• Hhaha ik was in een vage bui bij handvaardigheid en heb iedereen aan het lachen gekregen. De juf kwan en we meosten parfum flesjes ontwerpen. De mijne is cool maa rik meost verbeteren. En telkens zij ik met een stalen gezicht droge opmerkingen en waarom dan waarom. Iedereen aan mijn tafel keihard lachenen de juf uiteindelijk ook. Tijdens uitleg besloten ik en mijn tafel naar haar met een bigsmile te gaan zwaaien. Staat ze te lachen tijdens uitleg. Telkens als ze keek ging ik zwaaien. Ik moest iets veranderen en riep weer juffie halowa vrouwkie en toen zei ik. mijn flesje lijkt op een pinguin en tekenede pootjes en een gezicht. zij zei zo van Ja vind ik ook dus ik ja zou u die kopen ja natuurlijk antwoorde ze. hahah en in de aula gaan we morgen zwaaien dus elke keer als we haar zien. Ze wordt bijna nooit boos en geeft amper straf. doen jullie ook wel eens zoiets(doeg)(doeg)(doeg)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    *snapt het niet*


    Shoganai i ne~

    haha nou ja ik heb vaak genoeg discussies, maar of die grappig zijn ... haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Uhm ik denk dat ik er dan eruit gestuurd werd haha (:

    vaag..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Zullen we ruilen van lerares, de mijne is zo streng dat we niet eens mogen kletsen én ze stinkt =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Zullen we ruilen van lerares, de mijne is zo streng dat we niet eens mogen kletsen én ze stinkt =D

    zo'n 10 docenten bij mij ook hoor. zij is vaag en lichtelijk dement en die kleding ik bne bnieuwd war ze die haald. weetje wat voor ketting ze aan heeft? enen paar touwtjes:O


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je tekst leest echt akelig verwarrend. Leestekens, use them :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Je tekst leest echt akelig verwarrend. Leestekens, use them :]


    Cool, neat, swell -Cry

    ha-ha?

    Lang leve interpunctie, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Lang leve interpunctie, haha.

    mijn zwakste punt van nederlands sorry daarvoor en ik ben melig en hyper en dan werkt het niet het is al knap z o wienig fouten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nederlands? Interpunctie? *is slecht gezind*

    Anyways voor wat ik ervan verstaan heb, heb je best een coole lerares. Die soort hebben wij niet lopen.


    You can't spell Draco Malfoy without DRAMA.

    Seel schreef:
    vaag..


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Obliviatum schreef:
    (...)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Of ik snap het niet of ik vind het gewoon niet grappig. :Y)