• Al een tijdje zit ik er aan te denken om een blog te starten waarin ik een beetje mopper op de hedendaagse maatschappij, net iets anders dan mijn columns om het zo maar te zeggen.
    Hebben jullie tips of ideeën? Graag wil ik dit op wordpress doen, heeft iemand daar ervaring mee?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil wel een linkje ontvangen als het zover is. ^^ Tips heb ik niet, sorry. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gemopper op de hedendaagse maatschappij kan ik me wel in vinden. Mocht je beginnen, zou ik ook wel een linkje willen ^^


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zit uiteindelijk op weebly.com. Echt een super coole site. Ik ben al redelijk bezig met het indelen en maken van mijn blog, maar ik weet nog geen blog naam. Haha. Maar ik als het online komt zal ik het wel in dit topic plaatsen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Weebly is in gebruik veel makkelijker dan wordpress. Het is wat simpeler.

    (ook is dit een mt bericht, hihi)

    ik vind zelfs bloggers een fijne blogsite :)


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Oke, wat vinden jullie van de naam: impossible-writer(.weebly.com)?
    Ja, referentie naar impossible girl aka clara oswald aka doctor who gerelateerd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt