• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:11 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Leave schreef:
    Adylia
    ‘‘Dat is alles dat ik wilde horen.’’ Glimlach ik vrolijk, en druk mijn lippen zacht terug op die van hem. Het was perfect, en ik wilde dat het altijd zo bleef.

    Skylar
    Ik sluit mijn ogen even. Ik wilde het niet zeggen, maar dit voelde zo fijn. Ik heb nooit echt zoiets gekregen dus ik bleef in deze omhelzing zitten, met een bonzend hart.

    [3e keer....]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie - District 9
    'Maar rondrennen zonder bestemming gaat niet helpen,' zeg ik zachtjes.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Lieve mensen, Diayh gaat natuurlijk infriltreren, of hoe the fuck je het ook spelt, in het trainingcentrum.
    dus herken hem alsjebleift niet meteen, dan is de lol er af. (wbw)]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 16:41 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    [Lieve mensen, Diayh gaat natuurlijk infriltreren, of hoe the fuck je het ook spelt, in het trainingcentrum.
    dus herken hem alsjebleift niet meteen, dan is de lol er af. (wbw)]


    ['Flap kan hem toch wel herkennen? O:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [We won't!
    En Val, ik ben achter Saph aan gegaan]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reachell
    Ik oefende weer met een handstand op een evenwicht balk.Het ging goed.Er lagen nog wat tafels van de eetzaal hier. Ik kreeg een idee. Ik stapelde ze op veder dan 3 kwam ik niet.Ik klom er op en kon met mijn vingers de hoge plafon bijna aanraken . Ik schatte da ik nu meer dan 3 meter hoog was.Ik wilde hier van af springen zonder dat er matten lagen . Gelukkig lagen die er niet.Ik ging in een houding staan en zette me af. Ik vloog 3 meter naar beneden en lande netjes zonder pijn om de grond.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [*slentert nog steeds rond in de eetzaal*]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Skylar
    Ik was uiteindelijk zo ontspannen dat ik in slaap viel. Het voelde niet eens zo erg meer en misschien werd ik zo nog rustiger.

    Adylia
    Ik glimlach, en druk mijn lippen zacht terug op die van hem. Dit zou ons leven moeten zijn, zonder de spelen, zonder het Capitool. Gewoon wij tweetjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maeleena schreef:
    [Lieve mensen, Diayh gaat natuurlijk infriltreren, of hoe the fuck je het ook spelt, in het trainingcentrum.
    dus herken hem alsjebleift niet meteen, dan is de lol er af. (wbw)]

    [Het was mijn plan om dan te doen dat hij nieuw is, dus dan herkennen Duardo en Amycus hem niet :Y)]


    -

    Fauvism schreef:
    (...)

    ['Flap kan hem toch wel herkennen? O:]

    [Flap :D *neemt zich voor om die bijnaam te gaan gebruiken*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Diayh
    Welke verdieping kwam hij ook al weer van? De twaalfde? Hopelijk werd hij wakker voordat ik aankwam. Langzaam stapte ik de lift uit, met de bewusteloze stylist in mijn armen. En het was niet bepaald een verlate verdieping. fijn, heb ik weer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Ze wilde niet in één ruimte zijn met Duardo, al helemaal als het aantal mensen verminderd was tot drie. 'Ik moet even weg,' mompelde ze, en liep de kamer uit.
    Haar goudblonde, golvende lokken veerden mee bij elke stap die ze zette, een willekeurige richting op.

    [FELAN FELAN FELAN *O*]


    -

    Amycus schreef:
    (...)
    [Het was mijn plan om dan te doen dat hij nieuw is, dus dan herkennen Duardo en Amycus hem niet :Y)]


    [ slim (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    Ik was niet bang meer voor de Spelen, had even geen haatgevoelens meer voor het Capitool. Zij hadden me bij Adylia gebracht.
    "Ik ga voor je vechten," zei ik zacht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Ik loop naar de kast en pak de medicijnen die ik mijn moeder zie gebruiken als een patient zulke verwondingen heeft. Ik pak ook wat pijnstillers.
    Ik geef Aithne wat pijnstillers en zeg: "Neem deze. Het zal de pijn tijdelijk verzachten."
    De wond is opgehouden met bloeden en ik zie dat het niet al te diep is.
    "Het is geen diepe wond, maar je moet hem zeker goed verzorgen want het kan ontsteken." Zeg ik tegen Aiden
    "James, zorg voor wat mos alsjeblieft." Zeg ik
    In deze wereld is er geen plaats voor grapjes.
    Ik pak een zalf die ik mijn moeder weleens zie gebruiken en doe die op de wond.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.