• Ik ben tegen pro-ana sites, en moet daarover een betoog van 10 minuten houden voor Nederlands. Kunnen jullie argumenten noemen? Ik heb natuurlijk al "het is levensgevaarlijk voor jonge meisjes" maar ik heb er meer nodig. Bedankt alvast! (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Madara schreef:
    (...)

    Je opmerking in het begin vond ik gewoon nergens op slaan, that's all.
    En ohja, niemand is lelijk. :'D


    Suuuuuuuure xD Ik wed dat ik jou een week lang volg dat ik je tenminste een jongen hoor afkraken op zijn uiterlijk. Dat doet iedereen wel es af en toe, bij vrienden voor de grap, bij iemand die je naar je mening vraagt omdat je het echt niet mooi vindt, of gewoon iemand die je niet kent en waarvan je bij jezelf denkt: JEZUS haar uggs zijn lelijk D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Suuuuuuuure xD Ik wed dat ik jou een week lang volg dat ik je tenminste een jongen hoor afkraken op zijn uiterlijk. Dat doet iedereen wel es af en toe, bij vrienden voor de grap, bij iemand die je naar je mening vraagt omdat je het echt niet mooi vindt, of gewoon iemand die je niet kent en waarvan je bij jezelf denkt: JEZUS haar uggs zijn lelijk D:


    Dan heb je het over schoenen niet over een mens & als jij vrienden hebt de mensen afkraken op hoe ze er zelf uit willen zien dan moet je dat vooral doen. Ik kraak geen dikke of dunne mensen af over hun gewicht want je ként ze niet je weet niet wat er speelt. Dat je iemands schoenen niet mooi vind lijkt me een heel ander verhaal.

    Ik ben echt heel erg tegen. Ik kende iemand die nu morsdood is door die ziekte en het vrat haar letterlijk en figuurlijk op. Ze werd uiterst onvriendelijk en dat ging me te ver. Ben twee jaar lang aan het piekeren geweest om haar en toen kreeg ik: 'Ik wil je nooit meer zien, trut.' (een week voordat ze doodging).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik ben echt heel erg tegen. Ik kende iemand die nu morsdood is door die ziekte en het vrat haar letterlijk en figuurlijk op. Ze werd uiterst onvriendelijk en dat ging me te ver. Ben twee jaar lang aan het piekeren geweest om haar en toen kreeg ik: 'Ik wil je nooit meer zien, trut.' (een week voordat ze doodging).

    Precies! Ik heb ook zoiets meegemaakt, hoewel dat meisje het gelukkig wel overleeft heeft. Toch doet anorexia zo veel met je, niet alleen met je uiterlijk maar ook met wie je bent - dat ik vind dat alles wat aanleiding kan geven tot anorexia weg zou moeten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Basecca schreef:
    Ik ben echt heel erg tegen. Ik kende iemand die nu morsdood is door die ziekte en het vrat haar letterlijk en figuurlijk op. Ze werd uiterst onvriendelijk en dat ging me te ver. Ben twee jaar lang aan het piekeren geweest om haar en toen kreeg ik: 'Ik wil je nooit meer zien, trut.' (een week voordat ze doodging).


    Je hebt het over Anorexia opzich, daar hebben pro-ana sites niks mee te maken.
    Dat zit in dat meisje, géén member van een pro-ana site wil je dood hebben, het is er juist voor support, ook bij recovery.
    En heeft het vast niet gekregen van een pro ana site zelf. Je kunt ook niks over wat er in haar hoofd heeft afgespeeld zeggen, dus dat is moeilijk te beoordelen van een buitenstaander.
    Natuurlijk is dit vreselijk voor je, maar je kúnt niet alle support en understanding van 'lotgenoten' op het internet verbieden.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 20:58 ]

    Ik ben heel lang ontevreden geweest met mijn figuur en heb mezelf ook maar een beetje laten verhongeren. Belachelijk achteraf. Ik eet liever normaal zodat ik een normaal figuur heb en gelukkig kan zijn, dan dat ik op een boterhammetje per dag leef, een vormloze plank en zo ongelukkig als een ijsbeer in de sahara ben (cat).


    i put the fun in funeral

    Mijn moeder werkt met mensen die in een diep dal zitten. (vrijwilligerswerk). Nu is ze bezig met een meisje met anorexia.

    Ik vind het zo vreselijk. Het is zo mooi meisje. Mooie zwarte haren en puur groene ogen. Ze moet drie dingen per dag eten+een beetje avond eten.

    Op een gegeven moment had ik een rolletje drop. Dat heb ik haar aangeboden maar ze wiegerde.

    Nu ligt ze aan de zonde.
    Maar die trekt ze er steeds weer uit.
    De dokter zegt dat ze niet meer dan twee maanden te leven heeft als ze zo doorgaat.

    Hale schreef:
    Mijn moeder werkt met mensen die in een diep dal zitten. (vrijwilligerswerk). Nu is ze bezig met een meisje met anorexia.

    Ik vind het zo vreselijk. Het is zo mooi meisje. Mooie zwarte haren en puur groene ogen. Ze moet drie dingen per dag eten+een beetje avond eten.

    Op een gegeven moment had ik een rolletje drop. Dat heb ik haar aangeboden maar ze wiegerde.

    Nu ligt ze aan de zonde.
    Maar die trekt ze er steeds weer uit.
    De dokter zegt dat ze niet meer dan twee maanden te leven heeft als ze zo doorgaat.


    Alsof dat iets met pro-ana sites te maken heeft, en dat betekent ook niet dat jij er ineens alles vanaf weet.


    Your make-up is terrible

    Hale schreef:
    Mijn moeder werkt met mensen die in een diep dal zitten. (vrijwilligerswerk). Nu is ze bezig met een meisje met anorexia.

    Ik vind het zo vreselijk. Het is zo mooi meisje. Mooie zwarte haren en puur groene ogen. Ze moet drie dingen per dag eten+een beetje avond eten.

    Op een gegeven moment had ik een rolletje drop. Dat heb ik haar aangeboden maar ze wiegerde.

    Nu ligt ze aan de zonde.
    Maar die trekt ze er steeds weer uit.
    De dokter zegt dat ze niet meer dan twee maanden te leven heeft als ze zo doorgaat.


    Sonde, bedoel je (cat)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:05 ]

    Assassin schreef:
    (...)


    Volgens mij weet jij het eerder niet, want Ellen heeft dik gelijk.


    Goed.

    Haar ervaringen zijn anders dan de mijne.

    Madara schreef:
    (...)

    Sonde, bedoel je (cat)


    Ja idd.

    Assassin schreef:
    (...)

    Alsof dat iets met pro-ana sites te maken heeft, en dat betekent ook niet dat jij er ineens alles vanaf weet.


    Wel als je weet waardoor ze is begonnen.

    Ok het zou kunnen dat ze er alles aan doen zodat die meisjes er niet in door slaan.

    Maar zij is er helaas in doorgeslagen.

    Vandaar dat ik anders over pro-ana sites denk.

    Hale schreef:
    (...)

    Wel als je weet waardoor ze is begonnen.

    Ok het zou kunnen dat ze er alles aan doen zodat die meisjes er niet in door slaan.

    Maar zij is er helaas in doorgeslagen.

    Vandaar dat ik anders over pro-ana sites denk.



    Ten eerste, weet je wel of ze erop zat?
    Ten tweede, je moeder werkt ermee, niet jij.
    Ten derde, jij weet helemaal niet hoe dat meisje denkt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Ten eerste, weet je wel of ze erop zat?
    Ten tweede, je moeder werkt ermee, niet jij.
    Ten derde, jij weet helemaal niet hoe dat meisje denkt.


    1.ja
    2.helemaal gelijk in.
    3.Ik heb veel gespreken met haar gehad enzo omdat ik soms meega als mijn moeder na haar toe gaat.

    Hale schreef:
    (...)

    Wel als je weet waardoor ze is begonnen.

    Ok het zou kunnen dat ze er alles aan doen zodat die meisjes er niet in door slaan.

    Maar zij is er helaas in doorgeslagen.

    Vandaar dat ik anders over pro-ana sites denk.

    Ja, ik bezoek een Pro Ana site en krijg meteen een flink minderwaardigheidscomplex en begin zonder na te denken aan een dieet omdat die site bestaat.
          Je weet niet of ze liegt. Misschien wil ze iemand beschermen die ahar dit heeft aangepraat?


    Let it come and let it be