• ja kijk, ik dacht is het niet handig dat je een status kan aan geven voor dat je hier inlogd. dus bijvoorbeeld; online, afwezig, bezet, offline weergegeven.
    en dat soort dingetjes.
    maar zegmaar dat je t al kan instellen tegelijk met je username en je wachtwoord.
    snapje?:P


    hai

    Is al duizend keer gevraagd :'D

    kut ik heb die titel verkeerd gespeld.

    maaaaar waarom is er dan niks aan gedaan als het al 1000 keer is gevraagd?


    hai

    Wat Lies zegt.


    Innocence.

    titel aangepast.

    Omdat niet alles tegelijk kan en omdat de mods moeten overleggen voor ze dat doen. Rutger is supermand niet (':

    Omdat niet alles tegelijk kan en omdat de mods moeten overleggen voor ze dat doen. Rutger is supermand niet (':

    Superman Annelies.
    Supermand bestaat niet (: je hebt fruitmand ehm, bloemtjesmand LINDSEYmand (=

    en @ het idee :
    Overbodig ^^


    The soul needs autumn.

    goed idee, maar dat is al dikwijls gevraagd geweest en ik vrees dat het nog lang zal duren eer dat komt, als het al komt


    You're a star in heaven.

    (...)
    Superman Annelies.
    Supermand bestaat niet (: je hebt fruitmand ehm, bloemtjesmand LINDSEYmand (=

    en @ het idee :
    Overbodig ^^


    Zorry =X ^

    ik heb een deja-vu geloof ikxD
    Maar ik ben wel voor, aangezien ik dat nog niet in een ander topic heb vermeldxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Handig maar is al duizenden keren voor gesteld. Ik stel voor dat je aan een moderator vraagt om er een slotje op te zetten?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.