een moorddadige blik op Amycus en stormde toen op haar af.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Bedenkelijk keek ze hem aan, achterdocht glom in haar zachtgroene ogen. Moest ze nu overkomen als zwak, door letterlijk uit de hand van een andere tribuut te eten? Toen ze het vlees zag liggen, overwon haar honger. Langzaam pakte ze één van de repen.
    'Dank je,' mompelde ze. Toen ze de geur rook, draaide haar maag zich zowel om als dat het smeekte om eten.


    -

    Saph
    Alles klinkt twee keer zo luid. Zo ook het geluid van het pistool dat op de grond valt, het geluid echoed in mijn oren. Ik zie vaag, ergens, Fayan's gezicht. Mijn lieve Fayan.
    Ik leun tegen hem aan. Ik moet mijn ogen even sluiten nu, tegen de duizeligheid. Maar het helpt niet, en de ogen krijg ik niet meer open.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Alstjeblieft, zeg,' mompelde ze toen de man op haar afrende. Het was duidelijk een Capitoolinwoner, en hoe dacht die ooit te winnen?
    Toen hij dichterbij kwam, greep ze met twee handen de pijl en trok die uit zijn pols. Een tweede kreet ontsnapte aan hem, en toen ze hem met haar voet in zijn maag op de grond gooide leek hij niet op te kunnen houden.


    -

    Percy
    'Hey, water in ruil voor eten lijkt me een goede deal,' zeg ik met een glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een flauwe glimlach verscheen op haar gezicht toen ze het stukje vlees ophad, waarna ze de rugzak weer van de grond raapte. Het metaal van de messen viel tegen elkaar, en met een zucht hing ze het over haar schouder.
    Door die kleine beweging voelde ze zich weer misselijk worden. Jezus, hoe konden vrouwen ooit vrijwillig zwanger worden? Moest ze dit serieus negen maanden volhouden?


    -

    Fayan - Stylist
    Saph's ogen vallen en dicht en gaan niet meer open.
    Zachtjes tik ik tegen zijn wang, schud aan zijn goede schouder.
    "Saph... Saph, nee, wakker worden... wordt wakker," piep ik. Het 'gevecht' tussen Amycus en Sylvano interesseert me maar weinig. Ik hoop dat ze het afmaakt.

    Sylvano (ja even apart anders typt het zo irritant)
    Verdomme. Die vrouw was goed. Snel. Veel te snel.
    Ik lag al gauw op de grond, met haar voet in haar maag. Ik kon alleen maar brullen en naar het pistool graaien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy
    'nou, uh, leuk je te ontmoeten.'
    Ik voelde bijna hoe de camera's op ons leken in te zoemen, wachtend tot we elkaar zouden afmaken.
    'je bent een aardig persoon.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Even verplaatste ze haar gewicht, boog voorover en tikte het pistool met één hand een paar meter verderop. Jammer genoeg had het geen nut om hem van het dak af te smijten, waarschijnlijk zou het voorwerp dan zo weer terug in zijn hand springen.
    Bedenkelijk keek ze naar hem, de paniek in zijn ogen, de woede. Ze observeerde hem alsof hij een gevangen dier was, in plaats van een man.


    -

    Saph
    Ik voel hoe ik heen en weerword geschud, mijn schouder begint nu meer pijn te doen dan mijn dijbeen. Ik kan gewoon niets meer doen, me niet meer bewegen. Ik ben veel te zwak. Ik hap met moeilijkheid naar adem. Zo duizelig.
    Vaag voel ik dat ik ergens in zit, iets nats, ietswarms. Plakkerigs. Het bloed dat uit me stroomd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Bedenkelijk keek ze naar hem op, streek haar donkere haar uit haar gezicht. 'Ja, jij ook,' mompelde ze, haar wenkbrauwen krulden in een frons.
    Godsamme, wat deed ze daar? Waarom ging ze niet weg, zelf een beest zoeken om uit elkaar te trekken? Dankzij het vlees wat ze net had gegeten, zou ze haar verblijf wel willen verraden voor wat te eten.


    -

    Sylvano
    Ik probeerde haar voet van mijn maag te krijgen, maar dat leverde extra druk op en zo deed het nog meer pijn.
    Het enige wat ik nog doen was naar adem happen, want ik was niet van plan me over te geven aan een vrouw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen