• Ik werd 's nachts wakker van m'n wekker (dacht ik). Dus ik pakte mn tas en liep naar beneden, ik was echt super moe en ik dacht al huh waarom is de nacht zo kort en ik had nog op mn wekker gekeken maar ik was er niet helemaal bij met mn hoofd dus snapte ik niet wat er stond.
    Nou ik kwam beneden, was m'n vader er nog. Dus ik zette m'n tas neer zegt m'n vader: ''Renée wat kom jij nou weer doen?'' Dus ik: ''Ja ik moet naar school.'' Zegt ie: ''Uh het is half 1 's nachts je kan nog wel 6 uur slapen'' Ik: ''Oké dan ga ik weer slapen'' Maar ik dacht serieus dat het 7 uur 's morgens was, ik voelde met toen zo dom, haha.
    Wie heeft ook wel eens zoiets doms gehad? (krul)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 18:42 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jup, alleen om drie uur 's nachts. Ik kwam dus beneden en alles was donker. Dus ik snel mijn vader wakker maken omdat ik dacht dat hij zich had verslapen. Maar ik was dus gewoon hélemaal verkeerd opgestaan.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn vriendin bleef vannacht slapen en die schrok zo van mijn wekker dat ze uit bed viel
    Haha
    Ik heb idd ook wel eens gehad dat ik veel te vroeg opstond


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is niet dom, dat is gewoon minder intelligent.
    Ik heb ook vaker dat ik zaterdag of zondag wakker schik en denk dat ik na school moet en me heb verslapen. Dat is niet leuk wakker worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nou, ik was een keer naar school gegaan op een zaterdag. toen zat ik nog op de basisschool. Kom ik daaraan, zijn de hekken dicht. Ik zo he, toen ben ik naar de appie gegaan, en toen naar huis, met de gedachte "OMFG hoe kon ik ZOO dom zijn!"

    Sympathy schreef:
    Nou, ik was een keer naar school gegaan op een zaterdag. toen zat ik nog op de basisschool. Kom ik daaraan, zijn de hekken dicht. Ik zo he, toen ben ik naar de appie gegaan, en toen naar huis, met de gedachte "OMFG hoe kon ik ZOO dom zijn!"

    ik was ook onderweg. of om 6 uur de folders bezorgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha, mijn vader zou me echt keihard uitlachen xd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Haha, mijn vader zou me echt keihard uitlachen xd.


    26 - 02 - '16

    Ik hoorde net het geluid van een kud filmpje van iemand die lachte. -Fail-


    26 - 02 - '16