• Ik werd 's nachts wakker van m'n wekker (dacht ik). Dus ik pakte mn tas en liep naar beneden, ik was echt super moe en ik dacht al huh waarom is de nacht zo kort en ik had nog op mn wekker gekeken maar ik was er niet helemaal bij met mn hoofd dus snapte ik niet wat er stond.
    Nou ik kwam beneden, was m'n vader er nog. Dus ik zette m'n tas neer zegt m'n vader: ''Renée wat kom jij nou weer doen?'' Dus ik: ''Ja ik moet naar school.'' Zegt ie: ''Uh het is half 1 's nachts je kan nog wel 6 uur slapen'' Ik: ''Oké dan ga ik weer slapen'' Maar ik dacht serieus dat het 7 uur 's morgens was, ik voelde met toen zo dom, haha.
    Wie heeft ook wel eens zoiets doms gehad? (krul)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 18:42 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    heb ik echt vaak xd


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Hustlers schreef:
    (...)
    Hahahaha op zaterdag is het extra kut!

    het sneeuwde toen en opo de terug weg was ik er onderuit gegaan :( ik zat toen om kwart voor aacht op miijn fietsie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb 's nachts altijd de neiging spontaan te gaan douchen. Dan kijk ik op de klok en zie ik dat het 3 uur 's nachts is. Vervolgens haal ik mijn schouders op en ga zingend onder de douche staan.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    AppleCider schreef:
    Ik was 1 keer om 4 uur s'middags in slaap gevallen en om 7 uur werd ik wakker gemaakt en toen zij me zus dat we naar school moesten. Ik trapte er in (was 8/10 jaar). Dus ik ook echt freak outen en me omkleden. Het was niet grappig *pokerface* D:.

    Waarom kan ik me dat niet herinneren D: Dat had ik moeten onthouden >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Reseda schreef:
    Ik heb 's nachts altijd de neiging spontaan te gaan douchen. Dan kijk ik op de klok en zie ik dat het 3 uur 's nachts is. Vervolgens haal ik mijn schouders op en ga zingend onder de douche staan.:W

    ben ik blij dat ik neit bij jou wonxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha, ik heb ook ooit zoiets gehad! :')
    Alleen gingen mijn ouders toen slapen en ik werd wakker van hun. Ik was toen wel echt klaarwakker, dus ik aankleden enzo en vervolgens wil ik naar beneden gaan.. Vraagt mijn moeder opeens wat ik ga doen dus ik zo 'Naar school...' op echt zo'n toon van 'duh is toch logisch o.O' en zij zo 'Om 12 uur 's nachts, nou doe je best maar' en ik wilde haar maar niet geloven :p


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    OHMYRYAN schreef:
    HAHAHAHAHAHAHHA! Dat wil ik ook hebben.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    MisPattinson schreef:
    (...)
    ben ik blij dat ik neit bij jou wonxD


    Toevallig kan ik heel goed zingen hoor.(joehoe) Nee, grapje, maar daar hebben mijn moeder en broertje geen last van. De badkamer grenst alleen aan mijn slaapkamer en de muren zijn dik genoeg. Zij slapen gewoon verder.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hustlers schreef:
    (...)
    Hahaha ik snapte het echt niet, als mn vader al lag te slapen was ik met mn duffe kop gewoon naar school gegaan. (krul)
    Ik val soms ook wel eens onder mn huiswerk maken inslaap en dan roept mn moeder me om te eten en dan denk ik altijd dat het al de volgende dag is en dan 6 uur ofzo en dat ik een hele dag heb geslapen.

    gisteren pas gehad


    Cool, neat, swell -Cry

    Uhm, mijn broertje heeft ooit mijn wekker 2 uur te vroeg gezet. Dus toen was het vijf uur en op mijn wekker stond 7 uur. Toen ik naar beneden wilde lopen zei mijn moeder dat ik als de godsodemieter m'n bed weer in moest ;d


    Me so good.

    Ik! Vorige week nog!

    Ik had ook het idee dat ik wakker werd van mn wekker, dus ik stap onder de douche. Kom ik er onder uit, is het licht beneden al aan en bij m'n zusje ook (en normaal duurt dat nog een tijdje) dus ik kijk op de klok, is het half 1 en had ik nog maar een half uur geslapen voor ik onder de douche ging XD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reseda schreef:
    (...)

    Toevallig kan ik heel goed zingen hoor.(joehoe) Nee, grapje, maar daar hebben mijn moeder en broertje geen last van. De badkamer grenst alleen aan mijn slaapkamer en de muren zijn dik genoeg. Zij slapen gewoon verder.

    Hih i ik bler altijd tijdens huiswerk mee eigenlijk als ik muziek hoor en dan komt er iemadn binnen en zegt kun je stoppen met een alarm na te doenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb dat ook eens gehad toen ik 8 was of zo.
    Ik werd wakker om 23 uur en ik keek naar mijn wekker en ik dacht dat het tijd was om op te staan.Dus ik sta op en ga naar beneden.In de keuken was er niemand en in de living alleen mijn kat maar de lichten branden wel.Dus ik weer naar boven naar mijn ouders hun slaapkamer.Mijn mama lag daar alleen en ik vroeg waarom ze nog niet op was.Ze zei dan"Wat doe jij zo laat hier?Het is 23 uur" En toen ben ik weer in mijn bed gekropen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik had ook toen we op vakantie waren werd ik wakker en vroeg hoelaat het was. ROnd 10 uur zouden we bij het huisje zijn. het is 10 voor 5 zij mijn pa. Ik was slaap dronken en heb een uur na zitten denken waarom we nog in nederland waren en niet al in oostenrijk en waarom zo donker.:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik heb elke dag wel domme dingen:X


    its always the same road,it just go's on and on..