• Ik ben tegen pro-ana sites, en moet daarover een betoog van 10 minuten houden voor Nederlands. Kunnen jullie argumenten noemen? Ik heb natuurlijk al "het is levensgevaarlijk voor jonge meisjes" maar ik heb er meer nodig. Bedankt alvast! (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nah, sorry. Ik vind pro-ana sites niet slecht. Zie de redenen van Ellen, ze spreekt de waarheid.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nuh, normale meisjes. Als ze mager zijn dan zit je al heel snel op het type jongetje-zonder-piemel, en die vallen af gezien ik op meisjes val. Als ze dik zijn dan vind ik het ook lelijk. Ik moet echter wel toegeven dat er meer speling is richting te dik dan naar te dun, omdat gebrek aan vet eerder opvalt dan teveel vet.

    Klinkt dit logisch? xD


    Héél Oppervlakkig.

    Je valt toch op de persoon en niet op of ze dikke tieten heeft.

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Ik heb gelezen; grote boezems waren in.
    Paar maanden later: Cup A erg populair.
    Waarom? Al die meissies willen mager blijven, en om dat te ondersteunen zorgen ze er maar even voor dat kleine tietjes in de mode raken. C'mon, zo kom je nooit aan een man.

    If he would really loves you, he doesn't care about your boobies :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 20:39 ]


    Let it come and let it be

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Mja, had ik een maand terug gelezen in zo'n mode-tijdschrift.


    Dan moet ik zo'n drie à vier cupmaten kleiner gaan nemen. No way. 'T zal wel tijdelijk zijn.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Madara schreef:
    (...)

    Héél Oppervlakkig.

    Je valt toch op de persoon en niet op of ze dikke tieten heeft.


    +1


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Countenance schreef:
    (...)
    If he would really loves you, he don't care about your boobies :3

    *doesn't
    Sorry. (A) Verder zou ik het daar graag mee eens zijn, maar door sommige jongens van mijn school krijg ik het gevoel dat ze wél alleen daar naar kijken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Mja, had ik een maand terug gelezen in zo'n mode-tijdschrift.

    Dan zit ik goed, helaas.
    Ik zou juist willen dat ik meer had. :W


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Countenance schreef:
    (...)
    If he would really loves you, he don't care about your boobies :3

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Tuurlijk wel xD Er zijn genoeg jongens die juist weer heel magere meisjes mooi vinden. Net zoals er jongens zijn die heel dikke meisjes mooi vinden. Alleen, hoe verder je naar de extremen gaat (heel dik/dun) hoe minder jongens (of meisjes) dat mooi vinden

    Verschil moet er wezen en gelukkig is dat er ook :'D


    -

    Ellen heeft wel gelijk. Alle aandacht word gevestigd op Anorexia, maar overgewicht is even gevaarlijk en er zijn mensen die het zien als een soort 'rijkdom' dat ze aantonen dat ze geld hebben (nog uit de Middeleeuwn maa rkomt vaak zat voor) en dus zo veel mogelijk eten.

    Daarnaast, je wilt écht afvallen en hebt dus anorexia, hoe zou jij je voelen als iemand zei: 'Ik wil mee doen!'. No way dat hun zoiets zomaar accepteren. Zoals mensen die aan automulatie doen, die willen er ook over praten zonder verontwaardigde blikken, zo ook meisjes met dus Anorexia.

    Ik ben er zowel voor als tegen.


    Let it come and let it be

    Madara schreef:
    (...)

    Héél Oppervlakkig.

    Je valt toch op de persoon en niet op of ze dikke tieten heeft.


    Meh, er zijn twee soorten aantrekkingskracht: Uiterlijk en persoonlijkheid. Beiden moeten aanwezig zijn voor je een relatie begint. Het idee dat je een relatie met iemand begint enkel en alleen vanwege zijn of haar innerlijk is mooi, maar onrealistisch.

    Aan de andere kant was en ben ik nog steeds hevig verliefd op een meisje die naar wat anderen zeggen niet bepaald aan alle schoonheidsvoorwaarden voldoet, maar dat zie ik niet. Ik vind haar gewoon mooi :Y) Grappige is dat ze ook helemaal niet het type is waar ik normaal op val maar bijna het tegenovergestelde.


    quidquid excusatio prandium pro

    Countenance schreef:
    (...)
    If he would really loves you, he don't care about your boobies :3

    Meisje, waarom typ je steeds in het engels als het 90% van de keren niet goed is :'D


    -

    iPotter schreef:
    (...)
    *doesn't
    Sorry. (A) Verder zou ik het daar graag mee eens zijn, maar door sommige jongens van mijn school krijg ik het gevoel dat ze wél alleen daar naar kijken.

    Há, als iemand mij mee uit zou vragen, terwijl hij staart naar m'n borsten, zou ik 'nee' zeggen.


    Let it come and let it be

    Madara schreef:
    Ik ben voor, dus, nee. :'D



    0_0 jij bent voor?

    Dan weet je niet waar je over praat...

    Countenance schreef:
    (...)
    Há, als iemand mij mee uit zou vragen, terwijl hij staart naar m'n borsten, zou ik 'nee' zeggen.

    Ik ook, hoor. En ik zou ook echt wel graag geloven dat het uiterlijk voor jongens niet belangrijk is, als het innerlijk maar mooi is. Maar ik denk gewoon dat dat onrealistisch is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.