• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    • Rollentopic
    •Rollenstory
    • Topic 1
    • Topic 2
    •Topic 3
    •Topic 4
    • Topic 5
    • Topic 6
    •Topic 7
    • Topic 8
    • Topic 9
    • Topic 10
    • Topic 11
    • Topic 12
    • Topic 13
    • Topic 14
    • Topic 15
    • Topic 16


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)


    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia


    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    You can always join, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Moet je niet onderhand Fayan - doorgeslagen, Saph-etende Mutilant boven je stukje zetten?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [HAHA, Omygod! Lolololol! -plat-]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adam
    Verveeld lag ik op mijn bed, terwijl ik langs alle televisiekanalen zapte. Alleen maar Hongerspelen. Ik rolde met mijn ogen en zette de televisie uit. Opeens werd er een briefje onder mijn deur geschoven.
    Nieuwsgierig keek ik op. Wie zou dat nou zijn?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Amycus schreef:
    [*ziet Fayan voor zich met plastic slagtanden en kattenoren op zijn hoofd, spelend met Saph* (cat)]

    *gaat stuk*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Skylar
    Ik grinnik, en schud mijn hoofd. ‘‘Ik schreef ze tot vier maanden geleden. Dat is niet schattig, dat is eng.’’ Grinnik ik en schud mijn hoofd even.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    Trillend lig ik op de grond, ik kan geen kant op. Een nachtmerrie, hou ik mezelf voor. Dit is-
    'Ow!' breng ik uit. Ik ben buitenadem van eht snikken, de pijn is niet eens zo erg.
    'F-Fayan, a-alsjeblieft,' fluister ik, pijn in mijn stem. Oh god, het kan neit waar zijn, ik wil Fayan niet kwijt!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxia
    'Ja,' sneerde haar koude stem, terwijl ze haar armen zoveel mogelijk voor haar lichaam over elkaar sloeg. Vanonder haar lange, donkere wimpers keek ze ondoorbroken naar hem, achterdochtig voor elke beweging die hij zou maken.


    -

    Daiyh
    ik wreef over mijn wang. Ze sloeg best hard. ik begon mijn wang te negeren, en keek haar nieuwschierig aan.
    'Ben je bang van me?' er valt een kleine stilte. 'Lieverd?' voeg ik er plagend aan toe. Zo makkelijk ben ik neit uit het veld te slaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    Saph
    Trillend lig ik op de grond, ik kan geen kant op. Een nachtmerrie, hou ik mezelf voor. Dit is-
    'Ow!' breng ik uit. Ik ben buitenadem van eht snikken, de pijn is niet eens zo erg.
    'F-Fayan, a-alsjeblieft,' fluister ik, pijn in mijn stem. Oh god, het kan neit waar zijn, ik wil Fayan niet kwijt!

    [en opeens komt Harry potter langs en die red je (cat)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassie - District 9
    Als ik in het trappenhuis ben denk ik even dat ik gegil hoor, maar even later blijft het stil. Misschien heb ik het me verbeeld? Even twijfel ik, dan loop ik verder. Naar beneden. Weg van het gegil, bang dat het er wél is.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aguamenti schreef:
    (...)
    [en opeens komt Harry potter langs en die red je (cat)]


    [ Now where's the fun in that? (cat) (wbw)]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist Doorgedraaide mutant
    Ik lach hardop, breng mijn gezicht heel dicht naar zijn nek en klap mijn kaken op elkaar, maar bijt hem nog niet.
    Misschien moest ik eerst wat botten breken? Het was niet erg prettig dat wanneer je at ze je schopten en sloegen. Ja. Dat moest ik eerst maar doen.
    Ik stond op, haalde mijn voet van zijn borst en pakte zijn been vast, klaar om hem te breken, maar op dat moment leek er binnenin me iets geblust te worden. Het brandende vuur nam af...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oeh, je luistert naar me ^^
    *gaat snel het stukje lezen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Snikkend wachtte ik af. dit was de genadeklap, dacht ik door mijn paniekerige gevoelens heen. Dit is het einde.
    'F-Fayan,' weet ik nog snikkend uit te brengen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [YAAAAY! SAPH LIVES!! [insert chearleader here]]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.