• De vampiers begonnen steeds meer uit te sterven, er werden geen nieuwe vampiers meer aangemaakt of geboren en er was een stel vampierjagers die vastberaden waren elke vampier die op hun pad kwam te doden. Zo ging het door, tot er nog één clan overbleef. Zij leefden in een ondergrondse stad. Alleen volbloedvampiers konden de weg naar of uit de stad vrijmaken, die weg was een lange tunnel naar de oppervlakte en aan het uiteinde was hij dicht, hij kon enkel geopend worden door volbloedvampiers. Je had twee soorten vampiers. Volbloedvampiers en gewone vampiers, de eerste soort was geboren als vampier en hadden speciale krachten, vaak hadden zij ook de hogere rangen in een clan, de tweede soort waren vampiers die ooit mens waren geweest en waren veranderd, zij bezaten geen krachten.

    Op een dag kwam de leider van de clan met een idee om nieuwe vampiers te rekruteren, hij zou een groepje meenemen boven de grond en zich mengen tussen de mensen. Aangezien vampiers niet lang in de zon konden besloot hij ze mee te nemen naar Lee Village, een klein stadje waar de zon haast nooit scheen. Het plan was om zich in een appartementencomplex waar voornamelijk studenten woonden te vestigen en ze moesten in contact komen met de mensen. Kijken wie er geschikt waren om vampier te worden, ze moesten sterk en sluw zijn en doorzettingsvermogen hebben. Alleen die mensen zouden ze rekruteren en meenemen naar hun ondergrondse stad, op die manier zou hun ras niet uitsterven.

    De leider had enkel niet gedacht aan de gevolgen van het naar buiten gaan van de vampiers. Hij had niet ingezien dat sommigen misschien wat zouden gaan voelen voor de mensen, hun voedsel. Dat er vampiers waren die dit als hun kans zagen om de leider zijn plek in te nemen of dat hij de leden van zijn clan in contact bracht met vampierjagers. What will they do?


    Kort Samengevat.
    Je speelt in deze RPG een vampier die lid is van de clan en mee mag op de missie om nieuwe leden te rekruteren. Naast een vampier kan je ook een gewoon mens zijn die woont in het appartementencomplex of een vampierjager. Houd er rekening mee dat het studenten zijn, sommigen wonen samen, anderen alleen. Ze hebben een baantje en moeten zelf koken, schoonmaken en ga zo maar door.

    Lijstje.
    Volledige naam:
    Leeftijd: Min. 18.
    Soort: Vampier (+ rang en volbloed/gewone vampier), mens, vampierjager.
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Alleen foto is ook goed.
    Het plan: Wat vind jouw vampier van ’t idee om nieuwe leden te rekruteren?
    Vampierverhalen: Gelooft jouw mens de verhalen?
    Extra:

    Personages. (je mag er max. 4 hebben)
    Leider vampiers: GoldenWing Fearghus Robbins - 21 / 292
    Volbloed vampiers (Max. 3):
    Endure Eleanor Reigns - 21/98
    Vluuv - Seth D'Allessio - 25/421

    Gewone Vampiers:
    Fauvism Myrvah Lauraelya - 18/25
    C18 Vy (Vyra) Raze - 22

    Mensen:
    Endure Sky Leah Morgan - 19
    StoryBelle Colibre Hyperia - 19
    StoryBelle Rain Williams - 21
    Vluuv April Emerson - 20

    Vampierjagers:
    Mentha Aleeah Yasmine Meracle - 18.

    Hun appartementjes. (In een appartement kunnen meerdere mensen wonen!)
    Het eerste getal is de verdieping, dus bij 302 is het op de 3e verdieping.
    205: Sky Leah Morgan, mens.
    206: Seth D'Allessio, vampier.
    309: Eleanor Reigns, vampier.
    411: April Emerson, mens.
    502: Fearghus Robbins, vampierleider.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dan wachten we nog even *O*
    Phew. o.o Stiekem is dit eng.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aaah, I see. ^.^

    StoryBelle: wat is er eng aan? O:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 19:28 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    Aaah, I see. ^.^

    StoryBelle: wat is er eng aan? O:


    Eerste Quizlet RPG :'D Straks ben ik gewoon slecht. o.o
    Dus, nu we toch nog niet beginnen.. Hoe spring je in? o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je bent niet slecht :'D Hahaha, hoe spring je in?
    Gewoon.. je personage ergens droppen of op iemand anders afsturen, heel simpel :P

    Ik ga daar nog tips voor opzetten op RPGhandleiding.startje.be ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Eerste Quizlet RPG :'D Straks ben ik gewoon slecht. o.o
    Dus, nu we toch nog niet beginnen.. Hoe spring je in? o.o


    Nou, stel je voor, je ziet een cute vrouwspersoon lopen met prachtige donkere ogen, en dan post je iets als dit: "Rain liep door de stad toen hij opeens zijn toekomstige vrouw zag lopen (alleen wist zij dat nog niet), dus besloot hij op haar af te stappen. "Hoi", zei hij." (Maar dan iets minder droog, we willen wel een interessant verhaal). En dan reageert degene die het vrouwspersoon speelt daar weer op. Got it? ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ja, je site staat bij mijn favorieten. :'D

    ik gooi een van mijn mensjes wel ergens neer. :'D Zodra we beginnen...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha, desnoods PB je iemand;
    Is 't okay als onze personages bevriend zijn?

    Of dat ze jeugdvrienden waren tot één van hun verhuisde ofzo..
    Dat kan ook wel helpen ^^,


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dankje, dat is erg behulpzaam. *O*
    Jullie zijn lieve mensjes


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jij tips voor inspringen? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Jij tips voor inspringen? :'D


    Mm, niet echt. In elk geval moet je níet steeds aan de zijlijn blijven afwachten tot er iemand naar jou toekomt, want vooral later in het RPG zal dat gewoon niet snel gebeuren. Dus... zelf actie ondernemen, hehe (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    True. ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    *schrijft alles braaf op... Nou, typen dan*

    (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Endure schreef:
    Hé, niet beginnen Ö Er is nog geen eens een fucking leider :')

    EN WTF ELS JOWU POST X'D -dubbel-
    Je hebt te lang emt Sam&Astrid opgetrokken -grin-


    Omg, sorry, begin ik weer te vroeg D:
    Ik zat zo bij mezelf.. Nee, wacht, bij deze RPG moet ik nog even wachten met schrijven. En toen was het in mijn hoofd ineens zo van.. Neeneenee, wacht, er was al lang geschreven bij deze. Maar niet dus -.-' Sorry :x

    En lach Seth niet uit D':

    @Vluuv: Ik vond Seth wel awesome. (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    @Vluuv: Ik vond Seth wel awesome. (wbw)

    Dankje, mwahaha :3