• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 15
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25
    - Topic 26
    - Topic 27
    - Topic 28

    Rollen:
    Tributen: (rood & doorstreept = dood)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Bryant (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)
    Leyla (Amycus)
    Dawn (Leave)

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:54 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Haar wenkbrauwen gleden omhoog. 'Zie jij mij jou aanvallen?' vroeg ze, en tilde haar handen op, als het nog niet duidelijk was.
    Nee, ze was niet van plan iemand te vermoorden die niet hetzelfe bij haar van plan was. Dat van het meisje bij de Hoorn was zo'n verhaal, als Chiara het zelf niet had gedaan was ze er geweest. En na de belofte aan Daiyh kon ze dat al helemaal niet laten gebeuren. Daarbij, ze zou niet ten onder gaan zonder te vechten.


    -

    Sylvano
    Vlak voor ze de pijl schoot, besefte ik dat ze het echt ging doen, maar het was al te laat.
    De pijl doorboorde mijn long, een hevige pijn schoot door mijn lijf maar toen werd alles zwart en was het gebeurd.

    [Do not rest in peace, asshole (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik wil zijn tranen wegvegen, hem weer in mijn armen nemen, maar niets werkt mee. mijn oggleden vallen weeg dicht, het word moeilijker om na te denken.
    Fayan, ik hou van je.
    Dat is mijn laatste gedachtte voordat ik wegzak in een diepe duisternis.

    [ He's not dead yet, so, action you two ^^ Ik ga soep pakken]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Percy
    'Wees dan niet zo koppig en pak het eten,' zeg ik glimlachend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Langzaam haalde ze haar voet van hem af, waarna ze de pijl uit zijn borst trok. Die liet ze niet wegrotten in zijn lichaam. Daarna liet ze de wapens op de grond vallen. Wat moest ze nu weer met dit lijk?
    Opeens besefte ze zich dat ze niet alleen was, en keek met een ruk om naar Fayan, die neergeknield zat bij Saph. Die had zijn ogen dicht.


    -

    Chiara Cinxi
    'Wees niet zo vriendelijk en neem het weer mee,' wierp ze tegen.


    -

    [Eigenlijk is Chiara best wel vreemd (cat)]


    -

    Percy
    'Nope, dat is wat het capitool wil. Vijandelijkheid. Knuffel nodig?'
    Ik grijns. ik weet het niet, misschien is het omdat er nog zoveel tributen leven, omdat dit de langzaamste spelen ooit leken. Maar er was iets anders.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "A-amycus, help me, help Saph," smeekte ik richting Amycus, maar ik keek niet om.
    Saph had zijn ogen weer gesloten en hij reageerde niet. Zijn hartslag sloeg af en toe een slag over en zijn ademhaling was zwak.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Stiekem wel o.o shut up and eat tha food]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ *Drinkt broccolisoep en leest mee* 11 uur cup-a-soup, dat zouden meer mensen moeten doen.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik wil ook soep D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik wil choco!! *pakt chocolade*]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Chiara weigert hulpeloos te worden =3]

    Amycus Calcia
    Oké, fijn. Onaardige mensen doorboren met een pijl was meer haar ding dan iemand redden van de dood.
    Toch liep ze naar hen toe, en knielde ook bij Saph neer. Hij leek dood, maar toch pakte ze zijn pols en hield die tussen haar duim- en wijsvinger. 'Hij leeft nog.'

    Chiara Cinxi
    'Nee, dank je.' Daarna trok ze de lus van de rugzak strakker dicht, en keek vanuit haar ooghoeken naar hem. 'Als ik echt een hekel aan je had gehad, had ik die zak gepakt en was ik nu heel hard weg gerend.'


    -