• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende negentiende twintigste eenentwintigste tweeëntwintigste drieëntwintigste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:21 ]


    -

    [Quizlet, why do you hate me?]

    Chiara Cinxi
    Ze probeerde zijn ogen te vinden, maar hij weigerde haar aan te kijken. 'Jij beantwoordde ze,' verweet ze hem, en liet haar vingernagels over zijn handen krassen.


    -

    Maeleena schreef:
    [En toen dacht Quizlet: Kom, ik ga eens even niet werken.
    .____.]

    [had ik ook -.-]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [...oh, dus het was niet mijn flutinternet. phew.
    Is hier btw iemand geïnteresseerd in Grieken en Romeinen? *snapt niks van haar huiswerk*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Nee.
    Als het nou over progaganda was gegaan, ik had een 10 voor dat so *O*]


    -

    Daiyh
    En daar had ze gelijk ik. Ik maakte, heel langzaam, een oppervlakkige snee over haar keel.
    'En daarom los ik dat probleem nu op.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fauvism schreef:
    [...oh, dus het was niet mijn flutinternet. phew.
    Is hier btw iemand geïnteresseerd in Grieken en Romeinen? *snapt niks van haar huiswerk*]


    [uhm... alleen de mythes. (cat)
    Oh, en wat vind je? *Still spamming this picture*]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:38 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fauvism schreef:
    [...oh, dus het was niet mijn flutinternet. phew.
    Is hier btw iemand geïnteresseerd in Grieken en Romeinen? *snapt niks van haar huiswerk*]

    [misss als je gewoon random vragen vraagt weten mensen het? :D]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Amycus schreef:
    [Nee.
    Als het nou over progaganda was gegaan, ik had een 10 voor dat so *O*]


    [Wheee, dat had ik op een Renaissance-muurkrant, waarvan ik de indeling door een creatievere vriendin had laten maken. :Y)]

    Maeleena schreef:
    (...)

    [uhm... alleen de mythes. (cat)]


    [Daar gaat het niet over, het gaat over het dagelijks leven van een fictieve Griek genaamd Alexandros en een fictieve Romein genaamd Marcus. ):]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    'Daiyh!' riep ze, voor zover dat kon. Haar ademhaling deed pijn, ze voelde het warme vocht langs haar hals naar beneden glijden, over haar borsten heen. Ze beet op haar tanden, in de hoop om zo de tranen tegen te houden. Ze wilde niet dat hij haar wéér zag huilen.


    -

    [Aaaah, ik zie dat er een Felan-plaatje is gevonden. 8D]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ ik had geen zin meer om te wachten. (cat) Is hij okay?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Me likes it very much ;3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    en nu het mes door haar keel heen drukken, zodat ze langzaam stikt in haar eigen bloed. Het druppeld lang haar hals, haar mooigevormde borsten. Nog even doorzetten...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    Ze lag vrolijk op het dak, haar haren over de grond uitgespreid als een waaier. Haar ogen gleden over de wolken terwijl ze nadacht over de Spelen.

    Adylia
    Ze stond in de lift, en ging steeds omhoog en naar beneden zonder uit te stappen. Hier stoorde niemand haar tenminste.

    Elaine
    Ze lag op haar bed, in haar kamer en las een van de boeken uit de kast die in haar kamer stond. De hele dag had er een stylistenteam naast haar gestaan. Uiteindelijk had ze er genoeg van, en had ze hen weggestuurd. Alles was zo druk hier.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ good! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.