• Haaidiehow (doeg) :)

    Als jullie mij zouden willen helpen met mijn probleem zou ik dat echt accepteren ;)
    Dus :
    ik ben dus verliefd op een jongen, ik ken hem half gewoon van ziens. Maar ik zou graag met hem praten maar ik durf dat niet zo goed.
    ik heb nog nooit een vriendje gehad (ben 17) en ik begin me zowat eenzaam te voelen.
    Ik ben ook niet echt een mooi meisje, en dat is zo.
    Dus Help me aub, want ik word er gewoonweg irritant van, dus als je me wilt helpen danku (flower)

    Stap gewoon op hem af en vraag zijn msn ofzo? (:
    & niemand is lelijk, ook jij niet. =3


    None but ourselves can free our minds.

    Hyves?
    Je hoeft niet te zeggen dat je niet mooi bent, want iedereen is mooi op zijn eigen manier.


    .

    meschien kan je samen met een vriendin met hem gaan praten, dan is het minder eng


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Maar ik heb hem op netlog, maar ik durf er gewoon niet tegen te praten.
    Ik ben al verlegen van men eigen en heb echt 0,0 zelfvertrouwen en dat maakt het me ook zo moeilijk..

    BackHome schreef:
    Maar ik heb hem op netlog, maar ik durf er gewoon niet tegen te praten.
    Ik ben al verlegen van men eigen en heb echt 0,0 zelfvertrouwen en dat maakt het me ook zo moeilijk..

    Reageer gewoon een keer op een foto van hem ofzo ;]
    Sowieso kan je heus wel gewoon Hallo zeggen. Je vraagt hem niet ten huwelijk ofzo, niet bang zijn : P


    Mew <3

    Air schreef:
    (...)
    Reageer gewoon een keer op een foto van hem ofzo ;]
    Sowieso kan je heus wel gewoon Hallo zeggen. Je vraagt hem niet ten huwelijk ofzo, niet bang zijn : P

    idd..

    Maar ik ben altijd zo, ik kijk altijd hoe dat andere reageren, zo ik draag gewoon kleren niet zo'n hoge hakken want dan denk ik dat mensen denken zo rara dingen over mij.
    Ik wil graag een vriend maar ik denk gewoon altijd dat ik dat niet verdien omdat ik niet mooi ben.

    BackHome schreef:
    Maar ik ben altijd zo, ik kijk altijd hoe dat andere reageren, zo ik draag gewoon kleren niet zo'n hoge hakken want dan denk ik dat mensen denken zo rara dingen over mij.
    Ik wil graag een vriend maar ik denk gewoon altijd dat ik dat niet verdien omdat ik niet mooi ben.
    lieve schat ik ben ook niet echt knap, maar het gaat om je innerlijk. ik ken je niet echt maar je klink als een hele lieve persoon, en dat is juist waar het om gaat.
    uiterlijkt boeit niet en als het wel boeit dan is hij een zak


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)lieve schat ik ben ook niet echt knap, maar het gaat om je innerlijk. ik ken je niet echt maar je klink als een hele lieve persoon, en dat is juist waar het om gaat.
    uiterlijkt boeit niet en als het wel boeit dan is hij een zak


    .

    Maar ik durf dat gewoonweg niet en dat haat ik dat ik niks durf.
    Ik durf zelf nog geen hoi te zeggen.
    En als ik een koppel zie zoenen of op tv ben ik gewoon zo jaloers dat ik die haat.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 16:40 ]

    BackHome schreef:
    Maar ik durf dat gewoonweg niet en dat haat ik dat ik niks durf.
    Ik durf zelf nog geen hoi te zeggen.


    Ik snap je, maar het zal toch meoten als je iets met hem wilt.
    Mischien kun je op Netlog zeggen van Hoi Hoest?
    Hij zegt wel wat terug en dan vraag je hem wat hij vindt van school ofzo :)


    .

    BackHome schreef:
    Maar ik durf dat gewoonweg niet en dat haat ik dat ik niks durf.
    Ik durf zelf nog geen hoi te zeggen.
    doe het dan via netlog, als je een foto van hem ziet zeg dan 'goh wat een leuke/mooi foto'. of stuur hem een een bericht in het gasteboe(als dat er is) en zeg dat hij leuke foto's of een leuk profiel heeft ofzo(ken netlog niet)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)doe het dan via netlog, als je een foto van hem ziet zeg dan 'goh wat een leuke/mooi foto'. of stuur hem een een bericht in het gasteboe(als dat er is) en zeg dat hij leuke foto's of een leuk profiel heeft ofzo(ken netlog niet)

    Sorry dat ik zo vervelend doe, maar zelf dat durf ik niet. Je zou me al moeten betalen om dat me te laten zeggen.
    :$

    BackHome schreef:
    (...)
    Sorry dat ik zo vervelend doe, maar zelf dat durf ik niet. Je zou me al moeten betalen om dat me te laten zeggen.
    :$

    spreek af met je vriendin, en doe het samen. meschien gaat het dan beter, dan kan zij je tips geven en meschien zelfs al typen.

    en je zeurt niet ik snap het best hoor


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    hey ik ben ook echt niet mooi hoor... maar ik heb ook een geweldig vriendje... ik ben echt blij met hem, durf hem gewoon aan te spreken het makt niet uit hoe je eruitziet het gaat om hoe je vanbinnen bent... en iedereen is mooi op zijn of ha eigen manier.... je moet je niet schamen voor wat anderen van je denken... maar durfen doen wat je zelf wilt...en niet teveel op andermans mening letten...
    groetjes meisje dat je helmaal begrijpt


    Vampire's are cool