• Ik ging vandaag met me pap mee naar een roofvogelshow en ik heb na die tijd een enorme uil vast gehouden. Als hij zijn vleugels spreidde was hij 1.90 meter breed!



    Vorig jaar op vakantie had ik ook al een uil vast gehouden alleen was deze veel kleiner vergeleken met die van vandaag :')



    Jep ik hou van uilen, en ik wou ze altijd al een keer vast houden dus ik ben er best wel trots op en blij mee! :9~

    Hebben jullie al eens een uil of een andere roofvogel vast gehouden? (nerd)


    dream, dare, fly!

    Oh waaauw wat een mooi beest <3
    En nee, nog nooit maar dat wil ik nog wel heel graag. :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    FUCKING vet! Ik zou dat echt niet durven :'D Is ook wel echt een mooi beest trouwens


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    oooh super gaaf :3
    En nee, maar mijn zus wel, toen we in Edinburgh waren was er daarzo in het winkelcentrum een soort vogelbescherming iets met allemaal roofvogels en dan mocht je er mee op de foto :3


    As travars

    OMG die ogen van die eerste <3


    & ik heb het niet zo heel erg op uilen met vasthouden, als sieraad.. die dingen zijn dan mooi.. echte uilen ook hoor;d
    Vriendin had een witte uil, en die pa liet die uil wel eens in huis rond vliegen. Nou die beest kwam tegen me kop aan en dat paar dagen last van me nek xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OMG DIE OGEN.
    Serieus, die ogen zijn mooi Ö..

    And nein, nog nooit een uil vast gehouden.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wow, awesome!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    mooie foto's!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    nog nooit:(
    het lijkt me leuk:9~


    You can't not look cool with a crossbow.

    JIJ WAS IN DE OLIMEULEN
    Ik heb ook wel eens uiltjes op mijn hand gehouden, ze moesten een stukje vlees uit mijn handschoen halen, het was zó lief<3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    JIJ WAS IN DE OLIMEULEN
    Ik heb ook wel eens uiltjes op mijn hand gehouden, ze moesten een stukje vlees uit mijn handschoen halen, het was zó lief<3


    In de wat? :')


    dream, dare, fly!

    FACEPLANT schreef:
    FUCKING vet! Ik zou dat echt niet durven :'D Is ook wel echt een mooi beest trouwens


    Hahah de eerste keer was ik echt vet zenuwachtig en durfde ik ook niet echt, maar je krijgt sowieso zo'n handschoen aan en dan voel je die klauw niet meer, verder staat er wel iemand bij die er op let. :]

    Het is echt totaal niet eng, alleen als die aan het begin even met zijn vleugels begint te fladderen maar daarna is het wel goed :9~


    dream, dare, fly!

    ShannonLeto schreef:
    (...)

    In de wat? :')

    Reptiellen en vogelhuis waar je ook een roofvogenshow hebt waar je die beestjes op je hand kunt krijgen. De achtergrond op de eerste foto deed me er aan denken xd.


    Let it come and let it be

    Ik heb ook een keer een uil vast gehouden. Helaas, geen foto's ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Countenance schreef:
    (...)
    Reptiellen en vogelhuis waar je ook een roofvogenshow hebt waar je die beestjes op je hand kunt krijgen. De achtergrond op de eerste foto deed me er aan denken xd.


    Haha nee helaas niet lijkt me trouwens wel heel vet! :9~


    dream, dare, fly!

    Taize schreef:
    Wow, awesome!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.