• De officiële RPG van de 49ste Hongerspelen zijn begonnen!





    Plot:
    Dit is het jaar van de 49st Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooit.Ze moeten vechten tot de dood.Verliezen betekend de dood, winnen is eeuwige roem en rijk dom.
    1 winnaar.

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.Alle deelnemers worden gevolg tot hun eind.

    Het arena heeft een kracht veld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    aan het bos licht een kiezel strand.Als je daar op loopt kan iedereen je horen in de nacht.Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken.Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warmen maar vochtige dag . 's Nacht kan het vriezen.



    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]
    Rollen topic
    Rollen story

    Edit: Als jee stylist of mentor ben en geen rol in de spelen heb ,Kun je hun dag voor de boeten schrijven of een Speler (of wel slachtoffer) die snel dood gaat in de spelen. Hier voor hoef je geen hele lijst in te vullen als je niet wil :')

    - Topic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als iemand de link zou willen geven naar de plaatjes...? *Proxyservers zijn irritant*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    http://scifimafia.com/wp-content/uploads/2011/07/The-Hunger-Games-Movie-Logo-wide-560x282.jpg

    http://oi56.tinypic.com/2i22yb5.jpg


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Dankje (wbw)]

    Percy - District 3
    Ik lachte zachtjes, en kon het niet over mijn hart verkrijgen om haar verder wakker te maken. Normaal viel ik al belachelijk snel voor een meisje, maar... elaine was neit gewoon een meisje. Ze was slim, mooi, lief... Het soort meisje waar ik nooit een echte kans bij zou maken. Daarom dat ik de kans van deze 'gespeelde' liefde, met beiden handen aangreep.
    'Percy, opstaan!' riep Deliah nogmaals.

    Maeleena - Styliste district 7
    Ik gaf hem een vaag glimlachje en zwaaide.
    'Zie je dan, stuiterbal,' zei ik. Okay, tijd om dat bubbelbad te zoeken. De liftdeur was net dicht toen ik me realiseerde dat dit nog altijd de twaalfde verdieping was. Met een diepe zucht begon in aan de 10 trappen naar beneden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik kreunde opnieuw. ''Iemand zou die mond dicht moeten naaien.'' Murmelde ik nog slapend, en had geen idee wat ik vastpakte en op mijn oor, en half op mijn gezicht legde. Het voelde als zijn arm, maar is was te ver heen om het duidelijker te merken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Moeten we nu dag voor dag verder tot alle Tributen er eindelijk zijn of doen we weer een Tijdssprong of zo?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy - District 3
    Ze moest wel erg moe zijn om door die stem van haar niet klaar wakker te worden, bedacht ik me. Ze trok mijn arm half over haar gezicht en leek verder te slapen.
    Dit resulterde er in dat Deliah uiteindelijk de deur maar open deed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:57 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haha, ik doe precies hetzelfde. Tijd vullen en vervelen :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Stoer toch (joehoe) Roleplay is een geweldig manier om zinvol tijd te verspillen. (wbw) I love it

    Edit: god typen is moeilijk...
    Lizz gaat naar bed <3 Ik zie jullie morgen!]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Deliah slaakte een geschrokken kreet. ''Elaine Thrown!'' Klakte ze afkeurend. Slaperig knipperde ik met mijn ogen, en gluurde naar de deur. ''Meteen naar je coupé!'' Ik wist vrijwel zeker dat ik om zou vallen als ik nu op zou staan, en vleide me daarom weer tegen Percy aan, en trok de deken over mijn hoofd. Tot ongenoegen van Deliah die mokkend wegging. Dingen mompel als 'de jeugd van tegenwoordig.'


    [Slaaplekker ^-^]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 0:00 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [En toen was Fayan ineens alleen (no_chears)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (oke ik heb veel gemist en snap er nu dus niets van)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [Ik heb veel gemist, sinds gister mag ik ff een samenvatting????]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [CrispsPink: Alle tributen zitten inmiddels in de trein richting Capitool. En de stylisten... die doen eigenlijk niet zo veel. ;x We zijn nu bij de ochtend ná de boete, dus wordt Primrose wakker in de trein, lijkt mij]

    Felan
    Ik hield van die eerste paar seconden na het ontwaken. Die paar seconden waarin je bijna niets meer wist van de reden waarom je gisteravond amper kon slapen; maar dan, dan overviel je de gedachte weer waarom je hier eigenlijk in een met hoge snelheid voortrazende trein zat, op naar de arena.
    De luxe deed me niet veel. Ik was nooit een heel materialistisch persoon geweest en op mijn verjaardag, de enige dag van het jaar waarop ik iets kleins kreeg, gaf ik dat meestal aan Nalyua, omdat ik het toch niet nodig had voor mijn geluk. Daarnaast wist ik dat ik er mijn zusje blij mee maakte, en dat vertederde iedereen, dus dan had ik toch maar weer gedaan wat moest. Zo'n instelling kon ik nu eigenlijk ook wel gebruiken. Want ondanks dat Primrose en ik straks op leven en dood tegen elkaar moesten strijden in de arena, had ik het gevoel dat ik haar als jongen uit hetzelfde district moest beschermen, al wist ik niet hoe. Ze kon nota bene meer wapens gebruiken dan ik!
    Ik stapte uit het zachte, véel te comfortabele bed, zocht het minst luxe-uitziende pak uit mijn nieuwe garderobe en besloot Primrose te gaan zoeken.

    Aralissyne
    Zodra Maeleena verdwenen was voelde ik de spanning enigszins van me afglijden, al bleef het idee dat ik nogal dom had gestunteld tegenover haar en Fayan's ogen ergens achterin mijn hoofd zweven. Maar daar kon ik me nu niet al te druk om maken, want mijn kamers waren werkelijk waar geweldig! In mijn hoofd begonnen zich al prachtige ideeën te vormen voor kostuums, hoewel ik de tributen die ik zou moeten kleden nog niet eens ontmoet had. Bij de gedachte aan het ontmoeten van nóg meer mensen schoot de schrik er toch wel een beetje in, hoewel ik me daarna besefte dat als ik me op de kleding zou richten, mijn assistenten het nodige "praatwerk" wel zouden doen.
    De volgende ochtend waren de moeizame gedachten over Maeleena en Fayan door de slaap enigszins uit mijn hoofd verdreven. Ik smoorde een luide geeuw terwijl ik mijn bed uitstapte. Ik nam een bad en koos toen met zorg een nieuwe outfit uit. Deze keer zouden het een wijde broek met bovenstuk worden, had ik al bedacht. Twee dagen achter elkaar in een jurk verschijnen getuigde van weinig originaliteit, en ik moest natuurlijk wél een goede indruk maken na mijn sociale flaters van gisteren.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ben er weer ;d]


    Feel the fire, but do not succumb to it.