• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels:
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    James x Aithne


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:04 ]


    -

    [We zijn nu bezig met de interviews. Saph en Fayan zijn weggesneakt naar een verlaten hokje en Caesar is nu bezig met de Tribute van District 11 te interviewen]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Hij maakt een of ander enthousiast sprongetje, en ik moet wel lachen. hij was nog steeds een stuiterbal. een erg leuke stuiterbal.
    'Amycus,' zei ik. 'Ze hoorde ons vanochtend praten, op de trap.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Parsel schreef:
    (...)
    [Nooh, maar nu wil ik Amycus Felan laten bespringen D:

    Nou ja, niet zo heftig meteen.
    Je snapt wel ;3]


    [Ahahahah. Nou, hij zit daar gewoon ergens aan de rand van de groep op zo'n stoeltje, ik zou zeggen: grijp je kans & grijp 'm van z'n stoel.
    Ik ga niet zeggen of hij dat wel of niet leuk vindt.]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Ahahahah. Nou, hij zit daar gewoon ergens aan de rand van de groep op zo'n stoeltje, ik zou zeggen: grijp je kans & grijp 'm van z'n stoel.
    Ik ga niet zeggen of hij dat wel of niet leuk vindt.]

    [Maakt niet uit of hij het leuk vindt of niet, Amycus mept hem wel tot de orde =D

    Maar nee hoor, ik wacht wel braaf tot ze weer in het trainingscentrum zijn *sigh*]


    -

    Caesar
    "Maar wie weet win je wel! Wie weet is dit wel helemaal niet ons allerlaatste gesprek!" Ik probeer de moed er een beetje in te houden.

    Fayan - Stylist
    "Oh, zij!" roep ik begrijpend en knik heftig. Het leek wel alsof ik drugs had gehad, of zo. "Nou, dat is er sowieso al één!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Na district 11 is District 12.
    Sorry dat ik niks van me liet horen, ik moest boodschappen doen en daarna afwassen en daarna ook nog meedoen met zo'n suf spel dus zorgde ik ervoor dat ik ging verliezen-Des te eerder ik van hun af ben-]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    ik knikte emt een glimlach. Het leek echt alsof dit ging lukken! 'Echt bedankt voor je hulp,' zei ik zachtjes. alleen had ik hier de kracht niet voor.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'Misschien, we zullen zien.Ik ben natuurlijk wel van plan in leven te blijven!'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CrispsPink schreef:
    [Na district 11 is District 12.
    Sorry dat ik niks van me liet horen, ik moest boodschappen doen en daarna afwassen en daarna ook nog meedoen met zo'n suf spel dus zorgde ik ervoor dat ik ging verliezen-Des te eerder ik van hun af ben-]

    [Nee, volgens mij is twee of drie hierna.
    We moesten schuiven, aangezien Aguamenti straks weg moet]


    -

    Caesar
    "Ik hoop voor je dat de kansen in je voordeel zijn, meid." En dan gaat de zoemer.

    Fayan - Stylist
    "Nee, jij bedankt." Ik pakte zijn hand trillerig vast. "Dat je me vertrouwt. Ondanks dat ik uit het Capitool kom."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Jongenstribuut van 2 moet nog ^^]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [O MY FREAKIN' GOD SAPH KISS HIM O.O

    just saying]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 22:06 ]


    -

    Primrose
    Ik luister hoe Caesar de tributen interviewt en hoop dat hij me niet herkent-Mijn zus zat bij de laatste acht en de familieleden en vrienden van de laatste acht worden geinterviewt-, dan zou hij me vast zien als dat zielige meisje weins zus tijdens de Spelen is vermoordt.
    "Felan, denk je Caesar zal vragen of je een relatie hebt?" Vraag ik zo zacht mogelijk


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Volgens mij was ik aan het blozen. Waarom nam hij mijn hand vbast? Ik glimlachte onzeker.
    'Je bent niet zoals anderen uit het capitool,' zei ik, iets dat ik hem eerder vandaag ook al had verteld.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik hoorde de zoemer gaan. Ik liep weer terug naar mijn plaats. Daar was ik klaar mee.
    [Oke ik moet nu gaan. Bye! ik blijf wel online staan..]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor