• De vampiers begonnen steeds meer uit te sterven, er werden geen nieuwe vampiers meer aangemaakt of geboren en er was een stel vampierjagers die vastberaden waren elke vampier die op hun pad kwam te doden. Zo ging het door, tot er nog één clan overbleef. Zij leefden in een ondergrondse stad. Alleen volbloedvampiers konden de weg naar of uit de stad vrijmaken, die weg was een lange tunnel naar de oppervlakte en aan het uiteinde was hij dicht, hij kon enkel geopend worden door volbloedvampiers. Je had twee soorten vampiers. Volbloedvampiers en gewone vampiers, de eerste soort was geboren als vampier en hadden speciale krachten, vaak hadden zij ook de hogere rangen in een clan, de tweede soort waren vampiers die ooit mens waren geweest en waren veranderd, zij bezaten geen krachten.

    Op een dag kwam de leider van de clan met een idee om nieuwe vampiers te rekruteren, hij zou een groepje meenemen boven de grond en zich mengen tussen de mensen. Aangezien vampiers niet lang in de zon konden besloot hij ze mee te nemen naar Lee Village, een klein stadje waar de zon haast nooit scheen. Het plan was om zich in een appartementencomplex waar voornamelijk studenten woonden te vestigen en ze moesten in contact komen met de mensen. Kijken wie er geschikt waren om vampier te worden, ze moesten sterk en sluw zijn en doorzettingsvermogen hebben. Alleen die mensen zouden ze rekruteren en meenemen naar hun ondergrondse stad, op die manier zou hun ras niet uitsterven.

    De leider had enkel niet gedacht aan de gevolgen van het naar buiten gaan van de vampiers. Hij had niet ingezien dat sommigen misschien wat zouden gaan voelen voor de mensen, hun voedsel. Dat er vampiers waren die dit als hun kans zagen om de leider zijn plek in te nemen of dat hij de leden van zijn clan in contact bracht met vampierjagers. What will they do?


    Kort Samengevat.
    Je speelt in deze RPG een vampier die lid is van de clan en mee mag op de missie om nieuwe leden te rekruteren. Naast een vampier kan je ook een gewoon mens zijn die woont in het appartementencomplex of een vampierjager. Houd er rekening mee dat het studenten zijn, sommigen wonen samen, anderen alleen. Ze hebben een baantje en moeten zelf koken, schoonmaken en ga zo maar door.

    Lijstje.
    Volledige naam:
    Leeftijd: Min. 18.
    Soort: Vampier (+ rang en volbloed/gewone vampier), mens, vampierjager.
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Alleen foto is ook goed.
    Het plan: Wat vind jouw vampier van ’t idee om nieuwe leden te rekruteren?
    Vampierverhalen: Gelooft jouw mens de verhalen?
    Extra:

    Personages. (je mag er max. 4 hebben)
    Leider vampiers: GoldenWing Fearghus Robbins - 21 / 292
    Volbloed vampiers (Max. 3):
    Endure Eleanor Reigns - 21/98
    Vluuv - Seth D'Allessio - 25/421

    Gewone Vampiers:
    Fauvism Myrvah Lauraelya - 18/25
    C18 Vy (Vyra) Raze - 22

    Mensen:
    Endure Sky Leah Morgan - 19
    StoryBelle Colibre Hyperia - 19
    StoryBelle Rain Williams - 21
    Vluuv April Emerson - 20

    Vampierjagers:
    Mentha Aleeah Yasmine Meracle - 18.

    Hun appartementjes. (In een appartement kunnen meerdere mensen wonen!)
    Het eerste getal is de verdieping, dus bij 302 is het op de 3e verdieping.
    205: Sky Leah Morgan, mens.
    206: Seth D'Allessio, vampier.
    309: Eleanor Reigns, vampier.
    411: April Emerson, mens.
    502: Fearghus Robbins, vampierleider.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lijstje.
    Volledige naam: Aleeah Yasmine Meracle
    Leeftijd: Min. 18. 18 jaar.
    Soort: Vampier (+ rang en volbloed/gewone vampier), mens, vampierjager. Ze is een ander soorte vampierjager.
    Innerlijk: Ze is een heel lief meisje en wil het liefst geen jager zijn. Je kunt haar goed vertrouwen en eigenlijk is ze heel verlegen. Aleeah is heel erg mysterieus met haar licht blauwe ogen en nacht zwarte haar. Ze is heel erg positief, maar luistert nooit naar haar vampierjager vader, die niet weet dat ze er geen wil zijn.
    Uiterlijk: Alleen foto is ook goed.


    Het plan: Wat vind jouw vampier van ’t idee om nieuwe leden te rekruteren? Aleeah heeft daar geen mening over.
    Vampierverhalen: Gelooft jouw mens de verhalen? /
    Extra: Ze is verliefd op een vampier jongen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:20 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    @Mentha; Ze is dus vampierjager? (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    @Mentha; Ze is dus vampierjager? (;


    Een onwillige, maar wel een vampier jager.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Naam:
    Colibre Hyperia

    Leeftijd:
    19

    Soort:
    Mens

    Innerlijk:
    Colibre is een rustig meisje, vriendelijk meisje. Ze is naïve en geloofd dus bijna alles wat mensen haar vertellen. Ze houd ervan om bij vrienden te zijn, en haar minpunt is dat ze erg ogneduldig kan zijn.

    Uiterlijk:



    Vampierverhalen: Gelooft jouw mens de verhalen?
    Ja. Colbire is geloofd bijna alles wat haar verteld wordt.

    Extra:
    Ze is erg bijgelovig, en haar lievelings eten zijn instant noodles.

    Is it okay? o.o

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oja, btw, kan ik als volbloed beter een man of een vrouw doen? Ik wou het liefst een vrouw maar volgens mij komen er al pittig veel meisjes :'D

    Vluuv schreef:
    Oja, btw, kan ik als volbloed beter een man of een vrouw doen? Ik wou het liefst een vrouw maar volgens mij komen er al pittig veel meisjes :'D


    volgens mij zijn volbloed vol , maar je moet het uietindelijk aan endure vragen


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!



    Volledige naam: Myrvah Lauraelya. Als mens had ze een erg doorsnee naam, niet erg vampierwaardig, die ze direct na haar 'transformatie' heeft laten vallen.
    Leeftijd: 18/25
    Soort: Gewone vampier
    Innerlijk: Bij veel net-gecreëerde vampiers bestaat er een soort afkeer tegenover het vampier-zijn. Bij Myrvah was dat anders - ze heeft het gevoel alsof dit het grootste geschenk is dat haar ooit is overkomen. Koelbloedig als ze is, heeft ze geen enkele problemen met het doden - je zou zelfs zeggen dat ze ervan geniet. Ze vindt het geweldig dat ze nu zo sterk is en in principe iedereen aan zou kunnen, behalve dan de volbloedvampiers. Doordat ze zo vervuld is van haar eigen krachten vergeet ze haar rang nog wel eens en brengt ze de clan soms nogal in de problemen. Ze mijdt de andere vampiers liever, en als ze niet uit jagen is zit ze meestal alleen in een donkere kamer, na te denken. Misschien zou je het niet verwachten, maar voor zo'n moordlustig wezen is ze behoorlijk slim en spendeert haar tijd liever alleen, filosoferend dan in een 'gezellig' groepje.
    Uiterlijk: In haar menselijk leven had ze een getinte huid, wat nu iets verzwakt is door het vampierzijn, maar toch is het nog steeds zichtbaar. Haar haren zijn lang en bruin. Ze vindt het mooi extreme make-up te dragen en rond te lopen met veren in haar haar, iets dat anderen maar moeilijk kunnen begrijpen en wat haar positie 'buiten de groep' alleen nog maar meer versterkt.
    Het plan: Daar heeft ze maar niets mee; ze wil niet dat de clan nóg groter wordt, omdat ze niet van grote groepen houdt. Het idee dat de vampiers uitsterven boeit haar niet: zolang ze zelf maar niet sterft. Het zou juist beter zijn als al die irritante clangenoten eens uit de weg werden geruimd...
    Vampierverhalen: ...well, she's a vampire.
    Extra: Tijdens haar menselijk leven was ze nogal bezig met fantasy-dingen. Ze geloofde in het bestaan van mythische wezens en deed vaak allerlei vage, meestal zelfbedachte rituelen om ze aan te roepen. Tot ze werd getransformeerd...

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:37 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    kiara2 schreef:
    (...)

    volgens mij zijn volbloed vol , maar je moet het uietindelijk aan endure vragen

    Ja, dat komt door mij, ik had er een gereserveerd :3

    oh oke , sorry


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    kiara2 schreef:
    oh oke , sorry

    That's all right :]

    Oh, en Myrvah is super nice ^^

    Vluuv schreef:
    (...)
    That's all right :]

    Oh, en Myrvah is super nice ^^


    8D Thanks. *O*

    Die cheerleader is echt verschrikkelijk verslavend, sinds ik GM ben gebruik ik 'm in bijna elke post...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fauvism schreef:
    (...)

    8D Thanks. *O*

    Die cheerleader is echt verschrikkelijk verslavend, sinds ik GM ben gebruik ik 'm in bijna elke post...


    Echt hé? *O*
    Je personage is awesome by the way ^^
    *Zegt dit zodat ze kan abboneren*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oeh, nice personages.
    Wel overvloed aan meiden weer, ik update straks even alles :'D

    Je amg altijd een 2e personage hè! (;

    @Els; Ik zouz eggen man, maar ik wil je niet verplichten, dus doe maar wat leuks ;d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Endure: dus zou het okay zijn als ik er ook nog een mannelijk mensje on gooi? (cat) Cool (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @StoryBelle; natuurlijk! ;] Graag zelfs.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.