• De vampiers begonnen steeds meer uit te sterven, er werden geen nieuwe vampiers meer aangemaakt of geboren en er was een stel vampierjagers die vastberaden waren elke vampier die op hun pad kwam te doden. Zo ging het door, tot er nog één clan overbleef. Zij leefden in een ondergrondse stad. Alleen volbloedvampiers konden de weg naar of uit de stad vrijmaken, die weg was een lange tunnel naar de oppervlakte en aan het uiteinde was hij dicht, hij kon enkel geopend worden door volbloedvampiers. Je had twee soorten vampiers. Volbloedvampiers en gewone vampiers, de eerste soort was geboren als vampier en hadden speciale krachten, vaak hadden zij ook de hogere rangen in een clan, de tweede soort waren vampiers die ooit mens waren geweest en waren veranderd, zij bezaten geen krachten.

    Op een dag kwam de leider van de clan met een idee om nieuwe vampiers te rekruteren, hij zou een groepje meenemen boven de grond en zich mengen tussen de mensen. Aangezien vampiers niet lang in de zon konden besloot hij ze mee te nemen naar Lee Village, een klein stadje waar de zon haast nooit scheen. Het plan was om zich in een appartementencomplex waar voornamelijk studenten woonden te vestigen en ze moesten in contact komen met de mensen. Kijken wie er geschikt waren om vampier te worden, ze moesten sterk en sluw zijn en doorzettingsvermogen hebben. Alleen die mensen zouden ze rekruteren en meenemen naar hun ondergrondse stad, op die manier zou hun ras niet uitsterven.

    De leider had enkel niet gedacht aan de gevolgen van het naar buiten gaan van de vampiers. Hij had niet ingezien dat sommigen misschien wat zouden gaan voelen voor de mensen, hun voedsel. Dat er vampiers waren die dit als hun kans zagen om de leider zijn plek in te nemen of dat hij de leden van zijn clan in contact bracht met vampierjagers. What will they do?


    Kort Samengevat.
    Je speelt in deze RPG een vampier die lid is van de clan en mee mag op de missie om nieuwe leden te rekruteren. Naast een vampier kan je ook een gewoon mens zijn die woont in het appartementencomplex of een vampierjager. Houd er rekening mee dat het studenten zijn, sommigen wonen samen, anderen alleen. Ze hebben een baantje en moeten zelf koken, schoonmaken en ga zo maar door.

    Lijstje.
    Volledige naam:
    Leeftijd: Min. 18.
    Soort: Vampier (+ rang en volbloed/gewone vampier), mens, vampierjager.
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Alleen foto is ook goed.
    Het plan: Wat vind jouw vampier van ’t idee om nieuwe leden te rekruteren?
    Vampierverhalen: Gelooft jouw mens de verhalen?
    Extra:

    Personages. (je mag er max. 4 hebben)
    Leider vampiers: GoldenWing Fearghus Robbins - 21 / 292
    Volbloed vampiers (Max. 3):
    Endure Eleanor Reigns - 21/98
    Vluuv - Seth D'Allessio - 25/421

    Gewone Vampiers:
    Fauvism Myrvah Lauraelya - 18/25
    C18 Vy (Vyra) Raze - 22

    Mensen:
    Endure Sky Leah Morgan - 19
    StoryBelle Colibre Hyperia - 19
    StoryBelle Rain Williams - 21
    Vluuv April Emerson - 20

    Vampierjagers:
    Mentha Aleeah Yasmine Meracle - 18.

    Hun appartementjes. (In een appartement kunnen meerdere mensen wonen!)
    Het eerste getal is de verdieping, dus bij 302 is het op de 3e verdieping.
    205: Sky Leah Morgan, mens.
    206: Seth D'Allessio, vampier.
    309: Eleanor Reigns, vampier.
    411: April Emerson, mens.
    502: Fearghus Robbins, vampierleider.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volledige naam:
    Rain Williams

    Leeftijd:
    21

    Soort:
    Mens

    Innerlijk:
    Rain is een hardwerkend persoon en pas begonnen met een rechten-studie. Hij is heel charismatisch, waardoor mensen hem meestal als een vriendelijk persoon zien. Hij kan wel arrogant overkomen soms, omdat hij van mening is dat hij sowieso slimemr is dan andere mensen. Vanzelfsprekend is hij erg zelfverzekerd over zichzelf en zijn eigen meningen.
    Rain maakt wel vaak een rotzooi van zijn kamer en is dus niet goed in opruimen. Hij heeft daar ook helemaal geen last van.

    Uiterlijk:



    Vampierverhalen: Gelooft jouw mens de verhalen?
    Nee, Rain gelooft niet in vampiers. De verhalen hierover vind hij maar "stomme fabels".

    Extra:
    Hij is altijd extra charmant als er dames in de buurt zijn, en heeft een zwak voor vrouwen met donkere ogen. Ook kan hij absoluut niet koken, hij kan zelfs geen ei bakken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Is that okay? (cat)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 17:55 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rain en Sky en Colibre. We zijn wel sterren in namen bedenken >x]

    Anyway, Rain is super awesome. Een charmante dude is nooit mis ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    *O* Yay, hij is goedgekeurt (wbw)

    en ja, ik gebruik altijd wat aparte namen :'D

    sky is ook mooi. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rain? Is dat geen meisjesnaam? *confused*

    Not to mention dat ik mijn mannelijke rol bij de Hongerspelen Felan heb genoemd, wat eigenlijk ook een meisjesnaam is, maar mijn buurjongen heet ook zo, dus dat kan best. Hah.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    Rain? Is dat geen meisjesnaam? *confused*

    Not to mention dat ik mijn mannelijke rol bij de Hongerspelen Felan heb genoemd, wat eigenlijk ook een meisjesnaam is, maar mijn buurjongen heet ook zo, dus dat kan best. Hah.


    ... Ik heb lang geroleplayed met iemand die vaak meisjesachtige names aan een jongen geeft.
    (Danica, Layka, Ebony, Demothi, Dawn)

    Ik denk dat het overgwaaid is naar mij :'D Hoewel ik het stiekem gewoon een prachtige naam vind. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aaah, die foto.. Nice :x
    Mijn mensen komen eraan ^^
    Ik denk dat ik maar een meisje met donkere ogen maak :3

    Haha, Rain is ook een stoere naam.

    Ik vind het raar om je kind Sky te noemen, maar past wel bij Leah's karakter en dan kan ik doen dat ze schijthekel aan die naam heeft :'D Ook eens leuk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vluuv schreef:
    Aaah, die foto.. Nice :x
    Mijn mensen komen eraan ^^
    Ik denk dat ik maar een meisje met donkere ogen maak :3


    Rain would like that. (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lol, straks vinden al die meiden de charmeur Rain awesome :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Lol, straks vinden al die meiden de charmeur Rain awesome :'D


    He's hot, he's smart, and a charmer.
    Natuurlijk vinden mensen hem geweldig. (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Rain would like that. (wbw)

    Eerlijk gezegd had ik al een meisje met donkere ogen in mijn gedachten, so why not 8]

    Vluuv schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd had ik al een meisje met donkere ogen in mijn gedachten, so why not 8]


    Nu heb ik er spijt van dat Myrvah zo niet-sociaal is. (huil)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    (...)

    Nu heb ik er spijt van dat Myrvah zo niet-sociaal is. (huil)


    Je kan alles nog verranderen toch? :'D De RPG is nog niet begonnen.
    Of mag dat niet? *Newb*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Awh, poor you :c
    Denk dat het wel mag ;3
    Maar Myrvah was juist cool omdat ze zo'n aparteling was :0
    Maak een extra persoon speciaal om Rain te versieren -wbw-

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 18:18 ]