• Ik ben tegen pro-ana sites, en moet daarover een betoog van 10 minuten houden voor Nederlands. Kunnen jullie argumenten noemen? Ik heb natuurlijk al "het is levensgevaarlijk voor jonge meisjes" maar ik heb er meer nodig. Bedankt alvast! (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hou op! Ik heb al genoeg nachtmerries door dit topic D:

    Maak je geen zorgen, ik ben geen mager scharminkel. Kom maar knuffelen. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Taize schreef:
    (...)
    Daar heb je ergens wel een punt, maar feit blijft dat meisjes elkaar op zo'n site ook aanzetten tot extremer lijnen. En dat is niet echt een voordeel van zulke sites.


    Dat is niet waar, er zijn zelfs zeer stricte regels zodat 'neppe' ana's of mensen die hier niet al jaren mee zitten erbuiten gehouden worden niet bij het beveiligde deel kunnen komen.
    Once again, het 'kan' triggeren, omdat er veel pro-ana materiaal opstaat, maar de sites eraf halen maakt mensen mizerabel en omdat het zó vaak in de media komt, is het niet bepaald meer iets wat weggestopt kan worden.

    RainbowDash schreef:
    Het maakt anorectische meisjes en anorectische meisjes hebben geen tieten. PRO ANA CREEERT GENERATIES TIETLOZE MEIDEN! De horror D:


    Oh please -.-' Jij houdt liever van meiden van 200 kilo met cup F?
    Er bestaan namelijk ook mensen die zo dik mogelijk willen worden.

    RainbowDash schreef:
    Het maakt anorectische meisjes en anorectische meisjes hebben geen tieten. PRO ANA CREEERT GENERATIES TIETLOZE MEIDEN! De horror D:

    Kun je niet eens serieus zijn?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Madara schreef:
    (...)

    Dat is niet waar, er zijn zelfs zeer stricte regels zodat 'neppe' ana's of mensen die hier niet al jaren mee zitten erbuiten gehouden worden niet bij het beveiligde deel kunnen komen.
    Once again, het 'kan' triggeren, omdat er veel pro-ana materiaal opstaat, maar de sites eraf halen maakt mensen mizerabel en omdat het zó vaak in de media komt, is het niet bepaald meer iets wat weggestopt kan worden.

    Maar dan weten die meisjes toch ook wel dat ze niet de enige zijn, en zijn die sites eigenlijk ook niet nodig. Maar ik vind gewoon dat alles wat aan kan zetten tot anorexia vermeden zou moeten worden, omdat het mensen die simpelweg de aanleg hebben voor zoiets wel tot anorexia aan kan zetten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Madara schreef:
    (...)

    Oh please -.-' Jij houdt liever van meiden van 200 kilo met cup F?
    Er bestaan namelijk ook mensen die zo dik mogelijk willen worden.

    Serieus. Misschien kan hij het niet hebben dat die graathuizen zo trots zijn op hun botjes? Misschien vindt hij meisjes boven de 60 kilo mooier dan scharminkels? :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Ik heb gelezen; grote boezems waren in.
    Paar maanden later: Cup A erg populair.
    Waarom? Al die meissies willen mager blijven, en om dat te ondersteunen zorgen ze er maar even voor dat kleine tietjes in de mode raken. C'mon, zo kom je nooit aan een man.

    Balen voor de meisjes die geboren zijn met cup A, die komen dan ook niet aan de man (bloos)


    -

    Madara schreef:
    (...)

    Oh please -.-' Jij houdt liever van meiden van 200 kilo met cup F?
    Er bestaan namelijk ook mensen die zo dik mogelijk willen worden.


    Nuh, normale meisjes. Als ze mager zijn dan zit je al heel snel op het type jongetje-zonder-piemel, en die vallen af gezien ik op meisjes val. Als ze dik zijn dan vind ik het ook lelijk. Ik moet echter wel toegeven dat er meer speling is richting te dik dan naar te dun, omdat gebrek aan vet eerder opvalt dan teveel vet.

    Klinkt dit logisch? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Maak je geen zorgen, ik ben geen mager scharminkel. Kom maar knuffelen. :W


    JIJ BENT ENG D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Madara schreef:
    (...)

    Oh please -.-' Jij houdt liever van meiden van 200 kilo met cup F?
    Er bestaan namelijk ook mensen die zo dik mogelijk willen worden.


    Eh, dat is overdreven?
    niet iedereen vind het mooi als je de ribben van een persoon kan tellen?
    Persoonlijk heb ik liever een vrouw die ik kan knuffelen zonder dat ik bang ben dat ze breekt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Ik heb gelezen; grote boezems waren in.
    Paar maanden later: Cup A erg populair.
    Waarom? Al die meissies willen mager blijven, en om dat te ondersteunen zorgen ze er maar even voor dat kleine tietjes in de mode raken. C'mon, zo kom je nooit aan een man.


    Dan... ben ik ABSOLUUT 100% NEVER NOOIT mode. Ik ben blij met mijn boezem. Is cup Á mode? Wow.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    (...)
    Balen voor de meisjes die geboren zijn met cup A, die komen dan ook niet aan de man (bloos)

    Ja, dat zat ik ook net te denken :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Genius schreef:
    (...)
    Balen voor de meisjes die geboren zijn met cup A, die komen dan ook niet aan de man (bloos)


    Tuurlijk wel xD Er zijn genoeg jongens die juist weer heel magere meisjes mooi vinden. Net zoals er jongens zijn die heel dikke meisjes mooi vinden. Alleen, hoe verder je naar de extremen gaat (heel dik/dun) hoe minder jongens (of meisjes) dat mooi vinden


    quidquid excusatio prandium pro

    Taize schreef:
    (...)
    Maar dan weten die meisjes toch ook wel dat ze niet de enige zijn, en zijn die sites eigenlijk ook niet nodig. Maar ik vind gewoon dat alles wat aan kan zetten tot anorexia vermeden zou moeten worden, omdat het mensen die simpelweg de aanleg hebben voor zoiets wel tot anorexia aan kan zetten.


    Die sites en support die ze daar krijgen, zijn vaak álles wat ze nog door de dag helpt te komen.
    Het is moeilijk normaal te leven als je alleen maar aan eten denkt en calorieën, terwijl iedereen zich afvraagt wat er met je is en wáarom.
    Er zijn zoveel dingen die de TV je niet verteld behalve het 'je kunt doodgaan'
    That's not just it en alles waar je mee te maken krijgt, krijg je ook hulp voor op die pro-ana sites.
    Mensen die de aanleg voor anorexia hebben, hebben vaak heel veel psychische problemen. Dit is maar een manier om te laten zien dat het slecht gaat, bezigheid om nog iets te hebben ipv bullshit waar je mee te maken kunt krijgen, of het kan de 'leegte' van binnen perfect maken.
    Je kunt je behoorlijk alleen voelen als je niet met iemand kan praten die je snapt.

    Basecca schreef:
    (...)

    Dan... ben ik ABSOLUUT 100% NEVER NOOIT mode. Ik ben blij met mijn boezem. Is cup Á mode? Wow.

    Mja, had ik een maand terug gelezen in zo'n mode-tijdschrift.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)