• Russian Romance


    Memoria Darling is een jonge Nederlandse vrouw die naar Rusland tijdens de tweede wereld oorlog gaat om kenissen van haar te helpen. Aangezien ze niets meer in Nederland heeft behalve een ketting en wat geld, maakt ze de lange en gevaarlijke reis naar Rusland om ze te helpen. Maar als ze daar aan komt, is het al erger dan ze verwacht had. Ze zijn al gestorven door hun wonden en ziektes.

    Memoria kan nergens naar toe, gelukkig mag zich schuilen bij een klooster. Maar ze moet voorzichtig zijn, aangezien de Russische soldaten het niet erg op buiterlanders hebben.

    Ze wordt op een gegeven moment gevonden door een Russische soldaat die gelooft dat ze een Duitse spion is, ook al is ze dat niet. Hij wilt haar niet geloven. Ze is maar een lief Nederlandse meisje dat naar Rusland is gekomen om mensen te helpen, en nu heeft ze niets meer. De Russische soldaten moeten beslissen wat ze met haar gaan doen, maar misschien is ze wel handig voor iets anders…


    Russian Romance

    Are you interested?

    Lijkt mij heel leuk, maar ik heb nu wel niet veel tijd om te lezen. Ik zet even een bladwijzer voor als ik meer tijd heb. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sounds nice! (: + abo.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Dankjullie beiden! <3
    Tot hoofdstuk 6 staat nu online!

    Ik heb er al een abo op.
    Het is echt een heel mooi en goed geschreven verhaal!


    (Be)lieve in (you)rself

    Loveless schreef:
    Dankjullie beiden! <3
    Tot hoofdstuk 6 staat nu online!

    Stom PB ding, hij zei enkel dat 2 online was D:
    Naja, heb ik nu wat te lezen *O*


    Let it come and let it be

    Thank-you dolls!
    Tot 7 staat nu online ^^

    8| Devochka
    &
    9| Hideout
    zijn nu online.

    Tot hoofdstuk 11 is online.
    11| Kazimir Koldan

    Tot hoofdstuk 15 is nu online.
    15| Deer

    Ooh nice, heb de hele shizzol weer bij gelezen _O_.
    Ben ik tenminste niet meer de enige met een verhaal waar het Rode Leger in voor komt D:. I'm not forever alone anymore, yay!


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Ooh nice, heb de hele shizzol weer bij gelezen _O_.
    Ben ik tenminste niet meer de enige met een verhaal waar het Rode Leger in voor komt D:. I'm not forever alone anymore, yay!

    YES! We need to unite and keep the Eastern Front alive! D:

    Loveless schreef:
    (...)
    YES! We need to unite and keep the Eastern Front alive! D:

    Yeah! Oh seriously, ooit ga ik een verhaal over het Rode Leger in de Tweede Wereldoorlog schrijven _O_. En dan ga ik ze niet neerzetten als animals of overwinnaars, maar als mensen. Ongeveer net zoals Catherine Merridale heeft gedaan in Ivan's Oorlog, maar dan op mijn manier *O*. Maar om zo'n verhaal te kunnen maken, moet ik eigenlijk eerst het boek lezen :'D. Trololo. Yeah I know, Russia obsession here, lolz.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 18:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Yeah! Oh seriously, ooit ga ik een verhaal over het Rode Leger in de Tweede Wereldoorlog schrijven _O_. En dan ga ik ze niet neerzetten als animals of overwinnaars, maar als mensen. Ongeveer net zoals Catherine Merridale heeft gedaan in Ivan's Oorlog, maar dan op mijn manier *O*. Maar om zo'n verhaal te kunnen maken, moet ik eigenlijk eerst het boek lezen :'D. Trololo. Yeah I know, Russia obsession here, lolz.

    D: I want to read that! I have a little Russian obsession too at times :x And a Japanese obsession... Als je zo iets schrijft, wil ik het wel lezen ;D